Keskusta hakee vaalikoordinaattoria

ihmisiä neuvotteluhuoneessa, päällä teksti

Keskusta on kaikkien suomalaisten ja koko Suomen puolue. Tehtävämme kuuluu näin: ”Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.”

Haemme nyt puoluetoimiston joukkoomme vaalikoordinaattoria kehittämään ja koordinoimaan Keskustan vaalityötä. Tehtävä on mahdollista aloittaa 13.11.2020 ja se on määräaikainen 30.6.2023 asti.

Vaalikoordinaattori työskentelee puoluetoimiston henkilöstön lisäksi koko keskustaväen ja tärkeimpien yhteistyökumppaneidemme kanssa. Tiimikavereina arjessa toimivat myös koko Suomen alueella työskentelevät piirijärjestöjemme työntekijät.

Edellytämme Sinulta vankkaa ja laaja-alaista kokemusta vaali-, järjestö- ja poliittisesta toiminnasta. Odotamme Sinulta myös halua jatkuvasti itse kehittyä työssäsi. Eduksi katsomme keskustalaisen maailmankatsomuksen. Nykyaikaiset kampanjointitavat ja vaikuttamisen muodot innostavat Sinua kehittämään Keskustaa niissä edelläkävijäksi.

Haethan tehtävää viimeistään torstaina 29.10.2020. Lähetä meille vapaamuotoinen, enintään sivun pituinen hakemuksesi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lähetä hakemus osoitteeseen riikka.pirkkalainen@keskusta.fi otsikolla ”Vaalikoordinaattori”. Mahdolliset haastattelut pidetään nopeasti hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee vaalikoordinaattoria