Antti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita

Keskusta Uutiset

Tämän lisäksi tarvitaan lakiuudistuksia. Energiaviraston valvontaoikeutta on vahvennettava siten, että virasto voi jatkossa puuttua tämänkaltaisiin kohtuuttomiin korotuksiin välittömästi. Nyt Energiavirasto oli hampaaton, ja hintojen kohtuullistamisratkaisu perustui luotuun poliittiseen paineeseen ja kuluttajaviranomaisen aktiivisuuteen.

Sähkömarkkinalakia on ripeästi arvioitava ja tarvittaessa muutettava muutoinkin siirtohintojen korotuspaineiden keventämiseksi.

Puheenjohtaja Annika Saarikon puhe Keskustan aluevaalistartissa 4.12.2021
Odottaminen ei ihmistä paranna. Epätietoisuus omasta tai läheisen tilasta on kuluttavaa. Juuri siksi haluamme vahvistaa lähipalveluja ja nopeuttaa pääsyä avun piiriin. Jatkossa perusterveydenhuoltoon pääsee viikon sisällä yhteydenotosta. Kaikkialla Suomessa. Jo se tuo turvaa, että voi luottaa avun olevan lähellä - ei vain kilometreissä vaan myös ajassa mitattuna.
4.12.2021 / Uutiset
Keskustan aluevaalistartti
4.12.2021 / K-Studio
K-studion aiheena kotimainen ruoka. Mitkä ovat ratkaisut tuottajien kustannusahdinkoon ja mikä on HERO-ohjelma? Vieraina maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä ja Luonnonvarakeskuksen tutkimusprofessori Heikki Lehtonen.
2.12.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita