Markus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä

Keskusta Uutiset

Tämä on täysin perätön väite. Tuolla 40 000 hehtaarin alueella on tähän mennessä hakattu vuosittain muutama tuhat kuutiometriä puuta luontopalveluiden toimesta. Tämä on noin 0,1 kuutiota per hehtaari.
Jatkossa toimitaan samoin. Alueiden käyttöön ei tule muutoksia eikä maita myydä kenellekään. Mökkitontteja ei tulla perustamaan eikä retkeilymetsiä tuhoamaan.

On todella ikävää, että Suomen luonnonsuojeluliitto heikentää omaa uskottavuuttaan tällaisella toiminnalla.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMarkus Lohi: Metsähallituslaista levitetään perättömiä väitteitä