K-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa

K-studio: Yleisön vuoro kysyä - Petri Honkonen vastaa

Keskustan K-studio tarjoaa yleisölle mahdollisuuden esittää kysymyksiä puheenjohtajaehdokkaillemme. Etukäteen kysymyksiä kerätään tapahtuman keskustelusta (kommenteista). Myös suoran lähetyksen aikana voi esittää kysymyksiä, jotka käydään läpi, jos suinkin lähetysaikaa riittää. Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Neljäntenä K-studioon kysymyksiin saapuu vastaamaan Petri Honkonen.

Annika Saarikko: Päästövähennyksiä ei voi tehdä autoilijoita kurittamalla
Keskustan reunaehto tuleville päätöksille on, että päästövähennyksiä ei tehdä autoilijoita kurittamalla, keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko sanoo.
1.3.2021 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioK-studio: Yleisön vuoro kysyä – Petri Honkonen vastaa