Presidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on liikkeellä Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla perjantaista lauantaihin 26. – 27.1.

Tänään perjantaina 26.1. Vanhanen osallistuu tapahtumiin Varsinais-Suomessa klo 10.30 Loimaalla, klo 12 Liedossa, klo 13 Turussa, klo 14 Raisiossa, klo 14.45 Naantalissa, klo 15.45 Nousiaisissa ja klo 16.45 Laitilassa.

Huomenna lauantaina 27.1. Vanhanen on liikkeellä Uudellamaalla klo 10 Vihdissä, klo 11 ja klo 13.30 Espoossa, klo 12.30 Helsingissä, klo 15 Vantaalla ja klo 16 Keravalla. Mukana näissä tapahtumissa ovat Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.

Vanhasen presidentinvaalien 1. kierroksen vaalityö huipentuu lauantaina klo 18 vaalijuhlaan Nurmijärven Klaukkalassa (Urheilupuiston koulu, os. Kisatie 1). Vaalijuhlaan osallistuvat myös Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja puoluesihteeri Ovaska.

Lisätietoja Vanhasen tapahtumista ja tilaisuuksista: http://mattivanhanen.fi/tilaisuudet/

Keskustalla on tänä viikonloppuna presidentinvaalitapahtumia ympäri maata teemalla ”Suomen asia on meidän”. Tapahtumissa on mukana Keskustan johtoa, ministereitä, kansanedustajia ja muita toimijoita. Lisätietoja antavat ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat, yhteystiedot: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Yhteystiedot/Piirit

Sunnuntai 28.1.

Vanhanen ottaa 1. kierroksen ennakkoäänet vastaan Helsingissä Keskustan vaalivalvojaisissa, jotka pidetään sunnuntaina klo 19 alkaen Keskustan puoluetoimistossa (os. Apollonkatu 11 a). Vaalivalvojaisiin osallistuvat myös puheenjohtaja Sipilä, puoluesihteeri Ovaska ja Keskustan varapuheenjohtajat Juha Rehula, Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen.

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä