Keskusta hakee vaalikoordinaattoria

ihmisiä neuvotteluhuoneessa, päällä teksti

Keskusta on kaikkien suomalaisten ja koko Suomen puolue. Tehtävämme kuuluu näin: ”Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.”

Haemme nyt puoluetoimiston joukkoomme vaalikoordinaattoria kehittämään ja koordinoimaan Keskustan vaalityötä. Tehtävä on mahdollista aloittaa 13.11.2020 ja se on määräaikainen 30.6.2023 asti.

Vaalikoordinaattori työskentelee puoluetoimiston henkilöstön lisäksi koko keskustaväen ja tärkeimpien yhteistyökumppaneidemme kanssa. Tiimikavereina arjessa toimivat myös koko Suomen alueella työskentelevät piirijärjestöjemme työntekijät.

Edellytämme Sinulta vankkaa ja laaja-alaista kokemusta vaali-, järjestö- ja poliittisesta toiminnasta. Odotamme Sinulta myös halua jatkuvasti itse kehittyä työssäsi. Eduksi katsomme keskustalaisen maailmankatsomuksen. Nykyaikaiset kampanjointitavat ja vaikuttamisen muodot innostavat Sinua kehittämään Keskustaa niissä edelläkävijäksi.

Haethan tehtävää viimeistään torstaina 29.10.2020. Lähetä meille vapaamuotoinen, enintään sivun pituinen hakemuksesi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lähetä hakemus osoitteeseen riikka.pirkkalainen@keskusta.fi otsikolla ”Vaalikoordinaattori”. Mahdolliset haastattelut pidetään nopeasti hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse.

Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: EU:n puolustuspolitiikka ei enää voi olla pelkkiä juhlapuheita
Pelkkä ulko- ja turvallisuuspoliittinen puhe ei EU:lta enää riitä. Nyt tarvitaan konkreettisia toimia. EU:lla on tässä näytönpaikka, keskustan varapuheenjohtaja ja EU:n puolustuspolitiikasta väitöskirjaa tekevä Riikka Pakarinen toteaa.
18.9.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee vaalikoordinaattoria