Keskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi

Vaikuttajakiihdyttämön mentoreiksi on lupautunut yli 50 keskustalaista kärkinimeä sekä eduskunnasta että yritys- ja yhdistysmaailmasta. Mentoreita ovat muun muassa Juha Sipilä, Antti Kaikkonen, Anneli Jäätteenmäki ja Annika Saarikko. Jokainen ohjelmaan valittu nuori saa itselleen kokeneen vaikuttajamentorin, jolta saa kokemuksen kautta hankittuja neuvoja ja tukea omalle vaikuttajauralleen.

Jotta kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta, on hyvä välillä pyytää neuvoa. Vaikuttajakiihdyttämö on vuoden kestävä mentoriohjelma nuorille, jotka haluavat ottaa kiihdytyskaistan kohti vaikuttavaa uraa.

Haku on auki 8.7.2017 asti.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi