Keskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille

Keskusta Uutiset

– Osapuolet tietävät kyllä, että näillä neuvotteluilla on ratkaiseva rooli yleiselle ilmapiirille. Sopimuksella on suuri taloudellinen ja henkinen merkitys. Siksi onkin syytä vakavasti vedota osapuoliin sopimuksen aikaansaamiseksi, Lintilä toteaa.

Hänen mukaansa kyse on siitä, pystytäänkö kaikkien eri osapuolten yhteisin ponnisteluin luomaan Suomeen toiveikkuuden näköalaa. Lintilän mukaan talouden harmauteen tarvitaan nyt valoa.

– Hallitus on lähtenyt etsimään keinoja kääntää Suomen talous nousuun ja siihen se tarvitsee työmarkkinajärjestöjen apua. Vain siten saadaan työttömille töitä ja pystytään katkaisemaan eriarvoistumiskehitys. Suomi tarvitsee sopimuksen, jolla talous nousee. Tarvitsemme sopimuksen, jolla saadaan työtä työttömille ja toivoa toivottomille, Lintilä vetoaa.

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille