K-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä

Tällä viikolla K-studiossa pääsevät ääneen aluevaaliehdokkaat. Millaisissa tunnelmissa suuntaamme kohti sunnuntain vaalipäivää? Mitä politiikan sisältöjä ehdokkaat nostavat esille? Vieraina aluevaaliehdokkaat, sairaanhoitaja ja terveystieteiden maisteri Johanna Pohjonen, sosiaalipolitiikan asiantuntija Sakari Tuomisto sekä ensihoitaja ja hätäkeskustoiminnan asiantuntija Tapani Ervasti.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Aluevaaliehdokkaat äänessä