Tiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta

Suomi on tienhaarassa ja suurten valintojen edessä 2020-luvulla. Meillä on valittavana joko elinvoiman tai näivettymisen tie. Keskusta valitsee elinvoiman, uudistusten ja kestävän kasvun tien.

Olethan kuulolla, kun esittelemme Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisen linjauksen puoliväli- ja kehysriiheen torstaina 4.3 klo 12.
Suorassa lähetyksessä ovat läsnä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, varapuheenjohtaja Markus Lohi sekä valtiovarainministeri Matti Vanhanen.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaK-StudioTiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta