Matkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan

Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin määränpää! Keskustan podcasteilla pääset virittäytymään jo puoluekokoustunnelmaan.

Seppo Kääriäinen ja Annika Saarikko – nykyisen ja tulevan puoluekokousohjelman puheenjohtajat – keskustelevat Keskusta-aattesta ja siitä, mitä periaatteet meille tarkoittavat.

Toisessa podcastissa Eeva Kärkkäinen, Anna-Mari Vimpari ja Antti Siika-aho pohtivat Keskustan merkitystä ja tulevaisuuden haasteita.

Kuulokkeet korville tai kaiuttimet auki, matka Sotkamoon alkakoon nyt!

Markus Lohi: Osakesäästötili muutettava sijoitussäästötiliksi
Keskustan varapuheenjohtaja ja talouspoliittisen työryhmän pj. Markus Lohi tukee voimakkaasti puheenjohtaja Saarikon torstaista avausta. ”Osakesäästötiliä on syytä laajentaa sijoitussäästötiliksi”, Lohi linjaa.
23.1.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan