Riikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi

riikka pakarinen, sininen vaatetus ja tumma tausta

Keskustan varapuheenjohtaja, Espoon kaupunginvaltuutettu Riikka Pakarinen on valittu johtamaan Kaupungissa on Keskusta -verkostoa. Yhteisön luotsi johtaa mm. verkoston yhteisten kannanottojen laatimista sekä verkoston kehittämistä osana puolueen toimintaa.

Keskustan kaupunkitoimijoiden verkosto on kaupungeissa toimivien keskustalaisten verkosto. Verkosto tekee Keskustan vaikuttamisesta kaupunkiympäristössä entistä kiinnostavampaa ja innostavampaa, sekä parantaa puolueen kaupunkivaikuttajien osaamista ja keskinäistä yhteistyötä.

Verkoston toiminnasta lisätietoja antaa Keskustan puoluetoimiston toimihenkilö Matias Ollila.

Matias Ollila

Viestinnän poliittinen suunnittelija

Perhevapaalla toukokuun 2022 loppuun asti.

Keskustan Savola: Oma ruoka on järkäleasia suomalaisille ja Suomelle
Viljelijöiden pärjääminen on yhteinen asia.  Meidän pitää tehdä yhteistyötä reilumpien markkinoiden ja oikeudenmukaisemman tulonjaon puolesta. Kotimaisen ruuan ja isänmaan tähden.
7.12.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Keskustan Saarikko ja Kalli: Luonto ja talous pystytään yhdistämään
Saarikon ja Kallin mukaan uusi luonnonsuojelulaki vahvistaa entisestään taloudellisen tuen mahdollisuuksia nimenomaan vapaaehtoisille suojeluohjelmille. Vapaaehtoisuus - ei ylhäältä saneleminen - on näissä asioissa kestävä tie edetä. Lisäksi esimerkiksi malminetsintä kielletään kansallispuistoissa ja luonnonpuistoissa kokonaan, ja valtion muilla suojelualueilla sen edellytyksiä tiukennetaan.
3.12.2022 / Uutiset
Mikä muuttuu yrittäjien eläkelaissa? Yrittäjien eläkelain (YEL) uudistus etenee. Huolet on kuultu. Mikä laissa muuttuu? Keskustelemassa eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Markus Lohi, valiokunnan jäsenet, kansanedustajat Hanna-Leena Mattila ja Pekka Aittakumpu sekä Mikro- ja yksinyrittäjät ry:n puheenjohtaja Liisa Hanén ja Suomen Yrittäjien työmarkkina-asioiden päällikkö Harri Hellstén.
30.11.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetRiikka Pakarinen Kaupungissa on Keskusta -verkoston vetäjäksi