Juha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla

Keskusta Uutiset

Laajan ympärivuorokautisen päivystyksen yksiköitä on jatkossa 12. Niiden lisäksi muiden alueiden keskussairaaloihin tulee suppeampi ympärivuorokautinen päivystys, jota laajan päivystyksen yksiköt ja ensihoitojärjestelmä tukevat.

Hämmennystä olivat aiemmin ehtineet herättää väärät uutiset ja huhut siitä, että uudistus lakkauttaisi päivystyksen joistakin nykyisistä keskussairaaloista.

Sote-uudistuksesta ja itsehallintoalueista on laaja tietopaketti valtioneuvoston kanslian sivulla.

Annika Saarikko: Turpeessa muutos on nyt liian raju
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko kirjoittaa sunnuntaiaamun avoimessa kirjeessään aiheesta turve ja oikeudenmukaisuus. "Turpeessa muutos on nyt liian raju ja se ei ole hyvä alan yrittäjien kannalta, ei kotien lämmityksen kannalta, ei huoltovarmuuden tai turpeen muiden käyttötarpeiden kannalta", Saarikko sanoo.
18.4.2021 / Uutiset
Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Huhtikuun puolivälissä saan vieraakseni Suomen tunneteimman yritysjohtajan, Jorma Ollilan. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä.
15.4.2021 / K-Studio
Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla