Juha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla

Keskusta Uutiset

Laajan ympärivuorokautisen päivystyksen yksiköitä on jatkossa 12. Niiden lisäksi muiden alueiden keskussairaaloihin tulee suppeampi ympärivuorokautinen päivystys, jota laajan päivystyksen yksiköt ja ensihoitojärjestelmä tukevat.

Hämmennystä olivat aiemmin ehtineet herättää väärät uutiset ja huhut siitä, että uudistus lakkauttaisi päivystyksen joistakin nykyisistä keskussairaaloista.

Sote-uudistuksesta ja itsehallintoalueista on laaja tietopaketti valtioneuvoston kanslian sivulla.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla