– Olemme voineet olla ylpeitä kotimaisista tuotteista ja palveluista ja niiden korkeasta laadusta. Ne ovat tuoneet työtä ja hyvinvointia meille kaikille. Olkoon niin jatkossakin, toivoo Vanhanen.

Me jokainen voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa suomalaisen tuotannon ja työn tulevaisuuteen. Erityisesti näin joulun alla teemme paljon erilaisia hankintoja. Mitä käärimme pakettiin? Mitä syömme joulupöydässä? Nämä ratkaisut ovat omissa käsissämme.

– Huolenpito kotimaisesta tuotannosta on samalla turvallisuuspolitiikkaa. Se on omavaraisuuden ja huoltovarmuuden ylläpitoa. Se on käytännön ruokaturvaa sekä työtä ja elinvoimaa koko Suomelle, Vanhanen muistuttaa omien hankintojemme merkityksestä yhteisen hyvän rakentamiseen.

Vanhanen on haastanut kaikki presidenttiehdokkaat ja suomalaiset sinivalkoisiin jouluhankintoihin. Huolehditaan yhdessä suomalaisen tuotannon ja työn tulevaisuudesta.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen: Kotimaista joulupöytään, suomalaista pakettiin