Tiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä

Keskusta Uutiset

Näin kiteytti keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kimmo Tiilikainen tilanteen eduskuntakeskustelussa, jossa puhuttiin pääministeri Alexander Stubbin (kok) ilmoituksesta koskien hallituksen rakennepakettia. Tiilikainen totesi, että hallituksen rakennepakettiin ”päättämät” asiat ovat kaatuneet yksi toisensa jälkeen. Tiilikainen muistutti, että toista kertaa Suomella ei ole varaa menettää samalla tavoin neljää päätöksenteon vuotta.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetTiilikainen: Suomi tarvitsee yhteistyötä