K-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä

Tällä viikolla K-studiossa pääsevät ääneen aluevaaliehdokkaat. Millaisissa tunnelmissa suuntaamme kohti sunnuntain vaalipäivää? Mitä politiikan sisältöjä ehdokkaat nostavat esille? Vieraina aluevaaliehdokkaat, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri Johanna Pohjonen, sosiaalipolitiikan asiantuntija Sakari Tuomisto sekä ensihoitaja ja hätäkeskustoiminnan asiantuntija Tapani Ervasti.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä