Keskustan ensimmäiset valtakunnalliset puheenjohtajapäivät pidetään Helsingissä (Scandic Park, Mannerheimintie 46) lauantaista sunnuntaihin 13. – 14.1.2018.

Keskustalaiset ottavat puheenjohtajapäivillä yhteisen loppukirin presidentinvaaleihin sekä rakentavat joukolla puolueen tulevaisuuden politiikkaa ja toimintaa.

Medialle avoimessa osuudessa lauantaina 13.1. klo 11 – 12 ohjelmassa on mm. presidenttiehdokas Matti Vanhasen puhe, Vanhasen ja puheenjohtaja Juha Sipilän yhteisesiintyminen sekä Keskustan presidentinvaalikampanjan tv-filmien julkistaminen.

Viikonloppuun osallistuu yli 300 Keskustan kunnallisjärjestöjen ja valtuustoryhmien puheenjohtajaa tai muuta edustajaa koko Suomesta.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetYhteinen loppukiri presidentinvaaleihin – Keskustan puheenjohtajapäivät Helsingissä 13. – 14.1.2018