Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Kuva: Jari Laukkanen / Suomenmaa

Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelijaksi puoluehallitus valitsi KTM Miikkael Azaizen. Azaize siirtyy puoluetoimistolle Keskustanuorten pääsihteerin tehtävästä. Hänellä on monipuolinen järjestökokemus Keskustanuorten ja Helsingin Keskustan toiminnasta sekä puolueen kansainvälisestä toiminnasta. Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelija vastaa Keskustan kaupunkitoiminnan organisoimisesta ja kehittämisestä sekä puolueen kansainvälisten yhteyksien ylläpitämisestä ja suhteiden luomisesta. Azaize aloittaa tehtävässä 9.5.2022.

Järjestökehittäjäksi valittiin agrologi (YAMK) Suvi Louhelainen. Lopen kunnanvaltuuston puheenjohtajana toimiva Louhelainen tulee tehtävään Haminan kaupungin tapahtumajohtajan paikalta. Järjestökehittäjä vastaa Keskustan järjestötoiminnan kehittämisestä ja puolueen koulutustoiminnan koordinoinnista. Louhelainen aloittaa tehtävässä 1.8.2022.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle