Matkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan

Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin määränpää! Keskustan podcasteilla pääset virittäytymään jo puoluekokoustunnelmaan.

Seppo Kääriäinen ja Annika Saarikko – nykyisen ja tulevan puoluekokousohjelman puheenjohtajat – keskustelevat Keskusta-aattesta ja siitä, mitä periaatteet meille tarkoittavat.

Toisessa podcastissa Eeva Kärkkäinen, Anna-Mari Vimpari ja Antti Siika-aho pohtivat Keskustan merkitystä ja tulevaisuuden haasteita.

Kuulokkeet korville tai kaiuttimet auki, matka Sotkamoon alkakoon nyt!

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatkalla Sotkamoon -podcastit virittävät tunnelmaan