Markus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä

Keskusta Uutiset

Tämä on täysin perätön väite. Tuolla 40 000 hehtaarin alueella on tähän mennessä hakattu vuosittain muutama tuhat kuutiometriä puuta luontopalveluiden toimesta. Tämä on noin 0,1 kuutiota per hehtaari.
Jatkossa toimitaan samoin. Alueiden käyttöön ei tule muutoksia eikä maita myydä kenellekään. Mökkitontteja ei tulla perustamaan eikä retkeilymetsiä tuhoamaan.

On todella ikävää, että Suomen luonnonsuojeluliitto heikentää omaa uskottavuuttaan tällaisella toiminnalla.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä