Markus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä

Keskusta Uutiset

Tämä on täysin perätön väite. Tuolla 40 000 hehtaarin alueella on tähän mennessä hakattu vuosittain muutama tuhat kuutiometriä puuta luontopalveluiden toimesta. Tämä on noin 0,1 kuutiota per hehtaari.
Jatkossa toimitaan samoin. Alueiden käyttöön ei tule muutoksia eikä maita myydä kenellekään. Mökkitontteja ei tulla perustamaan eikä retkeilymetsiä tuhoamaan.

On todella ikävää, että Suomen luonnonsuojeluliitto heikentää omaa uskottavuuttaan tällaisella toiminnalla.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä