Juha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla

Keskusta Uutiset

Laajan ympärivuorokautisen päivystyksen yksiköitä on jatkossa 12. Niiden lisäksi muiden alueiden keskussairaaloihin tulee suppeampi ympärivuorokautinen päivystys, jota laajan päivystyksen yksiköt ja ensihoitojärjestelmä tukevat.

Hämmennystä olivat aiemmin ehtineet herättää väärät uutiset ja huhut siitä, että uudistus lakkauttaisi päivystyksen joistakin nykyisistä keskussairaaloista.

Sote-uudistuksesta ja itsehallintoalueista on laaja tietopaketti valtioneuvoston kanslian sivulla.

Keskusta kutsuu pohtimaan Itäisen Suomen tulevaisuutta
Itäisen Suomen tilanne muuttui hetkessä Venäjän hyökkäyksen vuoksi. Miltä alueen ja sen ihmisten ja yritysten tulevaisuus ja kehitysnäkymät näyttävät? Tätä arvioidaan eri toimijoiden näkökulmasta ajankohtaisseminaarissa, jonka järjestäjänä on Suomen Keskusta.
27.5.2022 / Uutiset
Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla