– Häkämies tuntuu unohtaneen täysin edellisen vaalikauden. Viime vaalikaudella vallassa oli sinipuna, kokoomuksen ja sdp:n yhteishallitus. Mitä se sai aikaan? 100 000 työtöntä, Suomi velkaantui hirvittävää vauhtia, Suomi ei päässyt kiinni talouskasvuun ja veroaste nousi ennätyskorkealle, toteaa keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.

– Tämäkö oli kasvun hallitus ja sitä mitä Etelärannassa oikeasti nyt halutaan, kysyy Pirkkalainen.

– Olisiko viisasta, että Eteläranta Häkämiehen johdolla keskittyisi nyt esittämään rakentavia ratkaisuja Suomen uudistamiseksi sen sijaan, että he alkavat kätilöidä kabineteissa ohi kansan hallitusta Suomeen.

– Sipilän hallituskausi on tuottanut yli 100 000 työpaikkaa, purkanut runsaasti yrityselämälle tärkeää sääntelyä, keventänyt verotusta ja saanut Suomen takaisin kasvu-uralle, eikö sen pitäisi olla hyvä sen sijaan, että aletaan haikailemaan sellaisen politiikan perään, joka on ollut tuhoisaa suomalaiselle hyvinvoinnille, työllisyydelle ja yritystoiminnalle, kysyy Pirkkalainen.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPirkkalainen EK:n Häkämiehelle: Hallitusten muodostaminen ei kuulu etujärjestöille!