Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

Viikonlopun aikana julkaistaan Keskustan vaalikampanjan päälinjat ja puolueen vaaliohjelma. Puheenjohtaja Juha Sipilä pitää linjapuheenvuoronsa Keskustan vaihtoehdosta sunnuntaina 5.2. klo 11.30 risteilyn päätöstapahtumassa.

Risteilyn ohjelmassa on useita keskustelu- ja ajankohtaistilaisuuksia kuntavaalien pääasioista eli sote- ja maakuntauudistuksesta ja siitä, millaisia suomalaisten kotikunnat Keskustan näkemyksen mukaan tulevaisuudessa ovat.

Ohjelma muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily/Risteilyn-ohjelma

Risteilylle osallistuu Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita tukiryhmineen sekä puolueen piiri- ja kunnallisjärjestöjen ja paikallisyhdistysten toimijoita laivan täydeltä.

Median varaukset ja ilmoittautumiset

Median edustajien matkavaraukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon joko sähköpostitse keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi tai puhelimitse (03) 45 800. Toimittajille ja kuvaajille on varattu oma hyttikiintiö tunnuksella ”tiedotusvälineet”, jonka pyydämme ilmoittamaan varauksen tekemisen yhteydessä.

Median edustajien akkreditoituminen kuntavaaliristeilylle sähköpostitse Keskustan puoluetoimistoon paivi.kyto@keskusta.fi 29.1. mennessä.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että verkkoyhteydet toimivat rajoitetusti etenkin laivan ollessa merellä.

M/s Gabriella lähtee Helsingin Katajanokan terminaalista lauantaina 4.2. klo 16 ja palaa Helsinkiin sunnuntaina 5.2. klo 13. Risteilyltä ei ole maihinnousua Tallinnaan.

Keskustan eduskuntaryhmä järjestää ennen kuntavaaliristeilyä perjantaista lauantaihin 3. – 4.2. talvikokouksensa oheistapahtumineen Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla. Eduskuntaryhmä tiedottaa talvikokouksesta erikseen.

Annikan kanssa on virtuaalinen keskusteluohjelma sivuillani. Pääsiäisen jälkeen saan vieraakseni kaikille tutun juontajan ja toimittajan, Vappu Pimiän. Annikan kanssa -tuokioiden tarkoituksena on tuoda sekä itselleni että teille uusia ajatuksia – hieman päivänpolitiikan keskustelua syvemmältä. Odotan, että pääsemme Vapun kanssa keskustelussamme kevään korvalla muun muassa kotimaisen ruoan ja aivan varmasti myös perhearvojen äärelle!
8.4.2021 / K-Studio
Keskustan Honkonen ja Keskustanuorten Markkanen: Nuoret pois vuokra-asumisen loukusta – jokaiselle nuorelle oikeus omaan asuntoon
Keskustan tavoitteena on, että jokaisella työssäkäyvällä nuorella olisi jatkossa mahdollisuus hankkia oma koti. Honkonen ja Markkanen esittävät, että ASP-järjestelmään tulisi lisätä enemmän joustoja ja osa harkinnasta tulisi jättää pankin tehtäväksi, noudattaen kuitenkin hyvää pankkitapaa. Yksi tapa olisi esimerkiksi poistaa ASP-asuntojen osalta hintarajat kokonaan.
8.4.2021 / Uutiset
Annika Saarikko: EU:n suunta ja kansalaisten toiveet erkaantumassa, tarvitaan parempaa unionia
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko avasi keskustelua EU:n suunnasta ja Suomen EU-linjasta puheessaan Paasikivi-seuran vieraana. Saarikon mukaan kansalaisten huoliin ja esimerkiksi Kiinan haasteeseen EU vastaa parhaiten huolehtimalla oman järjestelmänsä toimivuudesta sekä unionion epäkohtiin tarttumisesta.
6.4.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017