Presidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta

Vanhanen ja Haavisto keskustelevat tilaisuudessa myös Suomen kehityspolitiikan seuraavista askelista.

– Presidentinvaalit ovat Suomen tulevaisuuden kannalta tärkeät. Maailma ympärillämme on sellainen, että Suomen linjasta tarvitaan perusteellinen keskustelu. Myös yksin kansanvallan vuoksi näistä on tehtävä vaalit. Tätä haluamme olla osaltamme edistämässä, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Tilaisuus on yleisölle ja medialle avoin. Keskustelua voi seurata suorana myös Facebookissa Keskustan ja Matti Vanhasen Facebook-sivuilla. Twitterissä keskusteluun voi osallistua tunnuksella #haastajat.

Presidentinvaalien haastajien kohtaamiset jatkuvat 10.10., kun Matti Vanhanen keskustelee SDP:n presidenttiehdokkaan Tuula Haataisen kanssa samassa kahvilassa Helsingissä. Suomen linjan lisäksi Vanhanen ja Haatainen keskustelevat eheämmän yhteiskunnan rakentamisesta.

Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
Kurvinen ja Kärnä: Vapaaehtoinen alueellistaminen koko valtiohallintoon!
Puolustushallinnon päätös lisätä työntekijöiden etätyömahdollisuuksia on päänavaus valtion toimintojen uudenlaiselle alueellistamiselle, toteavat Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen kunta- ja aluetyöryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.
25.11.2020 / Uutiset
Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi
Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.
24.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta