Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen: Isojen päätösten viikko

Keskusta Uutiset

Kilpailukykymme parantaminen vaatii konkreettisia päätöksiä, joiden läpiviemisen on oltava määrätietoista ja luotava uskoa siihen, että Suomeen kannattaa myös tulevaisuudessa investoida ja perustaa työpaikkoja.

Toimilla voidaan välttää kaikkein kipeimmät menosäästöt.

Päätösten hyväksyttävyyden kannalta oli tärkeää, että myös solidaarisuusveroja laajennettiin ja eläkeläisten asumistukileikkausta lievennettiin. Päätökset kohdistuvat näin tasaisemmin kaikkiin suomalaisiin.

Suomalaiset äänestivät eduskuntavaaleissa muutoksen puolesta. Keskustajohtoinen hallitus käyttää nyt tätä valtakirjaa, tekee päätöksiä ja kantaa vastuuta Suomesta.

Tekemillään päätöksillä hallitus on osoittanut olevansa toimintakykyinen. Keskustan eduskuntaryhmä antaa ratkaisuille tukensa. Suomi on laitettava kuntoon.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen: Isojen päätösten viikko