Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!

-Suomalaiselle äänestäjälle, joka arvostaa perheiden etua ajavaa perhepolitiikkaa, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskusta. Jos haluaa antaa luottamuksena puolueelle, joka taistelee vastuullisesti ilmastonmuutosta vastaan, mutta ei esittele pelkkää näivettymisen kierrettä Suomelle, kannattaa luottaa keskustaan. On sanomattakin selvää, että jos toivoo menestystä koko laajalle Suomelle, kuten suuri enemmistö suomalaisista muuten toivoo, tai haluaa tarjota lapselleen puhdasta, kotimaista ruokaa, ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin keskusta, linjasi Pirkkalainen Turun puoluevaltuustossa.

-2015 lupasimme laittaa Suomen kuntoon. Nyt tehtävä on täytetty. Nyt vaalien kautta meillä on mahdollisuus tehdä panostuksia niihin asioihin, jotka ovat Keskustalle kaikista tärkeimpiä. Emme myöskään halua antaa kuntoon laitettua perintöä muiden tuhlattavaksi.

-Tämä porukka, kansanliike nimeltä Suomen Keskusta, on voittanut eniten eduskuntavaaleja 2000-luvulla. Keskustalainen pääministeri on johtanut eniten EU-politiikkaa tällä vuosituhannella. Kyllä me osaamme voittaa, kun haluamme voittaa. Asioille, aatteelle, keskustalaiselle suunnalle on tilaus ja tarve. Lähdetään voittamaan, päätti Pirkkalainen.

Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
Petri Honkonen: Valkoposkihanhien ampuminen vauhdissa, ammutut hanhet saatava lautaselle
-Kun valkoposkihanhia on nyt alettu nyt ampua, pitää lihakin voida hyödyntää. Ei ole järkevää jättää herkullinen ja ekologinen liha syömättä, sanoo Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen.
20.9.2020 / Uutiset
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Olemme Suomen myönteisin ja tulevaisuuskoisin puolue
"Keskusta on aina toiminut nimensä mukaisesti sillanrakentajana suomalaisessa politiikassa. Uskon, että sille on nyt tilausta enemmän kuin koskaan. Maltti ja empatia ovat politiikan supervoimia", näin totesi Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko perjantaiaamun poliittisessa linjapuheessaan.
18.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!