Matkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan

Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin määränpää! Keskustan podcasteilla pääset virittäytymään jo puoluekokoustunnelmaan.

Seppo Kääriäinen ja Annika Saarikko – nykyisen ja tulevan puoluekokousohjelman puheenjohtajat – keskustelevat Keskusta-aattesta ja siitä, mitä periaatteet meille tarkoittavat.

Toisessa podcastissa Eeva Kärkkäinen, Anna-Mari Vimpari ja Antti Siika-aho pohtivat Keskustan merkitystä ja tulevaisuuden haasteita.

Kuulokkeet korville tai kaiuttimet auki, matka Sotkamoon alkakoon nyt!

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan