Tule mukaan Keskustan isäverkostoon!

Sinä isä, ukki, isoukki, isyydestä haaveileva: Haluaisitko keskustella isyydestä ja vanhemmuudesta Suomessa? Tule mukaan Keskustan isäverkostoon!

Isäverkoston tavoitteena on tukea parempaa perhepolitiikkaa ja edistää yhteiskunnallista keskustelua isyydestä. Tasa-arvoisemman ja onnellisemman Suomen rakentaminen tarvitsee myös isiä ja isien näkökulmaa. Kun oikein innostumme, voimme tehdä aloitteita paremman isyyden, lapsuuden ja kotien arjen puolesta.

Isäverkosto kutsuu työhönsä laajasti isiä ja isyydestä haaveilevia, ukkeja ja pappoja. Verkosto kokoontuu verkossa ja yhteistapaamisissa. Verkoston vetäjinä toimivat Lauri Nikula ja Petri Honkonen.

Ilmoittaudu mukaan lauantaihin 22.10. mennessä.

Lisätietoja:

Kimmo Valta, toiminnanjohtaja
kimmo.valta@keskusta.fi

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTule mukaan Keskustan isäverkostoon!