Tiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä

Keskusta Uutiset

Näin kiteytti keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen tilanteen eduskuntakeskustelussa, jossa puhuttiin pääministeri Alexander Stubbin (kok) ilmoituksesta koskien hallituksen rakennepakettia. Tiilikainen totesi, että hallituksen rakennepakettiin ”päättämät” asiat ovat kaatuneet yksi toisensa jälkeen. Tiilikainen muistutti, että toista kertaa Suomella ei ole varaa menettää samalla tavoin neljää päätöksenteon vuotta.

Hyvin toimiva yhteistyö luo turvaa
Keskustan mielestä Suomen osallistuminen Naton toimintaan Itämerellä ja Kaakkois-Euroopassa on perusteltua. Keskustan ryhmäpuheen aiheesta eduskunnassa piti Itä-Suomen Outokummusta tuleva kansanedustaja Hanna Räsänen. Hän totesi puheessaan kokeneensa kotiseudullaan konkreettisesti, kuinka tärkeää on viranomaisten hyvä yhteistyö. Räsänen muistutti, että se luo alueille turvaa.
22.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot

Työmarkkinoiden konkeloa seuratessa Suomen ulkopuoliset ilkimykset iloissaan taputtavat ja maan talous sakkaa entisestään. Siksi Keskusta tarjoaa oikeiston tiejyräporukalle ja vasemmiston paikalleen juntatulle soppatykkijoukolle keskellä olevaa kolmatta tietä: sopimista. Keskustan Tuomas Kettunen pohti näitä asioita ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Lisäksi hän muotoili myös vanhaa persuhokemaa uuteen uskoon: missä ps, siellä petetty vaalilupaus.
20.2.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä