K-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa

K-studio: Yleisön vuoro kysyä - Petri Honkonen vastaa

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme. Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää. Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa