Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

Viikonlopun aikana julkaistaan Keskustan vaalikampanjan päälinjat ja puolueen vaaliohjelma. Puheenjohtaja Juha Sipilä pitää linjapuheenvuoronsa Keskustan vaihtoehdosta sunnuntaina 5.2. klo 11.30 risteilyn päätöstapahtumassa.

Risteilyn ohjelmassa on useita keskustelu- ja ajankohtaistilaisuuksia kuntavaalien pääasioista eli sote- ja maakuntauudistuksesta ja siitä, millaisia suomalaisten kotikunnat Keskustan näkemyksen mukaan tulevaisuudessa ovat.

Ohjelma muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily/Risteilyn-ohjelma

Risteilylle osallistuu Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita tukiryhmineen sekä puolueen piiri- ja kunnallisjärjestöjen ja paikallisyhdistysten toimijoita laivan täydeltä.

Median varaukset ja ilmoittautumiset

Median edustajien matkavaraukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon joko sähköpostitse keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi tai puhelimitse (03) 45 800. Toimittajille ja kuvaajille on varattu oma hyttikiintiö tunnuksella ”tiedotusvälineet”, jonka pyydämme ilmoittamaan varauksen tekemisen yhteydessä.

Median edustajien akkreditoituminen kuntavaaliristeilylle sähköpostitse Keskustan puoluetoimistoon paivi.kyto@keskusta.fi 29.1. mennessä.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että verkkoyhteydet toimivat rajoitetusti etenkin laivan ollessa merellä.

M/s Gabriella lähtee Helsingin Katajanokan terminaalista lauantaina 4.2. klo 16 ja palaa Helsinkiin sunnuntaina 5.2. klo 13. Risteilyltä ei ole maihinnousua Tallinnaan.

Keskustan eduskuntaryhmä järjestää ennen kuntavaaliristeilyä perjantaista lauantaihin 3. – 4.2. talvikokouksensa oheistapahtumineen Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla. Eduskuntaryhmä tiedottaa talvikokouksesta erikseen.

Keskustan Katainen neuvottelemaan Suomelle tärkeästä merenkulun polttoaineiden EU-laista
Europarlamentaarikko Elsi Katainen on valittu ryhmänsä liikennevaliokunnan neuvottelijaksi merenkulun uusiutuvien ja vähähiilisten polttoaineiden käyttöä säätävään FuelEU Maritime -asetukseen, joka on osa EU:n energia- ja ilmastopakettia. Kataisen mukaan asetus on viennistä ja merikuljetuksista riippuvaiselle Suomelle ratkaisevan tärkeä: tavoitteenani neuvotteluissa on varmistaa selkeä lainsäädäntö, joka huomioi mm. talvimerenkulun Suomelle aiheuttamat poikkeusolosuhteet, Elsi Katainen linjaa.
27.10.2021 / Uutiset
Elinkeinoministeri Mika Lintilä: Luvitusta sujuvoittamalla vihreät investoinnit liikkeelle, ei kehystä venyttämällä
Elinkeinoministeri Mika Lintilä haluaa, että Suomen investointiympäristöstä tehdään Euroopan paras. Luvituksen sujuvoittaminen on ilmainen tapa saada yksityisiä investointeja ja työpaikkoja aikaiseksi tukemaan vihreää siirtymää ja uusteollistamista.
23.10.2021 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään jo etukäteen tapahtuman keskustelussa tai suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä tulevat aluevaalit ja ajankohtaiset poliittiset aiheet. Vähän kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
21.10.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017