Keskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille

Keskusta Uutiset

– Osapuolet tietävät kyllä, että näillä neuvotteluilla on ratkaiseva rooli yleiselle ilmapiirille. Sopimuksella on suuri taloudellinen ja henkinen merkitys. Siksi onkin syytä vakavasti vedota osapuoliin sopimuksen aikaansaamiseksi, Lintilä toteaa.

Hänen mukaansa kyse on siitä, pystytäänkö kaikkien eri osapuolten yhteisin ponnisteluin luomaan Suomeen toiveikkuuden näköalaa. Lintilän mukaan talouden harmauteen tarvitaan nyt valoa.

– Hallitus on lähtenyt etsimään keinoja kääntää Suomen talous nousuun ja siihen se tarvitsee työmarkkinajärjestöjen apua. Vain siten saadaan työttömille töitä ja pystytään katkaisemaan eriarvoistumiskehitys. Suomi tarvitsee sopimuksen, jolla talous nousee. Tarvitsemme sopimuksen, jolla saadaan työtä työttömille ja toivoa toivottomille, Lintilä vetoaa.

Puheenjohtaja Annika Saarikko Keskustan eduskuntavaalistartissa 27.1.2023
Keskusta on puolue, joka tarjoaa välittämistä ilman holhoavaa vasemmistolaisuutta ja hyvää taloudenpitoa ilman kovaa oikeistolaisuutta. Meille isänmaallisuus on ylpeyttä, joka ei kumpua toisen polkemisesta. Isänmaallisuutemme polttoainetta ei ole pelko, vaan usko siihen, että rakennamme turvallista muutosta. Eteenpäin on elävän mieli.
27.1.2023 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille