Kaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua

Valtion ensi vuoden talousarviossa on monelle kipeitä kohtia, mutta yritetään siellä myös tarjota jotain hyvää niissä tiukoissa taloudellisissa puitteissa kuin mahdollista on. Kaikkosen mukaan työllisyyden lisääntyminen on ainoa ulospääsytie kansakunnalle parempaan tulevaisuuteen.

– Työllisyys- ja yrittäjyyspaketeilla parannetaan pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä, helpotetaan ihmisten työllistämistä ja työllistymistä ja lisätään työnteon kannustavuutta, Kaikkonen sanoo.

Kaikkonen muistutti, että Suomi on edelleen ylivelkaantunut, joten toimenpiteitä tarvitaan. Hän suhtautuu silti tulevaisuuteen luottavaisesti, koska suomalaisilla on yhä enemmän yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä toisiinsa nähden.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua