Vaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!

Vaikuttajakiihdyttämö 2.0:n haku on auki NYT! Hae mukaan Suomen parhaaseen poliittiseen mentoriohjelmaan 18.6. mennessä!

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorten vaikuttajien sparrausohjelma, johon kuuluu mentorointikeskusteluja, koulutusta, välitehtäviä ja keskustelua toisten nuorten vaikuttajien kanssa.

Vaikuttajakiihdyttämön toinen tuotantokausi on vähintään yhtä mahtava kuin ensimmäinen kierros oli! Keskeinen mentoriohjelma kouluttaa nuoria 18-39-vuotiaita vaikuttajia kehittymään vaikuttajina ja haastaa jokaisen pohtimaan itselleen tärkeitä arvoja, periaatteita ja tavoitteita. Vaikuttajakiihdyttämössä treenataan viestintää, erilaisia vaikuttamisen keinoja ja paneudutaan syvällisestikin siihen, kuka juuri minä olen vaikuttajana ja minkälaista yhteiskuntaa juuri minä haluan olla luomassa.

Ohjelma koostuu mentoroinnista, kolmesta viikonloppuseminaarista sekä pienistä välitehtävistä. Kukin osio kulkee käsikädessä toistensa kanssa. Mentorin kanssa pääset keskustelemaan kahden kesken sinua koskettavista asioista ja haasteita, joiden osalta haluat kehittyä. Viikonloppusemmoissa pääset treenaamaan, keskustelemaan ja pohtimaan vaikuttamista muiden Vaikuttajakiihdyttämön aktoreiden kanssa. Löydät uusia, tärkeitä tuttavuuksia ja ystäviä, joiden kanssa saatat tehdä yhteistyötä pitkäänkin!

Vaikuttajakiihdyttämön seminaariviikonloput ovat:
7.-9.9.2018
9.-11.11.2018
22.-24.2.2019

Mentoroinnin aikatauluista aktori ja mentori sopivat keskenään.

Jos taas olet jo vähän kokeneempi vaikuttaja, voit hakea mukaan Vaikuttajakiihdyttämön järjestäjätiimiin tuutoriksi. Tuutorit johtavat pienryhmiä ja auttavat viikonloppuseminaarien koulutuksissa.

Hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön – tästä tulee mahtava matka! Haku on auki 18.6. saakka.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!