– Häkämies tuntuu unohtaneen täysin edellisen vaalikauden. Viime vaalikaudella vallassa oli sinipuna, kokoomuksen ja sdp:n yhteishallitus. Mitä se sai aikaan? 100 000 työtöntä, Suomi velkaantui hirvittävää vauhtia, Suomi ei päässyt kiinni talouskasvuun ja veroaste nousi ennätyskorkealle, toteaa keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

– Tämäkö oli kasvun hallitus ja sitä mitä Etelärannassa oikeasti nyt halutaan, kysyy Pirkkalainen.

– Olisiko viisasta, että Eteläranta Häkämiehen johdolla keskittyisi nyt esittämään rakentavia ratkaisuja Suomen uudistamiseksi sen sijaan, että he alkavat kätilöidä kabineteissa ohi kansan hallitusta Suomeen.

– Sipilän hallituskausi on tuottanut yli 100 000 työpaikkaa, purkanut runsaasti yrityselämälle tärkeää sääntelyä, keventänyt verotusta ja saanut Suomen takaisin kasvu-uralle, eikö sen pitäisi olla hyvä sen sijaan, että aletaan haikailemaan sellaisen politiikan perään, joka on ollut tuhoisaa suomalaiselle hyvinvoinnille, työllisyydelle ja yritystoiminnalle, kysyy Pirkkalainen.

Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta asiantuntijaa
Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta poliittista asiantuntijaa vaalikauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen eduskuntaan.
27.11.2020 / Uutiset
Jo 20 Keskustan kansanedustajaa ehdolla kuntavaaleissa!
Keskustan kansanedustajat ovat isosti mukana huhtikuun kuntavaaleissa. Tähän mennessä jo 20 heistä on päättänyt asettua ehdolle tulevissa vaaleissa.
27.11.2020 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPirkkalainen EK:n Häkämiehelle: Hallitusten muodostaminen ei kuulu etujärjestöille!