Keskustan ensimmäiset valtakunnalliset puheenjohtajapäivät pidetään Helsingissä (Scandic Park, Mannerheimintie 46) lauantaista sunnuntaihin 13. – 14.1.2018.

Keskustalaiset ottavat puheenjohtajapäivillä yhteisen loppukirin presidentinvaaleihin sekä rakentavat joukolla puolueen tulevaisuuden politiikkaa ja toimintaa.

Medialle avoimessa osuudessa lauantaina 13.1. klo 11 – 12 ohjelmassa on mm. presidenttiehdokas Matti Vanhasen puhe, Vanhasen ja puheenjohtaja Juha Sipilän yhteisesiintyminen sekä Keskustan presidentinvaalikampanjan tv-filmien julkistaminen.

Viikonloppuun osallistuu yli 300 Keskustan kunnallisjärjestöjen ja valtuustoryhmien puheenjohtajaa tai muuta edustajaa koko Suomesta.

”Kepun siltarummut” Keskustalle kunnia-asia
Viikonloppuna uutisoitiin, että töihin ajavien suomalaisten kustannukset voivat lähitulevaisuudessa nousta jopa sadoilla euroilla. Työmatkavähennyksen yläraja lasketaan 7000 euroon ja alarajaa – siis omavastuuta – nostetaan 900 euroon. Jälkimmäinen tuntuu etenkin pienituloisimpien, autoa töissä käyntiin tarvitsevien ihmisten arjessa.
19.9.2023 / Uutiset
Eduskuntaryhmän viikkotiedote: Lähipalveluiden kurjistaminen tulee kalliiksi
Hallitus kokoontuu ensi viikon tiistaina ja keskiviikkona budjettiriiheen. Siellä hallitus neuvottelee valtion ensi vuoden budjetista, julkisen talouden suunnitelmasta eli koko vaalikauden menokehyksistä sekä myös kuluvan vuoden lisätalousarviosta.
15.9.2023 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote

Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Eeva Kalli kysyi syksyn ensimmäisellä eduskunnan kyselytunnilla, miksi hallitus leikkaa sosiaali- ja terveyspalveluista ja keskittää lähipalvelut.
12.9.2023
EtusivuAjankohtaistaUutisetYhteinen loppukiri presidentinvaaleihin – Keskustan puheenjohtajapäivät Helsingissä 13. – 14.1.2018