Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla 22 tunnin risteilyllä valmistaudutaan presidentin- ja maakuntavaaleihin. Esillä ovat myös ajankohtainen politiikka ja puoluetyön uudistaminen.

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja presidenttiehdokas Matti Vanhanen pitävät risteilyllä linjapuheenvuorot. Mukana on myös Keskustan muu puoluejohto, ministereitä, kansanedustajia ja paikallisia toimijoita kautta Suomen. Tilaisuuksissa ja tapahtumissa on lisäksi useita puolueen ulkopuolisia alustajia.

M/s Silja Europa lähtee Helsingin Länsiterminaalista lauantaina 14.10. klo 18.30 ja palaa sunnuntaina 15.10. klo 16. Tallinnassa on mahdollisuus maihinnousuun 15.10. klo 8 – 12.10 välisenä aikana.

Varaukset: Tuija Pitkäpaasi puh 040 415 8759 tai tuija.pitkapaasi@keskusta.fi

Hyttihinnat (hinnat per henkilö kahden hengen hytissä)

A-luokan hytti (sis. aamiaisen) 64,00 euroa/hlö
C-luokan hytti (sis. aamiaisen) 44,00 euroa/hlö

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017