Turvalliseen tulevaisuuteen

Suomi on uuden edessä. Millaista ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa Suomen pitää tulevana Nato-jäsenenä epävarmassa maailmassa toteuttaa? Tule keskustelemaan Suomen turvallisuudesta ja kuulemaan Keskustan näkemyksistä Keskustan eduskuntaryhmän järjestämään keskustelu- ja yleisötilaisuuteen. Keskustelua johdattavat puolustusministeri Antti Kaikkonen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli ja Keskustan ulko- ja turvallisuuspoliittisen työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Savola. Tilaisuuden vetää eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Jouni Ovaska. Tilaisuudessa julkistetaan Keskustan päivitetty ulko- ja turvallisuuspoliittinen linjaus.

Tilaisuuden vetää eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Jouni Ovaska.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioTurvalliseen tulevaisuuteen