K-Studio: Koronavirus ja siihen varautuminen

Keskustan K-studion aiheena koronavirus ja siihen varautuminen. Vieraana kansanedustaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Anu Vehviläinen ja professori Pekka Puska.

Keskustan Kulmuni: Omalla energialla vapautta ja vaurautta
Keskusta on aina kannattanut omavaraisuutta, mutta risupaketeista meitäkin on haukuttu. Suomen energiaomavaraisuus on parantunut ja riippuvuus tuodusta fossiilienergiasta vähentynyt viimeisen 20 vuoden aikana. Tämä ei ole tapahtunut vahingossa tai itsestään
5.10.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-Studio: Koronavirus ja siihen varautuminen