Puoluekokous käyntiin Sotkamossa

Lauantain aamupäivällä kuullaan puolueen puheenjohtajan Juha Sipilän poliittinen katsaus ja iltapäivä huipentuu puoluejohdon sekä uuden puoluesihteerin valintaan. Viikonloppu päättyy sunnuntaina perinteiseen lippumarssiin ja pääjuhlaan.

Katinkultaan voi tulla myös, vaikka ei olisi virallinen puoluekokousedustaja, sillä tapahtumaa ja seurattavaa riittää kosolti sekä kokoustiloissa että myös lähiympäristössä.

-Koko viikonlopun ajan tapahtumat ovat kaikille ilmaisia, joten paikalle voi lähteä vain tutustumaan kokoukseen, oheistarjontaan ja tietenkin kuulemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Huomioida kannattaa kuitenkin, että Katinkullan alueella ei ole parkkimahdollisuutta vaan autoilla saapuvat ohjataan noin 3,5 kilometrin päässä olevalle parkkialueelle, josta on tänne perille bussikuljetus. Eli saapumiseen kannattaa varata aikaa, kertoo puoluekokouksen järjestelyistä vastaava Lasse Kontiola.

Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
Ministeri Marjatta Väänänen 1923-2020
Pitkäaikainen ja merkittävä keskustavaikuttaja, ministeri Marjatta Väänänen on poissa. Väänäsen muisto puolueessa elää ikuisesti. Koko keskustayhteisö ottaa lämpimästi osaa lähiomaisten suruun.
19.10.2020 / Uutiset
Honkonen: Alustataloutta ei pidä kuristaa kehtoonsa
Keskustan varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Petri Honkonen on huolissaan yhdeksänjäsenisen työneuvoston lausunnosta, jonka mukaan ruokalähetit tulisi lukea yrittäjäaseman sijaan työsuhteessa oleviksi.
17.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluekokous käyntiin Sotkamossa