Keskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi

Vaikuttajakiihdyttämön mentoreiksi on lupautunut yli 50 keskustalaista kärkinimeä sekä eduskunnasta että yritys- ja yhdistysmaailmasta. Mentoreita ovat muun muassa Juha Sipilä, Antti Kaikkonen, Anneli Jäätteenmäki ja Annika Saarikko. Jokainen ohjelmaan valittu nuori saa itselleen kokeneen vaikuttajamentorin, jolta saa kokemuksen kautta hankittuja neuvoja ja tukea omalle vaikuttajauralleen.

Jotta kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta, on hyvä välillä pyytää neuvoa. Vaikuttajakiihdyttämö on vuoden kestävä mentoriohjelma nuorille, jotka haluavat ottaa kiihdytyskaistan kohti vaikuttavaa uraa.

Haku on auki 8.7.2017 asti.

Keskustan keskikesän podcastin aiheena on työ ja työn tulevaisuus koronakriisin jälkeisessä Suomessa. Keskustelemassa elinkeinoministeri Mika Lintilä sekä Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala.
10.7.2020 / Podcast
Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi