K-studio: Huoltovarmuusjärjestelmän tulevaisuus - vieraina Juha Pylväs ja Jaakko Pekki

Huoltovarmuuden tulee olla kunnossa veden, energian, ruuan, lääkkeiden ja suojavarusteiden osalta. Varautuminen on viisasta, minkä koronakriisi on jälleen osoittanut. Huoltovarmuusjärjestelmän tulevaisuudesta keskustelemassa Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs ja Huoltovarmuuskeskuksen perustuotanto-osaston johtaja Jaakko Pekki.

Markus Lohi: Orpon julkistettava kokoomuksen salainen sote-”korjaussarja”
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Markus Lohi vaatii Kokoomusta paljastamaan vihdoin linjansa sosiaali- ja terveyspalvelujen myllertämiseksi.
15.1.2022 / Uutiset
K-studion aiheena sote-järjestöjen merkitys. Kuinka huolehdimme kaikkein heikoimmista? Vieraina Keskustan kansanedustaja Eeva Kalli sekä Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen toiminnanjohtaja, maakuntien verkostojärjestöjen neuvottelukunnan sihteeri Elina Pajula.
13.1.2022 / K-Studio
K-studion aiheena sosiaali- ja terveyspalveluiden henkilöstön riittävyys. Vieraina Keskustan kansanedustajat ja sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila.
5.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Huoltovarmuusjärjestelmän tulevaisuus – vieraina Juha Pylväs ja Jaakko Pekki