Tiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta

Suomi on tienhaarassa ja suurten valintojen edessä 2020-luvulla. Meillä on valittavana joko elinvoiman tai näivettymisen tie. Keskusta valitsee elinvoiman, uudistusten ja kestävän kasvun tien.

Olethan kuulolla, kun esittelemme Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisen linjauksen puoliväli- ja kehysriiheen torstaina 4.3 klo 12.
Suorassa lähetyksessä ovat läsnä Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko, varapuheenjohtaja Markus Lohi sekä valtiovarainministeri Matti Vanhanen.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioTiedotustilaisuus Keskustan talous- ja yhteiskuntapoliittisesta linjauksesta