Vaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!

Vaikuttajakiihdyttämö 2.0:n haku on auki NYT! Hae mukaan Suomen parhaaseen poliittiseen mentoriohjelmaan 18.6. mennessä!

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorten vaikuttajien sparrausohjelma, johon kuuluu mentorointikeskusteluja, koulutusta, välitehtäviä ja keskustelua toisten nuorten vaikuttajien kanssa.

Vaikuttajakiihdyttämön toinen tuotantokausi on vähintään yhtä mahtava kuin ensimmäinen kierros oli! Keskeinen mentoriohjelma kouluttaa nuoria 18-39-vuotiaita vaikuttajia kehittymään vaikuttajina ja haastaa jokaisen pohtimaan itselleen tärkeitä arvoja, periaatteita ja tavoitteita. Vaikuttajakiihdyttämössä treenataan viestintää, erilaisia vaikuttamisen keinoja ja paneudutaan syvällisestikin siihen, kuka juuri minä olen vaikuttajana ja minkälaista yhteiskuntaa juuri minä haluan olla luomassa.

Ohjelma koostuu mentoroinnista, kolmesta viikonloppuseminaarista sekä pienistä välitehtävistä. Kukin osio kulkee käsikädessä toistensa kanssa. Mentorin kanssa pääset keskustelemaan kahden kesken sinua koskettavista asioista ja haasteita, joiden osalta haluat kehittyä. Viikonloppusemmoissa pääset treenaamaan, keskustelemaan ja pohtimaan vaikuttamista muiden Vaikuttajakiihdyttämön aktoreiden kanssa. Löydät uusia, tärkeitä tuttavuuksia ja ystäviä, joiden kanssa saatat tehdä yhteistyötä pitkäänkin!

Vaikuttajakiihdyttämön seminaariviikonloput ovat:
7.-9.9.2018
9.-11.11.2018
22.-24.2.2019

Mentoroinnin aikatauluista aktori ja mentori sopivat keskenään.

Jos taas olet jo vähän kokeneempi vaikuttaja, voit hakea mukaan Vaikuttajakiihdyttämön järjestäjätiimiin tuutoriksi. Tuutorit johtavat pienryhmiä ja auttavat viikonloppuseminaarien koulutuksissa.

Hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön – tästä tulee mahtava matka! Haku on auki 18.6. saakka.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!