Vaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!

Vaikuttajakiihdyttämö 2.0:n haku on auki NYT! Hae mukaan Suomen parhaaseen poliittiseen mentoriohjelmaan 18.6. mennessä!

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorten vaikuttajien sparrausohjelma, johon kuuluu mentorointikeskusteluja, koulutusta, välitehtäviä ja keskustelua toisten nuorten vaikuttajien kanssa.

Vaikuttajakiihdyttämön toinen tuotantokausi on vähintään yhtä mahtava kuin ensimmäinen kierros oli! Keskeinen mentoriohjelma kouluttaa nuoria 18-39-vuotiaita vaikuttajia kehittymään vaikuttajina ja haastaa jokaisen pohtimaan itselleen tärkeitä arvoja, periaatteita ja tavoitteita. Vaikuttajakiihdyttämössä treenataan viestintää, erilaisia vaikuttamisen keinoja ja paneudutaan syvällisestikin siihen, kuka juuri minä olen vaikuttajana ja minkälaista yhteiskuntaa juuri minä haluan olla luomassa.

Ohjelma koostuu mentoroinnista, kolmesta viikonloppuseminaarista sekä pienistä välitehtävistä. Kukin osio kulkee käsikädessä toistensa kanssa. Mentorin kanssa pääset keskustelemaan kahden kesken sinua koskettavista asioista ja haasteita, joiden osalta haluat kehittyä. Viikonloppusemmoissa pääset treenaamaan, keskustelemaan ja pohtimaan vaikuttamista muiden Vaikuttajakiihdyttämön aktoreiden kanssa. Löydät uusia, tärkeitä tuttavuuksia ja ystäviä, joiden kanssa saatat tehdä yhteistyötä pitkäänkin!

Vaikuttajakiihdyttämön seminaariviikonloput ovat:
7.-9.9.2018
9.-11.11.2018
22.-24.2.2019

Mentoroinnin aikatauluista aktori ja mentori sopivat keskenään.

Jos taas olet jo vähän kokeneempi vaikuttaja, voit hakea mukaan Vaikuttajakiihdyttämön järjestäjätiimiin tuutoriksi. Tuutorit johtavat pienryhmiä ja auttavat viikonloppuseminaarien koulutuksissa.

Hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön – tästä tulee mahtava matka! Haku on auki 18.6. saakka.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!