Sipilä kävi läpi myös vaalikaudelle annettuja lupauksia muun muassa talouskasvusta ja työllisyydestä, joihin molempiin on pystytty vastaamaan luvatun mukaisesti. Erityisesti Sipilä iloitsi puheessaan siitä, että Keskusta on pystytyt seisomaan alueellisen tasa-arvon takana, jota kuvastaa parhaiten uusien työpaikkojen syntyminen kaikissa maakunnissa.

Tule kuulolle - Annika Saarikon uuden keskusteluohjelman ensimmäisenä vieraana kirjailija Kari Hotakainen. Puhutaan maaseudusta, kaupungista, Suomesta ja elämästä.
3.12.2020 / K-Studio
Annika Saarikolle oma virtuaalinen keskusteluohjelma - avausvieraana kirjailija Kari Hotakainen
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon ensimmäinen "Annikan kanssa" nähdään huomisiltana Saarikon omalla facebook-kanavalla.
2.12.2020 / Uutiset
Kalli Keskustan ryhmäpuheenvuorossa: Koko Suomeen työpaikkoja, kestävää kasvua ja elämisen edellytyksiä
Keskustan ryhmäpuheenvuoron pitänyt kansanedustaja Eeva Kalli muistutti tänään, että koronan taklaamisen ohella meiltä vaaditaan myös kykyä nähdä pandemian yli. Koko Suomi on vietävä koronan jälkeiseen maailmaan entistä vahvempana ja entistä houkuttelevampana. On rakennettava tie sumusta valoon.
1.12.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Sipilä Sotkamossa: Tahdomme Suomen, jonka kehittämisessä ovat kaikki mukana