Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V

Sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistuksen myötä sote-menot siirtyvät pois kuntien hartioilta. Tämä vakauttaa kuntien taloutta. Miten lähipalvelut turvataan uudessa tilanteessa? Mitkä on tulevaisuuden kunnan keskeiset tehtävät? Miten vahvistetaan kuntalaisten osallistumista ja yhteisöllisyyttä? Näistä teemoista ja puolueen kuntavaaliohjelman tavoitteista keskustelevat valtiosihteeri Maria Kaisa Aula ja Pyhännän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Matti Leiviskä. Tilaisuuden juontaa poliittinen sihteeri Helena Pakarinen.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V