K-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa

K-studio: Yleisön vuoro kysyä - Petri Honkonen vastaa

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme. Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää. Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Antti Kurvinen: Väljempien vesien Suomeen - maaseudun tyhjeneminen ja kaupunkien tukkeutuminen ei ole luonnonlaki
Tulevaisuudessa jokaisen valtion asiantuntijatehtävässä työskentelevän pitää saada valita itse oma sijoituspaikkansa. Kaikki uudet tehtävät pitää täyttää paikkariippumattomasti. Jos tällaista Suomea haluaa, pitää äänestää Keskustaa. Kuntavaaleissa ja muissakin tulevissa vaaleissa.
Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtajaksi on valittu Liina Tiusanen
Puoluevaltuusto valitsee syyskokouksensa aluksi puheenjohtajan ja kaksi varapuheenjohtajaa.
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan puoluevaltuustossa 28.11.2020
Olen valinnut puheenvuorooni kolme tulevaisuuden isoa asiaa. Keskustelun kautta pureskelemme tänään varmasti montaa muutakin politiikan ruisleipä-asiaa. Tänään puhun koko maan kehittämisestä ja monipaikkaisesta Suomesta sekä sivistyksestä. Ja tietenkin kunnista ja vaaleista. Katson lähelle ja katson kauemmas.
28.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa