Kaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua

Valtion ensi vuoden talousarviossa on monelle kipeitä kohtia, mutta yritetään siellä myös tarjota jotain hyvää niissä tiukoissa taloudellisissa puitteissa kuin mahdollista on. Kaikkosen mukaan työllisyyden lisääntyminen on ainoa ulospääsytie kansakunnalle parempaan tulevaisuuteen.

– Työllisyys- ja yrittäjyyspaketeilla parannetaan pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä, helpotetaan ihmisten työllistämistä ja työllistymistä ja lisätään työnteon kannustavuutta, Kaikkonen sanoo.

Kaikkonen muistutti, että Suomi on edelleen ylivelkaantunut, joten toimenpiteitä tarvitaan. Hän suhtautuu silti tulevaisuuteen luottavaisesti, koska suomalaisilla on yhä enemmän yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä toisiinsa nähden.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua