Matkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan

Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin määränpää! Keskustan podcasteilla pääset virittäytymään jo puoluekokoustunnelmaan.

Seppo Kääriäinen ja Annika Saarikko – nykyisen ja tulevan puoluekokousohjelman puheenjohtajat – keskustelevat Keskusta-aattesta ja siitä, mitä periaatteet meille tarkoittavat.

Toisessa podcastissa Eeva Kärkkäinen, Anna-Mari Vimpari ja Antti Siika-aho pohtivat Keskustan merkitystä ja tulevaisuuden haasteita.

Kuulokkeet korville tai kaiuttimet auki, matka Sotkamoon alkakoon nyt!

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan