EU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot

Ajankohtaisina eu-politiikan keskustelunaiheina muun muassa maatalous ja metsät, EU:n sisämarkkinat, ilmastokysymys, yhteinen eurooppalainen turvallisuus, ajankohtainen Brexit -unohtamatta tietenkään tämän hetken isoa, maailmanlaajuista viitekehystä koronaa.

Keskustelua luotsaa Keskustan varapuheenjohtaja, valtiovarainministeri Matti Vanhasen EU-asioiden erityisavustaja ja entinen MEP Riikka Pakarinen ja hänen kanssaan keskustelemassa ovat Keskustan nykyiset MEP:it Elsi Katainen ja Mauri Pekkarinen.

Voit osallistua keskusteluun laittamalla kysymyksiä lähetyksen viestikenttään.

Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
Tiedotustilaisuudessa ovat läsnä eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioEU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot