Kaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua

Valtion ensi vuoden talousarviossa on monelle kipeitä kohtia, mutta yritetään siellä myös tarjota jotain hyvää niissä tiukoissa taloudellisissa puitteissa kuin mahdollista on. Kaikkosen mukaan työllisyyden lisääntyminen on ainoa ulospääsytie kansakunnalle parempaan tulevaisuuteen.

– Työllisyys- ja yrittäjyyspaketeilla parannetaan pienten ja keskisuurten yritysten toimintaedellytyksiä, helpotetaan ihmisten työllistämistä ja työllistymistä ja lisätään työnteon kannustavuutta, Kaikkonen sanoo.

Kaikkonen muistutti, että Suomi on edelleen ylivelkaantunut, joten toimenpiteitä tarvitaan. Hän suhtautuu silti tulevaisuuteen luottavaisesti, koska suomalaisilla on yhä enemmän yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä toisiinsa nähden.

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKaikkonen: Suomen ongelmat odottavat ratkaisua