Presidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta

Vanhanen ja Haavisto keskustelevat tilaisuudessa myös Suomen kehityspolitiikan seuraavista askelista.

– Presidentinvaalit ovat Suomen tulevaisuuden kannalta tärkeät. Maailma ympärillämme on sellainen, että Suomen linjasta tarvitaan perusteellinen keskustelu. Myös yksin kansanvallan vuoksi näistä on tehtävä vaalit. Tätä haluamme olla osaltamme edistämässä, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Tilaisuus on yleisölle ja medialle avoin. Keskustelua voi seurata suorana myös Facebookissa Keskustan ja Matti Vanhasen Facebook-sivuilla. Twitterissä keskusteluun voi osallistua tunnuksella #haastajat.

Presidentinvaalien haastajien kohtaamiset jatkuvat 10.10., kun Matti Vanhanen keskustelee SDP:n presidenttiehdokkaan Tuula Haataisen kanssa samassa kahvilassa Helsingissä. Suomen linjan lisäksi Vanhanen ja Haatainen keskustelevat eheämmän yhteiskunnan rakentamisesta.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta