Europarlamentaarikko Elsi Katainen valitsi avustajansa

Jediitta Tiainen on kotoisin Keski-Pohjanmaalta Toholammilta ja on valmistunut Lapin yliopistosta oikeustieteen maisteriksi. Tiaisen vastuualueena on kansainvälisen kaupan valiokuntaan liittyvien asioiden valmistelu sekä aluekehityspolitiikka.

Valtiotieteiden maisteri Matias Kallio vastaa Elsi Kataisen toimistossa maa- ja metsätalouspolitiikasta ja AGRI-valiokunnan työhön liittyvästä valmistelusta sekä aluekehityspolitiikasta. Varsinais-Suomesta, Salosta kotoisin oleva Kallio on ennen parlamenttiin siirtymistään työskennellyt viestintäkonsulttina.

Brysselin toimistossa jatkaa harjoittelijana luonnontieteen kandidaatti Raakel Vähärautio, joka on kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta Oulusta. Aluekehitys- ja aluepolitiikkaan opinnoissaan erikoistunut Vähärautio työskentelee erityisesti aluekehitysvaliokuntaan liittyvien asioiden valmistelun parissa.

Kataisen kotimaan avustajana on aloittanut yhteiskuntatieteiden maisteri Juha-Pekka Rusanen. Hän asuu Lapinlahdella, Pohjois-Savossa. Rusanen on toiminut tätä ennen Kataisen eduskunta-avustajana sekä radiotoimittajana. Rusanen vastaa viestinnästä sekä sidosryhmäyhteistyöstä kotimaassa.

Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
Petri Honkonen: Valkoposkihanhien ampuminen vauhdissa, ammutut hanhet saatava lautaselle
-Kun valkoposkihanhia on nyt alettu nyt ampua, pitää lihakin voida hyödyntää. Ei ole järkevää jättää herkullinen ja ekologinen liha syömättä, sanoo Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen.
20.9.2020 / Uutiset
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Olemme Suomen myönteisin ja tulevaisuuskoisin puolue
"Keskusta on aina toiminut nimensä mukaisesti sillanrakentajana suomalaisessa politiikassa. Uskon, että sille on nyt tilausta enemmän kuin koskaan. Maltti ja empatia ovat politiikan supervoimia", näin totesi Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko perjantaiaamun poliittisessa linjapuheessaan.
18.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetEuroparlamentaarikko Elsi Katainen valitsi avustajansa