Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!

-Suomalaiselle äänestäjälle, joka arvostaa perheiden etua ajavaa perhepolitiikkaa, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskusta. Jos haluaa antaa luottamuksena puolueelle, joka taistelee vastuullisesti ilmastonmuutosta vastaan, mutta ei esittele pelkkää näivettymisen kierrettä Suomelle, kannattaa luottaa keskustaan. On sanomattakin selvää, että jos toivoo menestystä koko laajalle Suomelle, kuten suuri enemmistö suomalaisista muuten toivoo, tai haluaa tarjota lapselleen puhdasta, kotimaista ruokaa, ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin keskusta, linjasi Pirkkalainen Turun puoluevaltuustossa.

-2015 lupasimme laittaa Suomen kuntoon. Nyt tehtävä on täytetty. Nyt vaalien kautta meillä on mahdollisuus tehdä panostuksia niihin asioihin, jotka ovat Keskustalle kaikista tärkeimpiä. Emme myöskään halua antaa kuntoon laitettua perintöä muiden tuhlattavaksi.

-Tämä porukka, kansanliike nimeltä Suomen Keskusta, on voittanut eniten eduskuntavaaleja 2000-luvulla. Keskustalainen pääministeri on johtanut eniten EU-politiikkaa tällä vuosituhannella. Kyllä me osaamme voittaa, kun haluamme voittaa. Asioille, aatteelle, keskustalaiselle suunnalle on tilaus ja tarve. Lähdetään voittamaan, päätti Pirkkalainen.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!