Presidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta

Vanhanen ja Haavisto keskustelevat tilaisuudessa myös Suomen kehityspolitiikan seuraavista askelista.

– Presidentinvaalit ovat Suomen tulevaisuuden kannalta tärkeät. Maailma ympärillämme on sellainen, että Suomen linjasta tarvitaan perusteellinen keskustelu. Myös yksin kansanvallan vuoksi näistä on tehtävä vaalit. Tätä haluamme olla osaltamme edistämässä, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Tilaisuus on yleisölle ja medialle avoin. Keskustelua voi seurata suorana myös Facebookissa Keskustan ja Matti Vanhasen Facebook-sivuilla. Twitterissä keskusteluun voi osallistua tunnuksella #haastajat.

Presidentinvaalien haastajien kohtaamiset jatkuvat 10.10., kun Matti Vanhanen keskustelee SDP:n presidenttiehdokkaan Tuula Haataisen kanssa samassa kahvilassa Helsingissä. Suomen linjan lisäksi Vanhanen ja Haatainen keskustelevat eheämmän yhteiskunnan rakentamisesta.

Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta