Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Kuva: Jari Laukkanen / Suomenmaa

Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelijaksi puoluehallitus valitsi KTM Miikkael Azaizen. Azaize siirtyy puoluetoimistolle Keskustanuorten pääsihteerin tehtävästä. Hänellä on monipuolinen järjestökokemus Keskustanuorten ja Helsingin Keskustan toiminnasta sekä puolueen kansainvälisestä toiminnasta. Kaupunki- ja kansainvälisen työn suunnittelija vastaa Keskustan kaupunkitoiminnan organisoimisesta ja kehittämisestä sekä puolueen kansainvälisten yhteyksien ylläpitämisestä ja suhteiden luomisesta. Azaize aloittaa tehtävässä 9.5.2022.

Järjestökehittäjäksi valittiin agrologi (YAMK) Suvi Louhelainen. Lopen kunnanvaltuuston puheenjohtajana toimiva Louhelainen tulee tehtävään Haminan kaupungin tapahtumajohtajan paikalta. Järjestökehittäjä vastaa Keskustan järjestötoiminnan kehittämisestä ja puolueen koulutustoiminnan koordinoinnista. Louhelainen aloittaa tehtävässä 1.8.2022.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle