Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa III

Ohjelmasarjan kolmannessa osassa "Kunnat elinvoiman kehittäjänä" kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi ja Kuntaliiton kehittämispäällikkö Erja Lindberg keskustelemassa kuntien roolista suomalaisen työn ja yrittämisen edistäjänä.

Ohjelmasarjan kolmannessa osassa “Kunnat elinvoiman kehittäjänä” kansanedustaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi ja Kuntaliiton kehittämispäällikkö Erja Lindberg keskustelemassa kuntien roolista suomalaisen työn ja yrittämisen edistäjänä.
Lähetyksen juontaa Matias Ollila.
Keskustan kuntavaaliohjelman tiivistelmästä:
Kunta on alueensa tärkein elinvoiman kehittäjä. Kuntien on oltava hyviä työnantajia, yritysmyönteisiä toimijoita ja aktiivisia elinkeinoelämän mahdollistajia. Tämä tarkoittaa mm. yrittäjyyttä ja investointeja tukevaa kaavoitusta, ennakkoluulotonta yhteistyötä sekä apua työllistämiseen.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa III