Sipilä kävi läpi myös vaalikaudelle annettuja lupauksia muun muassa talouskasvusta ja työllisyydestä, joihin molempiin on pystytty vastaamaan luvatun mukaisesti. Erityisesti Sipilä iloitsi puheessaan siitä, että Keskusta on pystytyt seisomaan alueellisen tasa-arvon takana, jota kuvastaa parhaiten uusien työpaikkojen syntyminen kaikissa maakunnissa.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Sipilä Sotkamossa: Tahdomme Suomen, jonka kehittämisessä ovat kaikki mukana