Annika Saarikko: Suomen kilpailukykyä on parannettava

Keskusta Uutiset

Hallitus vie omat esityksensä eteenpäin, jos työmarkkinoilla ei kyetä sopimaan vaihtoehtoisista ratkaisuista kilpailukyvyn parantamiseksi. Suomen poikkeuksellisen vakavan talous- ja työllisyystilanteen muuttamiseen tarvitaan poikkeuksellisia ratkaisuja.

Kaikkien suomalaisten kannalta tasapainoisin lopputulos saataisiin aikaan työmarkkinajärjestöjen sopimana. Keskusta toivoo edelleen vakavasti sopimisen puolesta. Työttömyys on saatava vähenemään. Suomi saadaan kuntoon vain yhteistyöllä.

Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
Keskustan puoluevaltuuston pj Tiusanen: Terapiatakuu tarvitaan koko Suomeen
"Suomalaiset asuinpaikasta riippumatta ansaitsevat apua mielenterveyden ongelmiin nopeammin ja matalammalla kynnyksellä. Siksi terapiatakuu täytyy toteuttaa koko Suomessa. Mielenterveyspalvelujen saatavuus ei saa riippua postinumerosta", Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Liina Tiusanen linjaa.
6.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnnika Saarikko: Suomen kilpailukykyä on parannettava