Riikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi

riikka pakarinen, sininen vaatetus ja tumma tausta

Keskustan varapuheenjohtaja, Espoon kaupunginvaltuutettu Riikka Pakarinen on valittu johtamaan Kaupungissa on Keskusta -verkostoa. Yhteisön luotsi johtaa mm. verkoston yhteisten kannanottojen laatimista sekä verkoston kehittämistä osana puolueen toimintaa.

Keskustan kaupunkitoimijoiden verkosto on kaupungeissa toimivien keskustalaisten verkosto. Verkosto tekee Keskustan vaikuttamisesta kaupunkiympäristössä entistä kiinnostavampaa ja innostavampaa, sekä parantaa puolueen kaupunkivaikuttajien osaamista ja keskinäistä yhteistyötä.

Verkoston toiminnasta lisätietoja antaa Keskustan puoluetoimiston toimihenkilö Matias Ollila.

Matias Ollila

Viestinnän poliittinen suunnittelija

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetRiikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi