Keskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille

Keskusta Uutiset

– Osapuolet tietävät kyllä, että näillä neuvotteluilla on ratkaiseva rooli yleiselle ilmapiirille. Sopimuksella on suuri taloudellinen ja henkinen merkitys. Siksi onkin syytä vakavasti vedota osapuoliin sopimuksen aikaansaamiseksi, Lintilä toteaa.

Hänen mukaansa kyse on siitä, pystytäänkö kaikkien eri osapuolten yhteisin ponnisteluin luomaan Suomeen toiveikkuuden näköalaa. Lintilän mukaan talouden harmauteen tarvitaan nyt valoa.

– Hallitus on lähtenyt etsimään keinoja kääntää Suomen talous nousuun ja siihen se tarvitsee työmarkkinajärjestöjen apua. Vain siten saadaan työttömille töitä ja pystytään katkaisemaan eriarvoistumiskehitys. Suomi tarvitsee sopimuksen, jolla talous nousee. Tarvitsemme sopimuksen, jolla saadaan työtä työttömille ja toivoa toivottomille, Lintilä vetoaa.

Petri Honkonen jätelaista:
Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Petri Honkonen on tyytyväinen jätelaista hallituksessa saavutettuun ratkaisuun
30.11.2020 / Uutiset
Keskustan kuntavaaliohjelma: Toiveista totta seuraavalla vaalikaudella
Keskustan puoluevaltuusto hyväksyi puoluvaltuustosunnuntaina puolueen kuntavaaliohjelman. ”Keskusta – tekee toiveista totta”. Ohjelmassa linjataan Keskustan tavoitteita tulevalle vaalikaudelle.
29.11.2020 / Uutiset
Annika Saarikko: Nyt on aika linjata tulevaisuutta korona-ajan jälkeen
Koronakriisistä selviämistä ei mitata vain epidemian voittamisella, vaan myös kriisin seurausten jälkihoidon onnistumisena. Vasta ehkä 2030-luvulle mentäessä osaamme kokonaisuutena arvioida, mitä arpia aika jätti ja miten viisaita olimme kriisistä toipumisessa – ja säilyimmekö ehyenä kansakuntana tämän läpi, kirjoittaa Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko blogissaan.
29.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille