Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V

Sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistuksen myötä sote-menot siirtyvät pois kuntien hartioilta. Tämä vakauttaa kuntien taloutta. Miten lähipalvelut turvataan uudessa tilanteessa? Mitkä on tulevaisuuden kunnan keskeiset tehtävät? Miten vahvistetaan kuntalaisten osallistumista ja yhteisöllisyyttä? Näistä teemoista ja puolueen kuntavaaliohjelman tavoitteista keskustelevat valtiosihteeri Maria Kaisa Aula ja Pyhännän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Matti Leiviskä. Tilaisuuden juontaa poliittinen sihteeri Helena Pakarinen.

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V