Tiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta

Suomi on tienhaarassa ja suurten valintojen edessä 2020-luvulla. Meillä on valittavana joko elinvoiman tai näivettymisen tie. Keskusta valitsee elinvoiman, uudistusten ja kestävän kasvun tien.

Olethan kuulolla, kun esittelemme Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisen linjauksen puoliväli- ja kehysriiheen torstaina 4.3 klo 12.
Suorassa lähetyksessä ovat läsnä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, varapuheenjohtaja Markus Lohi sekä valtiovarainministeri Matti Vanhanen.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioTiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta