Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla 22 tunnin risteilyllä valmistaudutaan presidentin- ja maakuntavaaleihin. Esillä ovat myös ajankohtainen politiikka ja puoluetyön uudistaminen.

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja presidenttiehdokas Matti Vanhanen pitävät risteilyllä linjapuheenvuorot. Mukana on myös Keskustan muu puoluejohto, ministereitä, kansanedustajia ja paikallisia toimijoita kautta Suomen. Tilaisuuksissa ja tapahtumissa on lisäksi useita puolueen ulkopuolisia alustajia.

M/s Silja Europa lähtee Helsingin Länsiterminaalista lauantaina 14.10. klo 18.30 ja palaa sunnuntaina 15.10. klo 16. Tallinnassa on mahdollisuus maihinnousuun 15.10. klo 8 – 12.10 välisenä aikana.

Varaukset: Tuija Pitkäpaasi puh 040 415 8759 tai tuija.pitkapaasi@keskusta.fi

Hyttihinnat (hinnat per henkilö kahden hengen hytissä)

A-luokan hytti (sis. aamiaisen) 64,00 euroa/hlö
C-luokan hytti (sis. aamiaisen) 44,00 euroa/hlö

Keskustan Elsi Katainen neuvotteli sovun EU:n maatalouspolitiikkaan
Neuvotteluratkaisu tuo varmuutta suomalaisille viljelijöille, ruokasektorille ja tietenkin kuluttajille seuraavaksi kahdeksi vuodeksi 2021-2022. Päätökseen sisältyy myös Etelä-Suomen kansallisen tuen jatko nykytasolla siirtymäkauden ajan.
30.6.2020 / Uutiset
Keskustalaiset löysivät teemoja, joilla parantaa kaupungin ja maaseudun välejä
Tasa-arvoinen aluekehitys, toimivat liikenne- ja viestintäyhteydet, vahva työllisyys ja yrittäjyyden edellytykset sekä suomalaisen ruoka tekevät keskustalaisten mielestä turvallisen arjen koko Suomessa. Myös koulutus, asuminen ja perusturva tärkeässä roolissa.
26.6.2020 / Uutiset
Suomi ja suomalaisuus – koko Suomi. Mitkä ovat nuo meidän suomalaisten vahvuudet Suomessa, mitkä ovat olleet turvanamme koronan aikana ja miten hyödyntää niitä Suomen uudelleenrakentamisessa. Keskustelemassa Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Katri Kulmuni sekä kirjailija, käsikirjoittaja Katri Manninen. Podcastia juontaa Keskustan viestintäpäällikkö Laura Ruohola.
26.6.2020 / Podcast
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017