Keskustan ensimmäiset valtakunnalliset puheenjohtajapäivät pidetään Helsingissä (Scandic Park, Mannerheimintie 46) lauantaista sunnuntaihin 13. – 14.1.2018.

Keskustalaiset ottavat puheenjohtajapäivillä yhteisen loppukirin presidentinvaaleihin sekä rakentavat joukolla puolueen tulevaisuuden politiikkaa ja toimintaa.

Medialle avoimessa osuudessa lauantaina 13.1. klo 11 – 12 ohjelmassa on mm. presidenttiehdokas Matti Vanhasen puhe, Vanhasen ja puheenjohtaja Juha Sipilän yhteisesiintyminen sekä Keskustan presidentinvaalikampanjan tv-filmien julkistaminen.

Viikonloppuun osallistuu yli 300 Keskustan kunnallisjärjestöjen ja valtuustoryhmien puheenjohtajaa tai muuta edustajaa koko Suomesta.

Keskustan Katainen neuvottelemaan Suomelle tärkeästä merenkulun polttoaineiden EU-laista
Europarlamentaarikko Elsi Katainen on valittu ryhmänsä liikennevaliokunnan neuvottelijaksi merenkulun uusiutuvien ja vähähiilisten polttoaineiden käyttöä säätävään FuelEU Maritime -asetukseen, joka on osa EU:n energia- ja ilmastopakettia. Kataisen mukaan asetus on viennistä ja merikuljetuksista riippuvaiselle Suomelle ratkaisevan tärkeä: tavoitteenani neuvotteluissa on varmistaa selkeä lainsäädäntö, joka huomioi mm. talvimerenkulun Suomelle aiheuttamat poikkeusolosuhteet, Elsi Katainen linjaa.
27.10.2021 / Uutiset
Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Luvitusta sujuvoittamalla vihreät investoinnit liikkeelle, ei kehystä venyttämällä
Elinkeinoministeri Mika Lintilä haluaa, että Suomen investointiympäristöstä tehdään Euroopan paras. Luvituksen sujuvoittaminen on ilmainen tapa saada yksityisiä investointeja ja työpaikkoja aikaiseksi tukemaan vihreää siirtymää ja uusteollistamista.
23.10.2021 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä tulevat aluevaalit ja ajankohtaiset poliittiset aiheet. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
21.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetYhteinen loppukiri presidentinvaaleihin – Keskustan puheenjohtajapäivät Helsingissä 13. – 14.1.2018