Turvalliseen tulevaisuuteen

Suomi on uuden edessä. Millaista ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa Suomen pitää tulevana Nato-jäsenenä epävarmassa maailmassa toteuttaa? Tule keskustelemaan Suomen turvallisuudesta ja kuulemaan Keskustan näkemyksistä Keskustan eduskuntaryhmän järjestämään keskustelu- ja yleisötilaisuuteen. Keskustelua johdattavat puolustusministeri Antti Kaikkonen, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli ja Keskustan ulko- ja turvallisuuspoliittisen työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Savola. Tilaisuuden vetää eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Jouni Ovaska. Tilaisuudessa julkistetaan Keskustan päivitetty ulko- ja turvallisuuspoliittinen linjaus.

Tilaisuuden vetää eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Jouni Ovaska.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaK-StudioTurvalliseen tulevaisuuteen