Keskusta hakee vaalikoordinaattoria

ihmisiä neuvotteluhuoneessa, päällä teksti

Keskusta on kaikkien suomalaisten ja koko Suomen puolue. Tehtävämme kuuluu näin: ”Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.”

Haemme nyt puoluetoimiston joukkoomme vaalikoordinaattoria kehittämään ja koordinoimaan Keskustan vaalityötä. Tehtävä on mahdollista aloittaa 13.11.2020 ja se on määräaikainen 30.6.2023 asti.

Vaalikoordinaattori työskentelee puoluetoimiston henkilöstön lisäksi koko keskustaväen ja tärkeimpien yhteistyökumppaneidemme kanssa. Tiimikavereina arjessa toimivat myös koko Suomen alueella työskentelevät piirijärjestöjemme työntekijät.

Edellytämme Sinulta vankkaa ja laaja-alaista kokemusta vaali-, järjestö- ja poliittisesta toiminnasta. Odotamme Sinulta myös halua jatkuvasti itse kehittyä työssäsi. Eduksi katsomme keskustalaisen maailmankatsomuksen. Nykyaikaiset kampanjointitavat ja vaikuttamisen muodot innostavat Sinua kehittämään Keskustaa niissä edelläkävijäksi.

Haethan tehtävää viimeistään torstaina 29.10.2020. Lähetä meille vapaamuotoinen, enintään sivun pituinen hakemuksesi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lähetä hakemus osoitteeseen riikka.pirkkalainen@keskusta.fi otsikolla ”Vaalikoordinaattori”. Mahdolliset haastattelut pidetään nopeasti hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee vaalikoordinaattoria