Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla 22 tunnin risteilyllä valmistaudutaan presidentin- ja maakuntavaaleihin. Esillä ovat myös ajankohtainen politiikka ja puoluetyön uudistaminen.

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja presidenttiehdokas Matti Vanhanen pitävät risteilyllä linjapuheenvuorot. Mukana on myös Keskustan muu puoluejohto, ministereitä, kansanedustajia ja paikallisia toimijoita kautta Suomen. Tilaisuuksissa ja tapahtumissa on lisäksi useita puolueen ulkopuolisia alustajia.

M/s Silja Europa lähtee Helsingin Länsiterminaalista lauantaina 14.10. klo 18.30 ja palaa sunnuntaina 15.10. klo 16. Tallinnassa on mahdollisuus maihinnousuun 15.10. klo 8 – 12.10 välisenä aikana.

Varaukset: Tuija Pitkäpaasi puh 040 415 8759 tai tuija.pitkapaasi@keskusta.fi

Hyttihinnat (hinnat per henkilö kahden hengen hytissä)

A-luokan hytti (sis. aamiaisen) 64,00 euroa/hlö
C-luokan hytti (sis. aamiaisen) 44,00 euroa/hlö

Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
Eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eeva Kalli: Kun suomalaiset pärjäävät, Suomi pärjää
Suomalaisten turvallisuus ja hyvinvointi ovat Keskustan tärkeimmät tavoitteet. Ajat ovat vakavat. Nyt pitää toimia tavalla, joka vahvistaa suomalaisten luottamusta tulevaan.
20.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Valtiovarainministeri Annika Saarikko budjetin esittelyssä: Turvaa talven yli, kasvun eväitä tulevaisuuteen
Ensi vuoden budjetin tarkoituksena on tarjota turvaa talven yli, ja kasvun eväitä pitkälle tulevaisuuteen.
20.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017