Siirry sisältöön

Sipilä kävi läpi myös vaalikaudelle annettuja lupauksia muun muassa talouskasvusta ja työllisyydestä, joihin molempiin on pystytty vastaamaan luvatun mukaisesti. Erityisesti Sipilä iloitsi puheessaan siitä, että Keskusta on pystytyt seisomaan alueellisen tasa-arvon takana, jota kuvastaa parhaiten uusien työpaikkojen syntyminen kaikissa maakunnissa.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetJuha Sipilä Sotkamossa: Tahdomme Suomen, jonka kehittämisessä ovat kaikki mukana