Presidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on liikkeellä Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla perjantaista lauantaihin 26. – 27.1.

Tänään perjantaina 26.1. Vanhanen osallistuu tapahtumiin Varsinais-Suomessa klo 10.30 Loimaalla, klo 12 Liedossa, klo 13 Turussa, klo 14 Raisiossa, klo 14.45 Naantalissa, klo 15.45 Nousiaisissa ja klo 16.45 Laitilassa.

Huomenna lauantaina 27.1. Vanhanen on liikkeellä Uudellamaalla klo 10 Vihdissä, klo 11 ja klo 13.30 Espoossa, klo 12.30 Helsingissä, klo 15 Vantaalla ja klo 16 Keravalla. Mukana näissä tapahtumissa ovat Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.

Vanhasen presidentinvaalien 1. kierroksen vaalityö huipentuu lauantaina klo 18 vaalijuhlaan Nurmijärven Klaukkalassa (Urheilupuiston koulu, os. Kisatie 1). Vaalijuhlaan osallistuvat myös Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja puoluesihteeri Ovaska.

Lisätietoja Vanhasen tapahtumista ja tilaisuuksista: http://mattivanhanen.fi/tilaisuudet/

Keskustalla on tänä viikonloppuna presidentinvaalitapahtumia ympäri maata teemalla ”Suomen asia on meidän”. Tapahtumissa on mukana Keskustan johtoa, ministereitä, kansanedustajia ja muita toimijoita. Lisätietoja antavat ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat, yhteystiedot: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Yhteystiedot/Piirit

Sunnuntai 28.1.

Vanhanen ottaa 1. kierroksen ennakkoäänet vastaan Helsingissä Keskustan vaalivalvojaisissa, jotka pidetään sunnuntaina klo 19 alkaen Keskustan puoluetoimistossa (os. Apollonkatu 11 a). Vaalivalvojaisiin osallistuvat myös puheenjohtaja Sipilä, puoluesihteeri Ovaska ja Keskustan varapuheenjohtajat Juha Rehula, Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä