Kaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua

Valtion ensi vuoden talousarviossa on monelle kipeitä kohtia, mutta yritetään siellä myös tarjota jotain hyvää niissä tiukoissa taloudellisissa puitteissa kuin mahdollista on. Kaikkosen mukaan työllisyyden lisääntyminen on ainoa ulospääsytie kansakunnalle parempaan tulevaisuuteen.

– Työllisyys- ja yrittäjyyspaketeilla parannetaan pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä, helpotetaan ihmisten työllistämistä ja työllistymistä ja lisätään työnteon kannustavuutta, Kaikkonen sanoo.

Kaikkonen muistutti, että Suomi on edelleen ylivelkaantunut, joten toimenpiteitä tarvitaan. Hän suhtautuu silti tulevaisuuteen luottavaisesti, koska suomalaisilla on yhä enemmän yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä toisiinsa nähden.

Markus Lohi: Osakesäästötili muutettava sijoitussäästötiliksi
Keskustan varapuheenjohtaja ja talouspoliittisen työryhmän pj. Markus Lohi tukee voimakkaasti puheenjohtaja Saarikon torstaista avausta. ”Osakesäästötiliä on syytä laajentaa sijoitussäästötiliksi”, Lohi linjaa.
23.1.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua