Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla 22 tunnin risteilyllä valmistaudutaan presidentin- ja maakuntavaaleihin. Esillä ovat myös ajankohtainen politiikka ja puoluetyön uudistaminen.

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja presidenttiehdokas Matti Vanhanen pitävät risteilyllä linjapuheenvuorot. Mukana on myös Keskustan muu puoluejohto, ministereitä, kansanedustajia ja paikallisia toimijoita kautta Suomen. Tilaisuuksissa ja tapahtumissa on lisäksi useita puolueen ulkopuolisia alustajia.

M/s Silja Europa lähtee Helsingin Länsiterminaalista lauantaina 14.10. klo 18.30 ja palaa sunnuntaina 15.10. klo 16. Tallinnassa on mahdollisuus maihinnousuun 15.10. klo 8 – 12.10 välisenä aikana.

Varaukset: Tuija Pitkäpaasi puh 040 415 8759 tai tuija.pitkapaasi@keskusta.fi

Hyttihinnat (hinnat per henkilö kahden hengen hytissä)

A-luokan hytti (sis. aamiaisen) 64,00 euroa/hlö
C-luokan hytti (sis. aamiaisen) 44,00 euroa/hlö

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017