Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!

-Suomalaiselle äänestäjälle, joka arvostaa perheiden etua ajavaa perhepolitiikkaa, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskusta. Jos haluaa antaa luottamuksena puolueelle, joka taistelee vastuullisesti ilmastonmuutosta vastaan, mutta ei esittele pelkkää näivettymisen kierrettä Suomelle, kannattaa luottaa keskustaan. On sanomattakin selvää, että jos toivoo menestystä koko laajalle Suomelle, kuten suuri enemmistö suomalaisista muuten toivoo, tai haluaa tarjota lapselleen puhdasta, kotimaista ruokaa, ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin keskusta, linjasi Pirkkalainen Turun puoluevaltuustossa.

-2015 lupasimme laittaa Suomen kuntoon. Nyt tehtävä on täytetty. Nyt vaalien kautta meillä on mahdollisuus tehdä panostuksia niihin asioihin, jotka ovat Keskustalle kaikista tärkeimpiä. Emme myöskään halua antaa kuntoon laitettua perintöä muiden tuhlattavaksi.

-Tämä porukka, kansanliike nimeltä Suomen Keskusta, on voittanut eniten eduskuntavaaleja 2000-luvulla. Keskustalainen pääministeri on johtanut eniten EU-politiikkaa tällä vuosituhannella. Kyllä me osaamme voittaa, kun haluamme voittaa. Asioille, aatteelle, keskustalaiselle suunnalle on tilaus ja tarve. Lähdetään voittamaan, päätti Pirkkalainen.

Antti Kurvinen: Väljempien vesien Suomeen - maaseudun tyhjeneminen ja kaupunkien tukkeutuminen ei ole luonnonlaki
Tulevaisuudessa jokaisen valtion asiantuntijatehtävässä työskentelevän pitää saada valita itse oma sijoituspaikkansa. Kaikki uudet tehtävät pitää täyttää paikkariippumattomasti. Jos tällaista Suomea haluaa, pitää äänestää Keskustaa. Kuntavaaleissa ja muissakin tulevissa vaaleissa.
Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen
Puoluevaltuusto valitsee syyskokouksensa aluksi puheenjohtajan ja kaksi varapuheenjohtajaa.
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan puoluevaltuustossa 28.11.2020
Olen valinnut puheenvuorooni kolme tulevaisuuden isoa asiaa. Keskustelun kautta pureskelemme tänään varmasti montaa muutakin politiikan ruisleipä-asiaa. Tänään puhun koko maan kehittämisestä ja monipaikkaisesta Suomesta sekä sivistyksestä. Ja tietenkin kunnista ja vaaleista. Katson lähelle ja katson kauemmas.
28.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!