K-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa. K-studiossa pohditaaan poliittisen kentän murroksen taustasyitä ja nähtävillä olevia tulevaisuuden trendejä. Käsittelyssä myös Keski-Euroopan ajankohtaiset ilmiöt. Vieraina tällä kertaa Ylen Eurooppa-kirjeenvaihtaja Suvi Turtiainen sekä Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja, apulaisprofessori Markku Jokisipilä.

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa