Puoluekokous käyntiin Sotkamossa

Lauantain aamupäivällä kuullaan puolueen puheenjohtajan Juha Sipilän poliittinen katsaus ja iltapäivä huipentuu puoluejohdon sekä uuden puoluesihteerin valintaan. Viikonloppu päättyy sunnuntaina perinteiseen lippumarssiin ja pääjuhlaan.

Katinkultaan voi tulla myös, vaikka ei olisi virallinen puoluekokousedustaja, sillä tapahtumaa ja seurattavaa riittää kosolti sekä kokoustiloissa että myös lähiympäristössä.

-Koko viikonlopun ajan tapahtumat ovat kaikille ilmaisia, joten paikalle voi lähteä vain tutustumaan kokoukseen, oheistarjontaan ja tietenkin kuulemaan mielenkiintoisia keskusteluja. Huomioida kannattaa kuitenkin, että Katinkullan alueella ei ole parkkimahdollisuutta vaan autoilla saapuvat ohjataan noin 3,5 kilometrin päässä olevalle parkkialueelle, josta on tänne perille bussikuljetus. Eli saapumiseen kannattaa varata aikaa, kertoo puoluekokouksen järjestelyistä vastaava Lasse Kontiola.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluekokous käyntiin Sotkamossa