Europarlamentaarikko Elsi Katainen valitsi avustajansa

Jediitta Tiainen on kotoisin Keski-Pohjanmaalta Toholammilta ja on valmistunut Lapin yliopistosta oikeustieteen maisteriksi. Tiaisen vastuualueena on kansainvälisen kaupan valiokuntaan liittyvien asioiden valmistelu sekä aluekehityspolitiikka.

Valtiotieteiden maisteri Matias Kallio vastaa Elsi Kataisen toimistossa maa- ja metsätalouspolitiikasta ja AGRI-valiokunnan työhön liittyvästä valmistelusta sekä aluekehityspolitiikasta. Varsinais-Suomesta, Salosta kotoisin oleva Kallio on ennen parlamenttiin siirtymistään työskennellyt viestintäkonsulttina.

Brysselin toimistossa jatkaa harjoittelijana luonnontieteen kandidaatti Raakel Vähärautio, joka on kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta Oulusta. Aluekehitys- ja aluepolitiikkaan opinnoissaan erikoistunut Vähärautio työskentelee erityisesti aluekehitysvaliokuntaan liittyvien asioiden valmistelun parissa.

Kataisen kotimaan avustajana on aloittanut yhteiskuntatieteiden maisteri Juha-Pekka Rusanen. Hän asuu Lapinlahdella, Pohjois-Savossa. Rusanen on toiminut tätä ennen Kataisen eduskunta-avustajana sekä radiotoimittajana. Rusanen vastaa viestinnästä sekä sidosryhmäyhteistyöstä kotimaassa.

Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
Kurvinen ja Kärnä: Vapaaehtoinen alueellistaminen koko valtiohallintoon!
Puolustushallinnon päätös lisätä työntekijöiden etätyömahdollisuuksia on päänavaus valtion toimintojen uudenlaiselle alueellistamiselle, toteavat Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen kunta- ja aluetyöryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.
25.11.2020 / Uutiset
Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi
Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.
24.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetEuroparlamentaarikko Elsi Katainen valitsi avustajansa