Antti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita

Keskusta Uutiset

Tämän lisäksi tarvitaan lakiuudistuksia. Energiaviraston valvontaoikeutta on vahvennettava siten, että virasto voi jatkossa puuttua tämänkaltaisiin kohtuuttomiin korotuksiin välittömästi. Nyt Energiavirasto oli hampaaton, ja hintojen kohtuullistamisratkaisu perustui luotuun poliittiseen paineeseen ja kuluttajaviranomaisen aktiivisuuteen.

Sähkömarkkinalakia on ripeästi arvioitava ja tarvittaessa muutettava muutoinkin siirtohintojen korotuspaineiden keventämiseksi.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetAntti Kaikkonen: Vaikuttaminen kannatti – Carunan ratkaisut tervetulleita