Hae Keskustan työryhmiin

ihmisiä työskentelemässä kahvipöydän ääressä. auringonlasku värjää huoneen kultaiseksi.

Haluatko vaikuttaa Suomen ja suomalaisten tulevaisuuteen? Kiinnostaako sinua Keskustan poliittisten linjausten ja ohjelmien valmistelutyö? Puolue perustaa seuraavat uudet työryhmät:

Monipaikkainen Suomi – työryhmä

Työryhmän tehtävänä on linjata Keskustan tavoitteet ja ratkaisut aidosti monipaikkaisen Suomen rakentamiseksi – kuinka politiikan keinoin voimme edistää ihmisten mahdollisuuksia asua, tehdä työtä, yrittää ja viettää vapaa-aikaansa useammalla paikkakunnalla. Työryhmä aloittaa työnsä nopealla aikataululla siten, että ohjelma hyväksytään helmikuussa 2021. Työryhmää vetää puolueen varapuheenjohtaja Petri Honkonen.

Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmä

Työryhmän tehtävänä on linjata Keskustan Eurooppa-politiikkaa ja valmistella puolueen keskustelualoitteitta EU-politiikasta. Työryhmä julkistaa aikataulu- ja työsuunnitelmansa tammikuussa 2021. Työryhmää vetää puolueen varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.

Työryhmän jäseneltä edellytetään sitoutuneisuutta sen työhön ja kykyä tuottaa tarvittaessa pohjatekstejä työryhmän käsiteltäväksi. Työryhmät nimetään siten, että niissä on mahdollisimman monipuolinen osaaminen työryhmän tehtäväalueelta. Myös siihen kiinnitetään huomioita, että eri väestöryhmien näkemykset ja erilaiset näkökulmat ko. asiakokonaisuuteen tulevat työryhmässä esille.

Lisätiedot, hakuohjeet ja -lomakkeen löydät tästä.

Ilkka Miettinen

Poliittinen asiantuntija

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetHae Keskustan työryhmiin