Tiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä

Keskusta Uutiset

Näin kiteytti keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen tilanteen eduskuntakeskustelussa, jossa puhuttiin pääministeri Alexander Stubbin (kok) ilmoituksesta koskien hallituksen rakennepakettia. Tiilikainen totesi, että hallituksen rakennepakettiin ”päättämät” asiat ovat kaatuneet yksi toisensa jälkeen. Tiilikainen muistutti, että toista kertaa Suomella ei ole varaa menettää samalla tavoin neljää päätöksenteon vuotta.

MEP Elsi Katainen vaatii: Unionin maahanmuuttoa on uudistettava realistisesti
Europarlamentaarikko Elsi Katainen peräänkuuluttaa realistista ja rakentavaa lähestymistapaa, kun EU:n maahanmuuttouudistuksesta keskustellaan.
25.9.2020 / Uutiset
Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä