K-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä

Tällä viikolla K-studiossa pääsevät ääneen aluevaaliehdokkaat. Millaisissa tunnelmissa suuntaamme kohti sunnuntain vaalipäivää? Mitä politiikan sisältöjä ehdokkaat nostavat esille? Vieraina aluevaaliehdokkaat, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri Johanna Pohjonen, sosiaalipolitiikan asiantuntija Sakari Tuomisto sekä ensihoitaja ja hätäkeskustoiminnan asiantuntija Tapani Ervasti.

Keskustan Vehviläinen: Hakuvaiheen käynnistyttyä meidän on suunnattava katseemme siihen, millainen Nato-maa haluamme olla
Oma on aina oma. Naton jäsenenäkin Suomen puolustuksen tärkeimmän perustan luo meidät omat kansalliset puolustusjärjestelyt.
17.5.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Annika Saarikko: Toukokuun päivä, jolloin Suomi päätti hakea Naton jäseneksi