Presidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta

Vanhanen ja Haavisto keskustelevat tilaisuudessa myös Suomen kehityspolitiikan seuraavista askelista.

– Presidentinvaalit ovat Suomen tulevaisuuden kannalta tärkeät. Maailma ympärillämme on sellainen, että Suomen linjasta tarvitaan perusteellinen keskustelu. Myös yksin kansanvallan vuoksi näistä on tehtävä vaalit. Tätä haluamme olla osaltamme edistämässä, Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska sanoo.

Tilaisuus on yleisölle ja medialle avoin. Keskustelua voi seurata suorana myös Facebookissa Keskustan ja Matti Vanhasen Facebook-sivuilla. Twitterissä keskusteluun voi osallistua tunnuksella #haastajat.

Presidentinvaalien haastajien kohtaamiset jatkuvat 10.10., kun Matti Vanhanen keskustelee SDP:n presidenttiehdokkaan Tuula Haataisen kanssa samassa kahvilassa Helsingissä. Suomen linjan lisäksi Vanhanen ja Haatainen keskustelevat eheämmän yhteiskunnan rakentamisesta.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidentinvaalien haastajat kohtaavat ja keskustelevat Suomen linjasta