Vaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!

Vaikuttajakiihdyttämö 2.0:n haku on auki NYT! Hae mukaan Suomen parhaaseen poliittiseen mentoriohjelmaan 18.6. mennessä!

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorten vaikuttajien sparrausohjelma, johon kuuluu mentorointikeskusteluja, koulutusta, välitehtäviä ja keskustelua toisten nuorten vaikuttajien kanssa.

Vaikuttajakiihdyttämön toinen tuotantokausi on vähintään yhtä mahtava kuin ensimmäinen kierros oli! Keskeinen mentoriohjelma kouluttaa nuoria 18-39-vuotiaita vaikuttajia kehittymään vaikuttajina ja haastaa jokaisen pohtimaan itselleen tärkeitä arvoja, periaatteita ja tavoitteita. Vaikuttajakiihdyttämössä treenataan viestintää, erilaisia vaikuttamisen keinoja ja paneudutaan syvällisestikin siihen, kuka juuri minä olen vaikuttajana ja minkälaista yhteiskuntaa juuri minä haluan olla luomassa.

Ohjelma koostuu mentoroinnista, kolmesta viikonloppuseminaarista sekä pienistä välitehtävistä. Kukin osio kulkee käsikädessä toistensa kanssa. Mentorin kanssa pääset keskustelemaan kahden kesken sinua koskettavista asioista ja haasteita, joiden osalta haluat kehittyä. Viikonloppusemmoissa pääset treenaamaan, keskustelemaan ja pohtimaan vaikuttamista muiden Vaikuttajakiihdyttämön aktoreiden kanssa. Löydät uusia, tärkeitä tuttavuuksia ja ystäviä, joiden kanssa saatat tehdä yhteistyötä pitkäänkin!

Vaikuttajakiihdyttämön seminaariviikonloput ovat:
7.-9.9.2018
9.-11.11.2018
22.-24.2.2019

Mentoroinnin aikatauluista aktori ja mentori sopivat keskenään.

Jos taas olet jo vähän kokeneempi vaikuttaja, voit hakea mukaan Vaikuttajakiihdyttämön järjestäjätiimiin tuutoriksi. Tuutorit johtavat pienryhmiä ja auttavat viikonloppuseminaarien koulutuksissa.

Hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön – tästä tulee mahtava matka! Haku on auki 18.6. saakka.

Keskustelussa monipaikkainen Suomi ja sen mahdollisuudet, työnteko, asuminen ja liikkuminen koko Suomessa. Voit myös itse osallistua ja esittää kysymyksesi lähetyksen aikana kommenttikentässä.
22.10.2020 / K-Studio
Keskustan europarlamentaarikko Elsi Katainen: Suomen turvepeltojen viljely pelastettiin maatalousäänestyksessä
Huono kirjaus saatiin torpattua viime hetkellä, kun yhteisen maatalouspolitiikan ympäristöehdoista neuvoteltiin. Nyt vaatimus koskee turvepeltojen kunnossapitoa, EU-parlamentin maatalousvaliokunnan varapuheenjohtajana toimiva Elsi Katainen kertoo.
21.10.2020 / Uutiset
Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!