Vaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!

Vaikuttajakiihdyttämö 2.0:n haku on auki NYT! Hae mukaan Suomen parhaaseen poliittiseen mentoriohjelmaan 18.6. mennessä!

Vaikuttajakiihdyttämö on nuorten vaikuttajien sparrausohjelma, johon kuuluu mentorointikeskusteluja, koulutusta, välitehtäviä ja keskustelua toisten nuorten vaikuttajien kanssa.

Vaikuttajakiihdyttämön toinen tuotantokausi on vähintään yhtä mahtava kuin ensimmäinen kierros oli! Keskeinen mentoriohjelma kouluttaa nuoria 18-39-vuotiaita vaikuttajia kehittymään vaikuttajina ja haastaa jokaisen pohtimaan itselleen tärkeitä arvoja, periaatteita ja tavoitteita. Vaikuttajakiihdyttämössä treenataan viestintää, erilaisia vaikuttamisen keinoja ja paneudutaan syvällisestikin siihen, kuka juuri minä olen vaikuttajana ja minkälaista yhteiskuntaa juuri minä haluan olla luomassa.

Ohjelma koostuu mentoroinnista, kolmesta viikonloppuseminaarista sekä pienistä välitehtävistä. Kukin osio kulkee käsikädessä toistensa kanssa. Mentorin kanssa pääset keskustelemaan kahden kesken sinua koskettavista asioista ja haasteita, joiden osalta haluat kehittyä. Viikonloppusemmoissa pääset treenaamaan, keskustelemaan ja pohtimaan vaikuttamista muiden Vaikuttajakiihdyttämön aktoreiden kanssa. Löydät uusia, tärkeitä tuttavuuksia ja ystäviä, joiden kanssa saatat tehdä yhteistyötä pitkäänkin!

Vaikuttajakiihdyttämön seminaariviikonloput ovat:
7.-9.9.2018
9.-11.11.2018
22.-24.2.2019

Mentoroinnin aikatauluista aktori ja mentori sopivat keskenään.

Jos taas olet jo vähän kokeneempi vaikuttaja, voit hakea mukaan Vaikuttajakiihdyttämön järjestäjätiimiin tuutoriksi. Tuutorit johtavat pienryhmiä ja auttavat viikonloppuseminaarien koulutuksissa.

Hae mukaan Vaikuttajakiihdyttämöön – tästä tulee mahtava matka! Haku on auki 18.6. saakka.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämön haku on auki nyt!