Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Kuva: Jari Laukkanen / Suomenmaa

Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelijaksi puoluehallitus valitsi KTM Miikkael Azaizen. Azaize siirtyy puoluetoimistolle Keskustanuorten pääsihteerin tehtävästä. Hänellä on monipuolinen järjestökokemus Keskustanuorten ja Helsingin Keskustan toiminnasta sekä puolueen kansainvälisestä toiminnasta. Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelija vastaa Keskustan kaupunkitoiminnan organisoimisesta ja kehittämisestä sekä puolueen kansainvälisten yhteyksien ylläpitämisestä ja suhteiden luomisesta. Azaize aloittaa tehtävässä 9.5.2022.

Järjestökehittäjäksi valittiin agrologi (YAMK) Suvi Louhelainen. Lopen kunnanvaltuuston puheenjohtajana toimiva Louhelainen tulee tehtävään Haminan kaupungin tapahtumajohtajan paikalta. Järjestökehittäjä vastaa Keskustan järjestötoiminnan kehittämisestä ja puolueen koulutustoiminnan koordinoinnista. Louhelainen aloittaa tehtävässä 1.8.2022.

Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon blogi 15.5.2022
15.5.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmä kannattaa yksimielisesti Nato-jäsenyyden hakemista
Keskustan eduskuntaryhmä on tukenut valtiojohdon toimintaa muuttuneessa turvallisuusympäristössä. Suomen turvallisuuden kannalta keskeistä työtä on tehty tasavallan presidentin johdolla päättäväisesti ja viivyttelemättä.
12.5.2022 / Uutiset
Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Jouni Ovaska: Euroopan tulevaisuuskonferenssi vahvistaa demokratiaa ja turvallisuutta
Keskustalaisempi Eurooppa-työryhmän puheenjohtaja ja Euroopan tulevaisuuskonferenssin jäsen Jouni Ovaska toteaa Eurooppa-päivänä, että perustavanlaatuinen kysymys on se, kuinka hyvin Euroopan unioni pystyy vastaamaan kriiseihin. Normaaliaikana päätöksenteko kestää toimielinten kankeuden, mutta pandemian tai sodan iskettyä päätöksenteon toimivuutta koetellaan.
9.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle