Presidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on liikkeellä Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla perjantaista lauantaihin 26. – 27.1.

Tänään perjantaina 26.1. Vanhanen osallistuu tapahtumiin Varsinais-Suomessa klo 10.30 Loimaalla, klo 12 Liedossa, klo 13 Turussa, klo 14 Raisiossa, klo 14.45 Naantalissa, klo 15.45 Nousiaisissa ja klo 16.45 Laitilassa.

Huomenna lauantaina 27.1. Vanhanen on liikkeellä Uudellamaalla klo 10 Vihdissä, klo 11 ja klo 13.30 Espoossa, klo 12.30 Helsingissä, klo 15 Vantaalla ja klo 16 Keravalla. Mukana näissä tapahtumissa ovat Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaska ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kaikkonen.

Vanhasen presidentinvaalien 1. kierroksen vaalityö huipentuu lauantaina klo 18 vaalijuhlaan Nurmijärven Klaukkalassa (Urheilupuiston koulu, os. Kisatie 1). Vaalijuhlaan osallistuvat myös Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja puoluesihteeri Ovaska.

Lisätietoja Vanhasen tapahtumista ja tilaisuuksista: http://mattivanhanen.fi/tilaisuudet/

Keskustalla on tänä viikonloppuna presidentinvaalitapahtumia ympäri maata teemalla ”Suomen asia on meidän”. Tapahtumissa on mukana Keskustan johtoa, ministereitä, kansanedustajia ja muita toimijoita. Lisätietoja antavat ao. Keskustan piirijärjestöjen toiminnanjohtajat, yhteystiedot: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Yhteystiedot/Piirit

Sunnuntai 28.1.

Vanhanen ottaa 1. kierroksen ennakkoäänet vastaan Helsingissä Keskustan vaalivalvojaisissa, jotka pidetään sunnuntaina klo 19 alkaen Keskustan puoluetoimistossa (os. Apollonkatu 11 a). Vaalivalvojaisiin osallistuvat myös puheenjohtaja Sipilä, puoluesihteeri Ovaska ja Keskustan varapuheenjohtajat Juha Rehula, Katri Kulmuni ja Antti Kurvinen.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetPresidenttiehdokas Matti Vanhanen liikkeellä