Juha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla

Keskusta Uutiset

Laajan ympärivuorokautisen päivystyksen yksiköitä on jatkossa 12. Niiden lisäksi muiden alueiden keskussairaaloihin tulee suppeampi ympärivuorokautinen päivystys, jota laajan päivystyksen yksiköt ja ensihoitojärjestelmä tukevat.

Hämmennystä olivat aiemmin ehtineet herättää väärät uutiset ja huhut siitä, että uudistus lakkauttaisi päivystyksen joistakin nykyisistä keskussairaaloista.

Sote-uudistuksesta ja itsehallintoalueista on laaja tietopaketti valtioneuvoston kanslian sivulla.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Rehula: Päivystystoiminta säilyy kaikilla itsehallintoalueilla