Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen: Isojen päätösten viikko

Keskusta Uutiset

Kilpailukykymme parantaminen vaatii konkreettisia päätöksiä, joiden läpiviemisen on oltava määrätietoista ja luotava uskoa siihen, että Suomeen kannattaa myös tulevaisuudessa investoida ja perustaa työpaikkoja.

Toimilla voidaan välttää kaikkein kipeimmät menosäästöt.

Päätösten hyväksyttävyyden kannalta oli tärkeää, että myös solidaarisuusveroja laajennettiin ja eläkeläisten asumistukileikkausta lievennettiin. Päätökset kohdistuvat näin tasaisemmin kaikkiin suomalaisiin.

Suomalaiset äänestivät eduskuntavaaleissa muutoksen puolesta. Keskustajohtoinen hallitus käyttää nyt tätä valtakirjaa, tekee päätöksiä ja kantaa vastuuta Suomesta.

Tekemillään päätöksillä hallitus on osoittanut olevansa toimintakykyinen. Keskustan eduskuntaryhmä antaa ratkaisuille tukensa. Suomi on laitettava kuntoon.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen: Isojen päätösten viikko