Puoluekokous käyntiin Sotkamossa

Lauantain aamupäivällä kuullaan puolueen puheenjohtajan Juha Sipilän poliittinen katsaus ja iltapäivä huipentuu puoluejohdon sekä uuden puoluesihteerin valintaan. Viikonloppu päättyy sunnuntaina perinteiseen lippumarssiin ja pääjuhlaan.

Katinkultaan voi tulla myös, vaikka ei olisi virallinen puoluekokousedustaja, sillä tapahtumaa ja seurattavaa riittää kosolti sekä kokoustiloissa että myös lähiympäristössä.

-Koko viikonlopun ajan tapahtumat ovat kaikille ilmaisia, joten paikalle voi lähteä vain tutustumaan kokoukseen, oheistarjontaan ja tietenkin kuulemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Huomioida kannattaa kuitenkin, että Katinkullan alueella ei ole parkkimahdollisuutta vaan autoilla saapuvat ohjataan noin 3,5 kilometrin päässä olevalle parkkialueelle, josta on tänne perille bussikuljetus. Eli saapumiseen kannattaa varata aikaa, kertoo puoluekokouksen järjestelyistä vastaava Lasse Kontiola.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluekokous käyntiin Sotkamossa