Puoluekokous käyntiin Sotkamossa

Lauantain aamupäivällä kuullaan puolueen puheenjohtajan Juha Sipilän poliittinen katsaus ja iltapäivä huipentuu puoluejohdon sekä uuden puoluesihteerin valintaan. Viikonloppu päättyy sunnuntaina perinteiseen lippumarssiin ja pääjuhlaan.

Katinkultaan voi tulla myös, vaikka ei olisi virallinen puoluekokousedustaja, sillä tapahtumaa ja seurattavaa riittää kosolti sekä kokoustiloissa että myös lähiympäristössä.

-Koko viikonlopun ajan tapahtumat ovat kaikille ilmaisia, joten paikalle voi lähteä vain tutustumaan kokoukseen, oheistarjontaan ja tietenkin kuulemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Huomioida kannattaa kuitenkin, että Katinkullan alueella ei ole parkkimahdollisuutta vaan autoilla saapuvat ohjataan noin 3,5 kilometrin päässä olevalle parkkialueelle, josta on tänne perille bussikuljetus. Eli saapumiseen kannattaa varata aikaa, kertoo puoluekokouksen järjestelyistä vastaava Lasse Kontiola.

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluekokous käyntiin Sotkamossa