Keskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V

Sosiaali- ja terveyspalvelu-uudistuksen myötä sote-menot siirtyvät pois kuntien hartioilta. Tämä vakauttaa kuntien taloutta. Miten lähipalvelut turvataan uudessa tilanteessa? Mitkä on tulevaisuuden kunnan keskeiset tehtävät? Miten vahvistetaan kuntalaisten osallistumista ja yhteisöllisyyttä? Näistä teemoista ja puolueen kuntavaaliohjelman tavoitteista keskustelevat valtiosihteeri Maria Kaisa Aula ja Pyhännän kunnanvaltuuston puheenjohtaja Matti Leiviskä. Tilaisuuden juontaa poliittinen sihteeri Helena Pakarinen.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaK-StudioKeskustan kuntavaaliohjelma K-studion käsittelyssä osa V