Annika Saarikko: Suomen kilpailukykyä on parannettava

Keskusta Uutiset

Hallitus vie omat esityksensä eteenpäin, jos työmarkkinoilla ei kyetä sopimaan vaihtoehtoisista ratkaisuista kilpailukyvyn parantamiseksi. Suomen poikkeuksellisen vakavan talous- ja työllisyystilanteen muuttamiseen tarvitaan poikkeuksellisia ratkaisuja.

Kaikkien suomalaisten kannalta tasapainoisin lopputulos saataisiin aikaan työmarkkinajärjestöjen sopimana. Keskusta toivoo edelleen vakavasti sopimisen puolesta. Työttömyys on saatava vähenemään. Suomi saadaan kuntoon vain yhteistyöllä.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAnnika Saarikko: Suomen kilpailukykyä on parannettava