Presidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta

Vanhanen ja Haavisto keskustelevat tilaisuudessa myös Suomen kehityspolitiikan seuraavista askelista.

– Presidentinvaalit ovat Suomen tulevaisuuden kannalta tärkeät. Maailma ympärillämme on sellainen, että Suomen linjasta tarvitaan perusteellinen keskustelu. Myös yksin kansanvallan vuoksi näistä on tehtävä vaalit. Tätä haluamme olla osaltamme edistämässä, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Tilaisuus on yleisölle ja medialle avoin. Keskustelua voi seurata suorana myös Facebookissa Keskustan ja Matti Vanhasen Facebook-sivuilla. Twitterissä keskusteluun voi osallistua tunnuksella #haastajat.

Presidentinvaalien haastajien kohtaamiset jatkuvat 10.10., kun Matti Vanhanen keskustelee SDP:n presidenttiehdokkaan Tuula Haataisen kanssa samassa kahvilassa Helsingissä. Suomen linjan lisäksi Vanhanen ja Haatainen keskustelevat eheämmän yhteiskunnan rakentamisesta.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta