Antti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita

Keskusta Uutiset

Tämän lisäksi tarvitaan lakiuudistuksia. Energiaviraston valvontaoikeutta on vahvennettava siten, että virasto voi jatkossa puuttua tämänkaltaisiin kohtuuttomiin korotuksiin välittömästi. Nyt Energiavirasto oli hampaaton, ja hintojen kohtuullistamisratkaisu perustui luotuun poliittiseen paineeseen ja kuluttajaviranomaisen aktiivisuuteen.

Sähkömarkkinalakia on ripeästi arvioitava ja tarvittaessa muutettava muutoinkin siirtohintojen korotuspaineiden keventämiseksi.

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita