Keskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017

Helsingistä Tallinnaan suuntautuvalla 22 tunnin risteilyllä valmistaudutaan presidentin- ja maakuntavaaleihin. Esillä ovat myös ajankohtainen politiikka ja puoluetyön uudistaminen.

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja presidenttiehdokas Matti Vanhanen pitävät risteilyllä linjapuheenvuorot. Mukana on myös Keskustan muu puoluejohto, ministereitä, kansanedustajia ja paikallisia toimijoita kautta Suomen. Tilaisuuksissa ja tapahtumissa on lisäksi useita puolueen ulkopuolisia alustajia.

M/s Silja Europa lähtee Helsingin Länsiterminaalista lauantaina 14.10. klo 18.30 ja palaa sunnuntaina 15.10. klo 16. Tallinnassa on mahdollisuus maihinnousuun 15.10. klo 8 – 12.10 välisenä aikana.

Varaukset: Tuija Pitkäpaasi puh 040 415 8759 tai tuija.pitkapaasi@keskusta.fi

Hyttihinnat (hinnat per henkilö kahden hengen hytissä)

A-luokan hytti (sis. aamiaisen) 64,00 euroa/hlö
C-luokan hytti (sis. aamiaisen) 44,00 euroa/hlö

Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen kaksijakoisia kommentteja
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ihmettelee Kokoomuksen sumutusta, joka kohdistuu ennen kaikkea maaseudun ihmisiin ja maaseutuelinkeinoihin. Kaverit pelaavat kaksin kortein ja Kokoomuksen kanta vaihtuu, kun Helsingistä tullaan maakuntaan.
23.9.2020 / Uutiset
Markus Lohi: Matkustusrajoituksia tarkennettava välittömästi
Keskustan varapuheenjohtaja ja eduskunnan sosiaali- ja terveysvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi vaatii hallituksen matkustuslinjauksiin selkeyttä.
23.9.2020 / Uutiset
Eeva Kalli: Valtion on vastattava ihmisten tarpeisiin ja edistettävä asumiseen liittyvää valinnanvapautta
"Jokaisen ministeriön tulee tehdä omalla hallinnonalallaan yhteistyössä viranhaltijoiden ja työntekijöiden kanssa selvitys työtehtävistä, jotka voidaan monipaikkaistaa, sanoo Keskustan eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja, kansanedustaja Eeva Kalli.
20.9.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan presidentti- ja maakuntaristeily 14. – 15.10.2017