Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V

Sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistuksen myötä sote-menot siirtyvät pois kuntien hartioilta. Tämä vakauttaa kuntien taloutta. Miten lähipalvelut turvataan uudessa tilanteessa? Mitkä on tulevaisuuden kunnan keskeiset tehtävät? Miten vahvistetaan kuntalaisten osallistumista ja yhteisöllisyyttä? Näistä teemoista ja puolueen kuntavaaliohjelman tavoitteista keskustelevat valtiosihteeri Maria Kaisa Aula ja Pyhännän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Matti Leiviskä. Tilaisuuden juontaa poliittinen sihteeri Helena Pakarinen.

K-studio poikkeuksellisesti jo viikon alussa maanantaina - luvassa analyysia aluevaalien tuloksesta. Vieraina Keskustan puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen, Taloustutkimuksen tutkimuspäällikkö Jussi Westinen sekä aluevaaleissa menestynyt Joonas Immonen.
24.1.2022 / K-Studio
Tervetuloa mukaan jännittämään aluevaalien tuloksia! Luvassa viime hetken kampanjatunnelmia sekä haastatteluja aluevaaliehdokkailta ympäri Suomen. Menossa mukana myös puolueen puheenjohtaja Annika Saarikko sekä puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen.
23.1.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V