Antti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita

Keskusta Uutiset

Tämän lisäksi tarvitaan lakiuudistuksia. Energiaviraston valvontaoikeutta on vahvennettava siten, että virasto voi jatkossa puuttua tämänkaltaisiin kohtuuttomiin korotuksiin välittömästi. Nyt Energiavirasto oli hampaaton, ja hintojen kohtuullistamisratkaisu perustui luotuun poliittiseen paineeseen ja kuluttajaviranomaisen aktiivisuuteen.

Sähkömarkkinalakia on ripeästi arvioitava ja tarvittaessa muutettava muutoinkin siirtohintojen korotuspaineiden keventämiseksi.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita