Keskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400

Ilmakuva Oulun keskustaan johtavilta saarilta

Suomen Keskustan ensi viikonloppuna pidettävään puoluekokoukseen on ilmoittautunut määräaikaan mennessä 2416 virallista kokousedustajaa. Puoluekokouksen menettelytapavaliokunta vahvistaa vielä kokousedustajien tarkan määrän.

Tänä vuonna kokous järjestetään poikkeuksellisesti maakuntamallilla, joten kokousedustajat jakautuvat 16:een eri paikkaan. Kokouksen pääpaikka on kuitenkin Oulu.

Paikkakuntakohtaiset kokousedustajien määrät eivät ole julkisia.

Keskustan puoluekokous järjestetään siis 4.-5.9.2020 ja kokouksen kaikille pakollinen ilmoittautuminen päättyi perjantai-iltana 28. elokuuta.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400