Keskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400

Ilmakuva Oulun keskustaan johtavilta saarilta

Suomen Keskustan ensi viikonloppuna pidettävään puoluekokoukseen on ilmoittautunut määräaikaan mennessä 2416 virallista kokousedustajaa. Puoluekokouksen menettelytapavaliokunta vahvistaa vielä kokousedustajien tarkan määrän.

Tänä vuonna kokous järjestetään poikkeuksellisesti maakuntamallilla, joten kokousedustajat jakautuvat 16:een eri paikkaan. Kokouksen pääpaikka on kuitenkin Oulu.

Paikkakuntakohtaiset kokousedustajien määrät eivät ole julkisia.

Keskustan puoluekokous järjestetään siis 4.-5.9.2020 ja kokouksen kaikille pakollinen ilmoittautuminen päättyi perjantai-iltana 28. elokuuta.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400