Puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!

-Suomalaiselle äänestäjälle, joka arvostaa perheiden etua ajavaa perhepolitiikkaa, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin keskusta. Jos haluaa antaa luottamuksena puolueelle, joka taistelee vastuullisesti ilmastonmuutosta vastaan, mutta ei esittele pelkkää näivettymisen kierrettä Suomelle, kannattaa luottaa keskustaan. On sanomattakin selvää, että jos toivoo menestystä koko laajalle Suomelle, kuten suuri enemmistö suomalaisista muuten toivoo, tai haluaa tarjota lapselleen puhdasta, kotimaista ruokaa, ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin keskusta, linjasi Pirkkalainen Turun puoluevaltuustossa.

-2015 lupasimme laittaa Suomen kuntoon. Nyt tehtävä on täytetty. Nyt vaalien kautta meillä on mahdollisuus tehdä panostuksia niihin asioihin, jotka ovat Keskustalle kaikista tärkeimpiä. Emme myöskään halua antaa kuntoon laitettua perintöä muiden tuhlattavaksi.

-Tämä porukka, kansanliike nimeltä Suomen Keskusta, on voittanut eniten eduskuntavaaleja 2000-luvulla. Keskustalainen pääministeri on johtanut eniten EU-politiikkaa tällä vuosituhannella. Kyllä me osaamme voittaa, kun haluamme voittaa. Asioille, aatteelle, keskustalaiselle suunnalle on tilaus ja tarve. Lähdetään voittamaan, päätti Pirkkalainen.

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetPuoluesihteeri Riikka Pirkkalainen: Meillä on riittävästi aikaa!