K-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa. K-studiossa pohditaaan poliittisen kentän murroksen taustasyitä ja nähtävillä olevia tulevaisuuden trendejä. Käsittelyssä myös Keski-Euroopan ajankohtaiset ilmiöt. Vieraina tällä kertaa Ylen Eurooppa-kirjeenvaihtaja Suvi Turtiainen sekä Eduskuntatutkimuksen keskuksen johtaja, apulaisprofessori Markku Jokisipilä.

Politiikan trendit ovat jälleen muutoksessa ja ihan Euroopan mittaluokassa.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Poliittisen kentän murros Euroopassa