Keskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille

Keskusta Uutiset

– Osapuolet tietävät kyllä, että näillä neuvotteluilla on ratkaiseva rooli yleiselle ilmapiirille. Sopimuksella on suuri taloudellinen ja henkinen merkitys. Siksi onkin syytä vakavasti vedota osapuoliin sopimuksen aikaansaamiseksi, Lintilä toteaa.

Hänen mukaansa kyse on siitä, pystytäänkö kaikkien eri osapuolten yhteisin ponnisteluin luomaan Suomeen toiveikkuuden näköalaa. Lintilän mukaan talouden harmauteen tarvitaan nyt valoa.

– Hallitus on lähtenyt etsimään keinoja kääntää Suomen talous nousuun ja siihen se tarvitsee työmarkkinajärjestöjen apua. Vain siten saadaan työttömille töitä ja pystytään katkaisemaan eriarvoistumiskehitys. Suomi tarvitsee sopimuksen, jolla talous nousee. Tarvitsemme sopimuksen, jolla saadaan työtä työttömille ja toivoa toivottomille, Lintilä vetoaa.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan Lintilä: Yhteisvoimin työtä työttömille ja toivoa toivottomille