Keskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400

Ilmakuva Oulun keskustaan johtavilta saarilta

Suomen Keskustan ensi viikonloppuna pidettävään puoluekokoukseen on ilmoittautunut määräaikaan mennessä 2416 virallista kokousedustajaa. Puoluekokouksen menettelytapavaliokunta vahvistaa vielä kokousedustajien tarkan määrän.

Tänä vuonna kokous järjestetään poikkeuksellisesti maakuntamallilla, joten kokousedustajat jakautuvat 16:een eri paikkaan. Kokouksen pääpaikka on kuitenkin Oulu.

Paikkakuntakohtaiset kokousedustajien määrät eivät ole julkisia.

Keskustan puoluekokous järjestetään siis 4.-5.9.2020 ja kokouksen kaikille pakollinen ilmoittautuminen päättyi perjantai-iltana 28. elokuuta.

Keskustan Pakarinen: Etätyö luo lisätarvetta lähiyrittäjyydelle
Monipaikkaisuudella ja sen etätyön muodolla on suuria vaikutuksia kaupunkiseuduilla, joilla asiantuntijatyön runsas määrä tarkoittaa myös aiempaa suurempaa määrää etätyötä koronan jälkeen. Enemmän kotona tehtävä työ synnyttää uutta kysyntää palveluille lähellä kotia. Lähipalveluiden kysyntä vaikkapa lounasravintoloiden muodossa todennäköisesti kasvaa, kun etätyöt nyt vakiintuvat, Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjä Riikka Pakarinen linjaa.
15.10.2021 / Uutiset
K-studion vieraaksi saapuu ministeri Antti Kurvinen. Keskustelussa mistä luomme lisää kasvua ja työpaikkoja luoville aloille, korjaamme koronan jälkiä ja pidämme huolta lapsista ja nuorista, kun samaan aikaan veikkauksen rahoitus vähenee.
14.10.2021 / K-Studio
Keskustan Markus Lohi: Kela-korvauksia ei pidä poistaa yksityisestä sairaanhoidosta
Keskustan varapuheenjohtaja, sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj. Markus Lohi ei näe perustetta poistaa yksityisen sairaanhoidon kela-korvauksia. Tärkeää on myös varmistaa monituottajuus ja palveluseteleiden käyttö osana sote-uudistusta, Lohi toteaa.
11.10.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400