Keskustan ensimmäiset valtakunnalliset puheenjohtajapäivät pidetään Helsingissä (Scandic Park, Mannerheimintie 46) lauantaista sunnuntaihin 13. – 14.1.2018.

Keskustalaiset ottavat puheenjohtajapäivillä yhteisen loppukirin presidentinvaaleihin sekä rakentavat joukolla puolueen tulevaisuuden politiikkaa ja toimintaa.

Medialle avoimessa osuudessa lauantaina 13.1. klo 11 – 12 ohjelmassa on mm. presidenttiehdokas Matti Vanhasen puhe, Vanhasen ja puheenjohtaja Juha Sipilän yhteisesiintyminen sekä Keskustan presidentinvaalikampanjan tv-filmien julkistaminen.

Viikonloppuun osallistuu yli 300 Keskustan kunnallisjärjestöjen ja valtuustoryhmien puheenjohtajaa tai muuta edustajaa koko Suomesta.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetYhteinen loppukiri presidentinvaaleihin – Keskustan puheenjohtajapäivät Helsingissä 13. – 14.1.2018