Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

Viikonlopun aikana julkaistaan Keskustan vaalikampanjan päälinjat ja puolueen vaaliohjelma. Puheenjohtaja Juha Sipilä pitää linjapuheenvuoronsa Keskustan vaihtoehdosta sunnuntaina 5.2. klo 11.30 risteilyn päätöstapahtumassa.

Risteilyn ohjelmassa on useita keskustelu- ja ajankohtaistilaisuuksia kuntavaalien pääasioista eli sote- ja maakuntauudistuksesta ja siitä, millaisia suomalaisten kotikunnat Keskustan näkemyksen mukaan tulevaisuudessa ovat.

Ohjelma muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily/Risteilyn-ohjelma

Risteilylle osallistuu Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita tukiryhmineen sekä puolueen piiri- ja kunnallisjärjestöjen ja paikallisyhdistysten toimijoita laivan täydeltä.

Median varaukset ja ilmoittautumiset

Median edustajien matkavaraukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon joko sähköpostitse keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi tai puhelimitse (03) 45 800. Toimittajille ja kuvaajille on varattu oma hyttikiintiö tunnuksella ”tiedotusvälineet”, jonka pyydämme ilmoittamaan varauksen tekemisen yhteydessä.

Median edustajien akkreditoituminen kuntavaaliristeilylle sähköpostitse Keskustan puoluetoimistoon paivi.kyto@keskusta.fi 29.1. mennessä.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että verkkoyhteydet toimivat rajoitetusti etenkin laivan ollessa merellä.

M/s Gabriella lähtee Helsingin Katajanokan terminaalista lauantaina 4.2. klo 16 ja palaa Helsinkiin sunnuntaina 5.2. klo 13. Risteilyltä ei ole maihinnousua Tallinnaan.

Keskustan eduskuntaryhmä järjestää ennen kuntavaaliristeilyä perjantaista lauantaihin 3. – 4.2. talvikokouksensa oheistapahtumineen Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla. Eduskuntaryhmä tiedottaa talvikokouksesta erikseen.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017