Tutut kasvot jatkavat työtään puoluetoimistolla

Keskustan puoluetoimiston vahvuus kasvaa kahdella, kun vuodenvaihteen jälkeen työnsä aloittavat Kalle Pyky, viestinnän asiantuntijana ja Iida Hämäläinen, assistenttina.

Molemmat ovat tuttuja kasvoja puoluetoimistolla. Pyky työskenteli aiemmin tänä vuonna viestinnän poliittisena suunnittelijana ja Hämäläinen puoluesihteerin assistenttina, ennen eduskuntavaaleja.

Mukavaa saada puolueyhteisöön uutta virtaa ja vankan kokemuksen Keskustaliikkeestä omaavia tekijöitä. Yhdessä rakennamme Keskustaa kohti 2030-lukua.toteaa puoluesihteeri Antti Siika-aho.

Pyky siirtyy viestinnän asiantuntijaksi eduskunta-avustajan tehtävästä. Hämäläinen taasen toimii vielä vuoden loppuun saakka Keski-Suomen Keskustan aluekoordinaattorina.

“Odotamme innolla uusia tehtäviä ja tulevaa vaalivuotta. On hienoa päästä tekemään työtä kansanvallan ja keskustajoukkueen onnistumisen puolesta. Ensimmäisenä tavoitteena on tietysti tehdä Olli Rehnistä seuraava tasavallan presidentti sekä onnistua kesäkuun eurovaaleissa” toteavat Pyky ja Hämäläinen yhteen ääneen.

Keskustan puoluetoimiston uudet vahvistukset Hämäläinen ja Pyky aloittavat työnsä 8.1.2024.

Lisätiedot:

Kalle Pyky, viestinnän asiantuntija 8.1. alkaen

kalle.pyky@keskusta.fi

Iida Hämäläinen, assistentti 8.1. alkaen

iida.hamalainen@keskusta.fi

Hannu Hoskonen: Itäistä Suomea pitää vihdoin auttaa
Metsät ja muut luonnonvarat, iso osa teollisuudesta ja työllistävät yritykset – nousun todelliset rakennuspuut - eivät ole Helsingissä. Ne ovat maakunnissa läpi Suomen. Siksi maakunnissa pitää olla elämisen mahdollisuuksia. Tällä maalla ei ole varaa jättää mitään kolkkaa taantumaan ja tyhjenemään. Ei etenkään itäistä Suomea.
12.6.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Sähköä eduskunnan kyselytunnilla
Eduskunnan kyselytunti kuulosti lähinnä Keskustan syyttelytunnilta eivätkä Petri Honkonen tai Annika Saarikko saaneet vastauksia kysymyksiinsä, jotka selvästi osuivat maaliinsa. Keskustalaiset kysyivät jo aiemmin esillä pidettyjä asioita hallituksen huojuvasta EU-politiikasta. Viikon varrella hallitusta oli jo haastettu niin kokoomusparlamentaarikoiden Suomen-vastaisesta EU-äänestämisestä kuin metsävallan luisumisesta Brysseliin. Lisäksi toistuvasti peräänkuulutettiin hallituksen lupaamia uusia EU-rahoja itäiseen Suomeen. Sellaisista ei hallitusaitiosta puhuttu, vaan viitattiin ainoastaan rahoitukseen, jonka Suomi on joka tapauksessa saamassa.
7.6.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetTutut kasvot jatkavat työtään puoluetoimistolla