– Olemme voineet olla ylpeitä kotimaisista tuotteista ja palveluista ja niiden korkeasta laadusta. Ne ovat tuoneet työtä ja hyvinvointia meille kaikille. Olkoon niin jatkossakin, toivoo Vanhanen.

Me jokainen voimme omilla valinnoillamme vaikuttaa suomalaisen tuotannon ja työn tulevaisuuteen. Erityisesti näin joulun alla teemme paljon erilaisia hankintoja. Mitä käärimme pakettiin? Mitä syömme joulupöydässä? Nämä ratkaisut ovat omissa käsissämme.

– Huolenpito kotimaisesta tuotannosta on samalla turvallisuuspolitiikkaa. Se on omavaraisuuden ja huoltovarmuuden ylläpitoa. Se on käytännön ruokaturvaa sekä työtä ja elinvoimaa koko Suomelle, Vanhanen muistuttaa omien hankintojemme merkityksestä yhteisen hyvän rakentamiseen.

Vanhanen on haastanut kaikki presidenttiehdokkaat ja suomalaiset sinivalkoisiin jouluhankintoihin. Huolehditaan yhdessä suomalaisen tuotannon ja työn tulevaisuudesta.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen: Kotimaista joulupöytään, suomalaista pakettiin