Riikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi

riikka pakarinen, sininen vaatetus ja tumma tausta

Keskustan varapuheenjohtaja, Espoon kaupunginvaltuutettu Riikka Pakarinen on valittu johtamaan Kaupungissa on Keskusta -verkostoa. Yhteisön luotsi johtaa mm. verkoston yhteisten kannanottojen laatimista sekä verkoston kehittämistä osana puolueen toimintaa.

Keskustan kaupunkitoimijoiden verkosto on kaupungeissa toimivien keskustalaisten verkosto. Verkosto tekee Keskustan vaikuttamisesta kaupunkiympäristössä entistä kiinnostavampaa ja innostavampaa, sekä parantaa puolueen kaupunkivaikuttajien osaamista ja keskinäistä yhteistyötä.

Verkoston toiminnasta lisätietoja antaa Keskustan puoluetoimiston toimihenkilö Matias Ollila.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetRiikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi