EU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot

Ajankohtaisina eu-politiikan keskustelunaiheina muun muassa maatalous ja metsät, EU:n sisämarkkinat, ilmastokysymys, yhteinen eurooppalainen turvallisuus, ajankohtainen Brexit -unohtamatta tietenkään tämän hetken isoa, maailmanlaajuista viitekehystä koronaa.

Keskustelua luotsaa Keskustan varapuheenjohtaja, valtiovarainministeri Matti Vanhasen EU-asioiden erityisavustaja ja entinen MEP Riikka Pakarinen ja hänen kanssaan keskustelemassa ovat Keskustan nykyiset MEP:it Elsi Katainen ja Mauri Pekkarinen.

Voit osallistua keskusteluun laittamalla kysymyksiä lähetyksen viestikenttään.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioEU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot