Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!

-Suomalaiselle äänestäjälle, joka arvostaa perheiden etua ajavaa perhepolitiikkaa, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskusta. Jos haluaa antaa luottamuksena puolueelle, joka taistelee vastuullisesti ilmastonmuutosta vastaan, mutta ei esittele pelkkää näivettymisen kierrettä Suomelle, kannattaa luottaa keskustaan. On sanomattakin selvää, että jos toivoo menestystä koko laajalle Suomelle, kuten suuri enemmistö suomalaisista muuten toivoo, tai haluaa tarjota lapselleen puhdasta, kotimaista ruokaa, ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin keskusta, linjasi Pirkkalainen Turun puoluevaltuustossa.

-2015 lupasimme laittaa Suomen kuntoon. Nyt tehtävä on täytetty. Nyt vaalien kautta meillä on mahdollisuus tehdä panostuksia niihin asioihin, jotka ovat Keskustalle kaikista tärkeimpiä. Emme myöskään halua antaa kuntoon laitettua perintöä muiden tuhlattavaksi.

-Tämä porukka, kansanliike nimeltä Suomen Keskusta, on voittanut eniten eduskuntavaaleja 2000-luvulla. Keskustalainen pääministeri on johtanut eniten EU-politiikkaa tällä vuosituhannella. Kyllä me osaamme voittaa, kun haluamme voittaa. Asioille, aatteelle, keskustalaiselle suunnalle on tilaus ja tarve. Lähdetään voittamaan, päätti Pirkkalainen.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!