Antti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita

Keskusta Uutiset

Tämän lisäksi tarvitaan lakiuudistuksia. Energiaviraston valvontaoikeutta on vahvennettava siten, että virasto voi jatkossa puuttua tämänkaltaisiin kohtuuttomiin korotuksiin välittömästi. Nyt Energiavirasto oli hampaaton, ja hintojen kohtuullistamisratkaisu perustui luotuun poliittiseen paineeseen ja kuluttajaviranomaisen aktiivisuuteen.

Sähkömarkkinalakia on ripeästi arvioitava ja tarvittaessa muutettava muutoinkin siirtohintojen korotuspaineiden keventämiseksi.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita