Presidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on liikkeellä Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla perjantaista lauantaihin 26. – 27.1.

Tänään perjantaina 26.1. Vanhanen osallistuu tapahtumiin Varsinais-Suomessa klo 10.30 Loimaalla, klo 12 Liedossa, klo 13 Turussa, klo 14 Raisiossa, klo 14.45 Naantalissa, klo 15.45 Nousiaisissa ja klo 16.45 Laitilassa.

Huomenna lauantaina 27.1. Vanhanen on liikkeellä Uudellamaalla klo 10 Vihdissä, klo 11 ja klo 13.30 Espoossa, klo 12.30 Helsingissä, klo 15 Vantaalla ja klo 16 Keravalla. Mukana näissä tapahtumissa ovat Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.

Vanhasen presidentinvaalien 1. kierroksen vaalityö huipentuu lauantaina klo 18 vaalijuhlaan Nurmijärven Klaukkalassa (Urheilupuiston koulu, os. Kisatie 1). Vaalijuhlaan osallistuvat myös Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja puoluesihteeri Ovaska.

Lisätietoja Vanhasen tapahtumista ja tilaisuuksista: http://mattivanhanen.fi/tilaisuudet/

Keskustalla on tänä viikonloppuna presidentinvaalitapahtumia ympäri maata teemalla ”Suomen asia on meidän”. Tapahtumissa on mukana Keskustan johtoa, ministereitä, kansanedustajia ja muita toimijoita. Lisätietoja antavat ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat, yhteystiedot: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Yhteystiedot/Piirit

Sunnuntai 28.1.

Vanhanen ottaa 1. kierroksen ennakkoäänet vastaan Helsingissä Keskustan vaalivalvojaisissa, jotka pidetään sunnuntaina klo 19 alkaen Keskustan puoluetoimistossa (os. Apollonkatu 11 a). Vaalivalvojaisiin osallistuvat myös puheenjohtaja Sipilä, puoluesihteeri Ovaska ja Keskustan varapuheenjohtajat Juha Rehula, Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä