Matkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan

Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin määränpää! Keskustan podcasteilla pääset virittäytymään jo puoluekokoustunnelmaan.

Seppo Kääriäinen ja Annika Saarikko – nykyisen ja tulevan puoluekokousohjelman puheenjohtajat – keskustelevat Keskusta-aattesta ja siitä, mitä periaatteet meille tarkoittavat.

Toisessa podcastissa Eeva Kärkkäinen, Anna-Mari Vimpari ja Antti Siika-aho pohtivat Keskustan merkitystä ja tulevaisuuden haasteita.

Kuulokkeet korville tai kaiuttimet auki, matka Sotkamoon alkakoon nyt!

Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kalli: Luontoa pitää suojella – omaisuuden suoja pitää turvata ja kustannukset jakaa oikeudenmukaisesti
Luonnon tilan parantaminen on yhteinen asia, ja siihen tarvitaan jokaista. Ihmisten omaisuuden suojan pitää kuitenkin toteutua kaikissa oloissa. Luonnonsuojelun kustannusten tulee jakaantua oikeudenmukaisesti. Hallituksen esityksessä näin ei ollut ja osa omaisuuden suojaa heikentävistä ja kustannuksia epäoikeudenmukaisesti kohdentavista seurauksista kävi ilmi vasta eduskuntakäsittelyn aikana.
29.11.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan puoluevaltuusto vaatii järkeä ennallistamisasetukseen
EU:n luonnonvarapolitiikkaan tarvitaan järkeä ja kokonaiskestävyyttä. EU:ssa esitetty uusi ennallistamisasetus on suomalaiselle veronmaksajalle äärettömän kallis, huonosti valmisteltu ja epäoikeudenmukainen.
27.11.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan