Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa III

Ohjelmasarjan kolmannessa osassa "Kunnat elinvoiman kehittäjänä" kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi ja Kuntaliiton kehittämispäällikkö Erja Lindberg keskustelemassa kuntien roolista suomalaisen työn ja yrittämisen edistäjänä.

Ohjelmasarjan kolmannessa osassa “Kunnat elinvoiman kehittäjänä” kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi ja Kuntaliiton kehittämispäällikkö Erja Lindberg keskustelemassa kuntien roolista suomalaisen työn ja yrittämisen edistäjänä.
Lähetyksen juontaa Matias Ollila.
Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:
Kunta on alueensa tärkein elinvoiman kehittäjä. Kuntien on oltava hyviä työnantajia, yritysmyönteisiä toimijoita ja aktiivisia elinkeinoelämän mahdollistajia. Tämä tarkoittaa mm. yrittäjyyttä ja investointeja tukevaa kaavoitusta, ennakkoluulotonta yhteistyötä sekä apua työllistämiseen.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa III