Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

Viikonlopun aikana julkaistaan Keskustan vaalikampanjan päälinjat ja puolueen vaaliohjelma. Puheenjohtaja Juha Sipilä pitää linjapuheenvuoronsa Keskustan vaihtoehdosta sunnuntaina 5.2. klo 11.30 risteilyn päätöstapahtumassa.

Risteilyn ohjelmassa on useita keskustelu- ja ajankohtaistilaisuuksia kuntavaalien pääasioista eli sote- ja maakuntauudistuksesta ja siitä, millaisia suomalaisten kotikunnat Keskustan näkemyksen mukaan tulevaisuudessa ovat.

Ohjelma muutos- ja täydennysvarauksin: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily/Risteilyn-ohjelma

Risteilylle osallistuu Keskustan puolue- ja eduskuntaryhmän johtoa, ministereitä, kansanedustajia, kuntavaaliehdokkaita tukiryhmineen sekä puolueen piiri- ja kunnallisjärjestöjen ja paikallisyhdistysten toimijoita laivan täydeltä.

Median varaukset ja ilmoittautumiset

Median edustajien matkavaraukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon joko sähköpostitse keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi tai puhelimitse (03) 45 800. Toimittajille ja kuvaajille on varattu oma hyttikiintiö tunnuksella ”tiedotusvälineet”, jonka pyydämme ilmoittamaan varauksen tekemisen yhteydessä.

Median edustajien akkreditoituminen kuntavaaliristeilylle sähköpostitse Keskustan puoluetoimistoon paivi.kyto@keskusta.fi 29.1. mennessä.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että verkkoyhteydet toimivat rajoitetusti etenkin laivan ollessa merellä.

M/s Gabriella lähtee Helsingin Katajanokan terminaalista lauantaina 4.2. klo 16 ja palaa Helsinkiin sunnuntaina 5.2. klo 13. Risteilyltä ei ole maihinnousua Tallinnaan.

Keskustan eduskuntaryhmä järjestää ennen kuntavaaliristeilyä perjantaista lauantaihin 3. – 4.2. talvikokouksensa oheistapahtumineen Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla. Eduskuntaryhmä tiedottaa talvikokouksesta erikseen.

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017