Keskusta hakee vaalikoordinaattoria

ihmisiä neuvotteluhuoneessa, päällä teksti

Keskusta on kaikkien suomalaisten ja koko Suomen puolue. Tehtävämme kuuluu näin: ”Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.”

Haemme nyt puoluetoimiston joukkoomme vaalikoordinaattoria kehittämään ja koordinoimaan Keskustan vaalityötä. Tehtävä on mahdollista aloittaa 13.11.2020 ja se on määräaikainen 30.6.2023 asti.

Vaalikoordinaattori työskentelee puoluetoimiston henkilöstön lisäksi koko keskustaväen ja tärkeimpien yhteistyökumppaneidemme kanssa. Tiimikavereina arjessa toimivat myös koko Suomen alueella työskentelevät piirijärjestöjemme työntekijät.

Edellytämme Sinulta vankkaa ja laaja-alaista kokemusta vaali-, järjestö- ja poliittisesta toiminnasta. Odotamme Sinulta myös halua jatkuvasti itse kehittyä työssäsi. Eduksi katsomme keskustalaisen maailmankatsomuksen. Nykyaikaiset kampanjointitavat ja vaikuttamisen muodot innostavat Sinua kehittämään Keskustaa niissä edelläkävijäksi.

Haethan tehtävää viimeistään torstaina 29.10.2020. Lähetä meille vapaamuotoinen, enintään sivun pituinen hakemuksesi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lähetä hakemus osoitteeseen riikka.pirkkalainen@keskusta.fi otsikolla ”Vaalikoordinaattori”. Mahdolliset haastattelut pidetään nopeasti hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse.

Täällä olisi tolkkua tarjolla
Tule seuramaan torstaina 21.1 Keskustan eduskuntaryhmän kokousta ja illalla politiikan toimintatavat-keskustelua.
18.1.2021 / Uutiset
Petri Honkonen: Kokoomuksen ajama ajoneuvoveron jättikorotus estettävä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu kokoomuksen linjan vuosittaisen ajoneuvoveron rajuista korotuksista. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoi muutoksista kokoomuksen veromalliin perjantaina.
15.1.2021 / Uutiset
Kurvinen tyytyväinen: Polttoaineveron korotus ei hallituksen suunnitelmissa liikenteen päästöjen puolittamiseksi
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen on tyytyväinen liikenneministeriön tänään lausunnoille lähettämään fossiilittoman liikenteen tiekarttaan. Tiekartassa esiteltyyn keinovalikoimaan ei kuulu polttoaineveron korottaminen.
15.1.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee vaalikoordinaattoria