Presidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on liikkeellä Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla perjantaista lauantaihin 26. – 27.1.

Tänään perjantaina 26.1. Vanhanen osallistuu tapahtumiin Varsinais-Suomessa klo 10.30 Loimaalla, klo 12 Liedossa, klo 13 Turussa, klo 14 Raisiossa, klo 14.45 Naantalissa, klo 15.45 Nousiaisissa ja klo 16.45 Laitilassa.

Huomenna lauantaina 27.1. Vanhanen on liikkeellä Uudellamaalla klo 10 Vihdissä, klo 11 ja klo 13.30 Espoossa, klo 12.30 Helsingissä, klo 15 Vantaalla ja klo 16 Keravalla. Mukana näissä tapahtumissa ovat Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.

Vanhasen presidentinvaalien 1. kierroksen vaalityö huipentuu lauantaina klo 18 vaalijuhlaan Nurmijärven Klaukkalassa (Urheilupuiston koulu, os. Kisatie 1). Vaalijuhlaan osallistuvat myös Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja puoluesihteeri Ovaska.

Lisätietoja Vanhasen tapahtumista ja tilaisuuksista: http://mattivanhanen.fi/tilaisuudet/

Keskustalla on tänä viikonloppuna presidentinvaalitapahtumia ympäri maata teemalla ”Suomen asia on meidän”. Tapahtumissa on mukana Keskustan johtoa, ministereitä, kansanedustajia ja muita toimijoita. Lisätietoja antavat ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat, yhteystiedot: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Yhteystiedot/Piirit

Sunnuntai 28.1.

Vanhanen ottaa 1. kierroksen ennakkoäänet vastaan Helsingissä Keskustan vaalivalvojaisissa, jotka pidetään sunnuntaina klo 19 alkaen Keskustan puoluetoimistossa (os. Apollonkatu 11 a). Vaalivalvojaisiin osallistuvat myös puheenjohtaja Sipilä, puoluesihteeri Ovaska ja Keskustan varapuheenjohtajat Juha Rehula, Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä