K-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa. K-studiossa pohditaaan poliittisen kentän murroksen taustasyitä ja nähtävillä olevia tulevaisuuden trendejä. Käsittelyssä myös Keski-Euroopan ajankohtaiset ilmiöt. Vieraina tällä kertaa Ylen Eurooppa-kirjeenvaihtaja Suvi Turtiainen sekä Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja, apulaisprofessori Markku Jokisipilä.

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa