Puoluekokous käyntiin Sotkamossa

Lauantain aamupäivällä kuullaan puolueen puheenjohtajan Juha Sipilän poliittinen katsaus ja iltapäivä huipentuu puoluejohdon sekä uuden puoluesihteerin valintaan. Viikonloppu päättyy sunnuntaina perinteiseen lippumarssiin ja pääjuhlaan.

Katinkultaan voi tulla myös, vaikka ei olisi virallinen puoluekokousedustaja, sillä tapahtumaa ja seurattavaa riittää kosolti sekä kokoustiloissa että myös lähiympäristössä.

-Koko viikonlopun ajan tapahtumat ovat kaikille ilmaisia, joten paikalle voi lähteä vain tutustumaan kokoukseen, oheistarjontaan ja tietenkin kuulemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Huomioida kannattaa kuitenkin, että Katinkullan alueella ei ole parkkimahdollisuutta vaan autoilla saapuvat ohjataan noin 3,5 kilometrin päässä olevalle parkkialueelle, josta on tänne perille bussikuljetus. Eli saapumiseen kannattaa varata aikaa, kertoo puoluekokouksen järjestelyistä vastaava Lasse Kontiola.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluekokous käyntiin Sotkamossa