Keskusta hakee vaalikoordinaattoria

ihmisiä neuvotteluhuoneessa, päällä teksti

Keskusta on kaikkien suomalaisten ja koko Suomen puolue. Tehtävämme kuuluu näin: ”Keskusta on ratkaisuja etsivä sivistysliike. Aatteemme ja arvomme näkyvät kodeissa ja työpaikoilla joka päivä. Jokaisella on vapaus valita elämänsä suunta kaikkialla Suomessa. Tärkeintä on hyvä elämä tasapainossa luonnon kanssa.”

Haemme nyt puoluetoimiston joukkoomme vaalikoordinaattoria kehittämään ja koordinoimaan Keskustan vaalityötä. Tehtävä on mahdollista aloittaa 13.11.2020 ja se on määräaikainen 30.6.2023 asti.

Vaalikoordinaattori työskentelee puoluetoimiston henkilöstön lisäksi koko keskustaväen ja tärkeimpien yhteistyökumppaneidemme kanssa. Tiimikavereina arjessa toimivat myös koko Suomen alueella työskentelevät piirijärjestöjemme työntekijät.

Edellytämme Sinulta vankkaa ja laaja-alaista kokemusta vaali-, järjestö- ja poliittisesta toiminnasta. Odotamme Sinulta myös halua jatkuvasti itse kehittyä työssäsi. Eduksi katsomme keskustalaisen maailmankatsomuksen. Nykyaikaiset kampanjointitavat ja vaikuttamisen muodot innostavat Sinua kehittämään Keskustaa niissä edelläkävijäksi.

Haethan tehtävää viimeistään torstaina 29.10.2020. Lähetä meille vapaamuotoinen, enintään sivun pituinen hakemuksesi ja liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Lähetä hakemus osoitteeseen riikka.pirkkalainen@keskusta.fi otsikolla ”Vaalikoordinaattori”. Mahdolliset haastattelut pidetään nopeasti hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa puoluesihteeri Riikka Pirkkalainen. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostitse.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta hakee vaalikoordinaattoria