Keskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400

Ilmakuva Oulun keskustaan johtavilta saarilta

Suomen Keskustan ensi viikonloppuna pidettävään puoluekokoukseen on ilmoittautunut määräaikaan mennessä 2416 virallista kokousedustajaa. Puoluekokouksen menettelytapavaliokunta vahvistaa vielä kokousedustajien tarkan määrän.

Tänä vuonna kokous järjestetään poikkeuksellisesti maakuntamallilla, joten kokousedustajat jakautuvat 16:een eri paikkaan. Kokouksen pääpaikka on kuitenkin Oulu.

Paikkakuntakohtaiset kokousedustajien määrät eivät ole julkisia.

Keskustan puoluekokous järjestetään siis 4.-5.9.2020 ja kokouksen kaikille pakollinen ilmoittautuminen päättyi perjantai-iltana 28. elokuuta.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan puoluekokouksen virallisten kokousedustajien lukumäärä on yli 2400