Keskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi

Vaikuttajakiihdyttämön mentoreiksi on lupautunut yli 50 keskustalaista kärkinimeä sekä eduskunnasta että yritys- ja yhdistysmaailmasta. Mentoreita ovat muun muassa Juha Sipilä, Antti Kaikkonen, Anneli Jäätteenmäki ja Annika Saarikko. Jokainen ohjelmaan valittu nuori saa itselleen kokeneen vaikuttajamentorin, jolta saa kokemuksen kautta hankittuja neuvoja ja tukea omalle vaikuttajauralleen.

Jotta kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta, on hyvä välillä pyytää neuvoa. Vaikuttajakiihdyttämö on vuoden kestävä mentoriohjelma nuorille, jotka haluavat ottaa kiihdytyskaistan kohti vaikuttavaa uraa.

Haku on auki 8.7.2017 asti.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi