Tule mukaan Keskustan isäverkostoon!

Sinä isä, ukki, isoukki, isyydestä haaveileva: Haluaisitko keskustella isyydestä ja vanhemmuudesta Suomessa? Tule mukaan Keskustan isäverkostoon!

Isäverkoston tavoitteena on tukea parempaa perhepolitiikkaa ja edistää yhteiskunnallista keskustelua isyydestä. Tasa-arvoisemman ja onnellisemman Suomen rakentaminen tarvitsee myös isiä ja isien näkökulmaa. Kun oikein innostumme, voimme tehdä aloitteita paremman isyyden, lapsuuden ja kotien arjen puolesta.

Isäverkosto kutsuu työhönsä laajasti isiä ja isyydestä haaveilevia, ukkeja ja pappoja. Verkosto kokoontuu verkossa ja yhteistapaamisissa. Verkoston vetäjinä toimivat Lauri Nikula ja Petri Honkonen.

Ilmoittaudu mukaan lauantaihin 22.10. mennessä.

Lisätietoja:

Kimmo Valta, toiminnanjohtaja
kimmo.valta@keskusta.fi

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule mukaan Keskustan isäverkostoon!