Keskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi

Vaikuttajakiihdyttämön mentoreiksi on lupautunut yli 50 keskustalaista kärkinimeä sekä eduskunnasta että yritys- ja yhdistysmaailmasta. Mentoreita ovat muun muassa Juha Sipilä, Antti Kaikkonen, Anneli Jäätteenmäki ja Annika Saarikko. Jokainen ohjelmaan valittu nuori saa itselleen kokeneen vaikuttajamentorin, jolta saa kokemuksen kautta hankittuja neuvoja ja tukea omalle vaikuttajauralleen.

Jotta kaikkea ei tarvitse oppia kantapään kautta, on hyvä välillä pyytää neuvoa. Vaikuttajakiihdyttämö on vuoden kestävä mentoriohjelma nuorille, jotka haluavat ottaa kiihdytyskaistan kohti vaikuttavaa uraa.

Haku on auki 8.7.2017 asti.

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustalaiset huippunimet ryhtyvät nuorten mentoreiksi