Riikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi

riikka pakarinen, sininen vaatetus ja tumma tausta

Keskustan varapuheenjohtaja, Espoon kaupunginvaltuutettu Riikka Pakarinen on valittu johtamaan Kaupungissa on Keskusta -verkostoa. Yhteisön luotsi johtaa mm. verkoston yhteisten kannanottojen laatimista sekä verkoston kehittämistä osana puolueen toimintaa.

Keskustan kaupunkitoimijoiden verkosto on kaupungeissa toimivien keskustalaisten verkosto. Verkosto tekee Keskustan vaikuttamisesta kaupunkiympäristössä entistä kiinnostavampaa ja innostavampaa, sekä parantaa puolueen kaupunkivaikuttajien osaamista ja keskinäistä yhteistyötä.

Verkoston toiminnasta lisätietoja antaa Keskustan puoluetoimiston toimihenkilö Matias Ollila.

Matias Ollila

Viestinnän poliittinen suunnittelija

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetRiikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi