Elsi Katainen: Suomi kuntoon työllä ja uudistuksilla

Keskusta Uutiset

– Uudistamalla Suomea voimme valaa uskoa siihen, että tähän maahan kannattaa myös tulevaisuudessa investoida ja luoda työpaikkoja, linjasi Katainen.

Kataisen mukaan on syytä edellyttää, että elinkeinoelämän eteen tehtyjen päätösten jälkeen myös yritykset kantavat vastuunsa. Tarvitaan työpaikkoja, ei suuria optioita tai muita kohtuuttomia etuja.

– Ymmärrämme hyvin ihmisten huolet etenkin kipeistä päätöksistä. Tekemättä ei voi kuitenkaan enää jättää. Hallituksella on vastuu Suomen tulevaisuudesta. Jos mitään ei nyt tehdä, edessä on vielä paljon kipeämpiä päätöksiä – ja ennen pitkää taloutemme romahdus, totesi Katainen.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetElsi Katainen: Suomi kuntoon työllä ja uudistuksilla