EU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot

Ajankohtaisina eu-politiikan keskustelunaiheina muun muassa maatalous ja metsät, EU:n sisämarkkinat, ilmastokysymys, yhteinen eurooppalainen turvallisuus, ajankohtainen Brexit -unohtamatta tietenkään tämän hetken isoa, maailmanlaajuista viitekehystä koronaa.

Keskustelua luotsaa Keskustan varapuheenjohtaja, valtiovarainministeri Matti Vanhasen EU-asioiden erityisavustaja ja entinen MEP Riikka Pakarinen ja hänen kanssaan keskustelemassa ovat Keskustan nykyiset MEP:it Elsi Katainen ja Mauri Pekkarinen.

Voit osallistua keskusteluun laittamalla kysymyksiä lähetyksen viestikenttään.

Keskustan puoluekokouksen kannanotto: Olli Rehn on suomalaisia yhdistävä voima
Keskustan puoluekokouksen mukaan presidentinvaaleissa on kyse siitä, kuka ehdokkaista on paras täyttämään presidentiltä vaadittavat edellytykset vaikeassa ja vaarallisessa kansainvälisessä tilanteessa. Puoluekokouksen kanta on selvä: Keskustan ehdokas Suomen tasavallan presidentiksi on filosofian tohtori Olli Rehn.
23.9.2023 / Uutiset
Keskustan puoluesihteeriksi valittu Antti Siika-Aho
Keskustan uusi puoluesihteeri on filosofian maisteri, yhteiskuntasuhdepäällikkö Antti Siika-Aho.
23.9.2023
Keskustan varapuheenjohtajaksi on valittu Hilkka Kemppi
Varapuheenjohtajan paikka aukeni, kun Riikka Pakarinen ilmoitti luopuvansa varapuheenjohtajan tehtävästä Turun ylimääräisessä puoluekokouksessa.
23.9.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioEU-keskustelu – Vieraana Keskustan europarlamentaarikot