K-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä

Tällä viikolla K-studiossa pääsevät ääneen aluevaaliehdokkaat. Millaisissa tunnelmissa suuntaamme kohti sunnuntain vaalipäivää? Mitä politiikan sisältöjä ehdokkaat nostavat esille? Vieraina aluevaaliehdokkaat, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri Johanna Pohjonen, sosiaalipolitiikan asiantuntija Sakari Tuomisto sekä ensihoitaja ja hätäkeskustoiminnan asiantuntija Tapani Ervasti.

Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä