Vanha kasettiradio pöydällä

Keskustan eduskuntaryhmä tuo keskustalaiset tupaillat Suomen radioaalloille ja nettiin.

– Tupailtoihin on vuosikymmenten ajan kokoonnuttu puhumaan yhteisistä asioista. Nyt ihmisten kokoontumisia on sattuneesta syystä vältettävä. Siksi pidämme tupaillat kokonaan uudella tavalla.

– Voi sanoa, että uusi kansan radio on täällä. Luvassa on puhetta ihmisten arjen asioista ja Suomen tulevaisuudesta. Keskustelemassa ovat Suomen kansan edustajat, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Keskustan kansanedustajien ja ministereiden tupaillat ovat kuunneltavissa 9.10. alkaen osoitteessa www.keskusta.fi/tupailta. Sivulla on myös lisätietoa uudesta kansan radiosta sekä poliitikkokohtaiset lähetysajat radiossa.

Radioaalloilla tupaillat kuuluvat 9. – 12.10. välisenä aikana Järviradiossa sekä Pohjois-Savossa Radio Sandelsissa ja Pohjois-Karjalassa Radio Rexissä. Kanavia pystyy netin kautta kuuntelemaan mistä päin Suomea ja maailmaa tahansa, jos ne eivät radion kautta kuulu omilla kotikulmilla.

Keskustan lappilaisten kansanedustajien tupailta lähetetään suorana Keskustan netti- ja Facebook-sivuilla tulevana lauantaina 3.10. klo 13.30. Tallenne tulee katsottavaksi osoitteeseen www.keskusta.fi/tupailta

– Suomi on vakavassa paikassa ja monessa kodissa on huolta tulevaisuudesta. Siksi nyt tarvitaan vielä tavanomaisiakin aikoja enemmän keskustelua ja vähemmän mihinkään johtamatonta vastakkainasettelua ja suoranaista mölyä, eduskuntaryhmän varapuheenjohtajat Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteavat.

– Tässä tilanteessa asiat ovat erityisen vaikeita, mutta puhumalla asioilla on yleensä tapana selvitä, Kalli ja Mattila jatkavat.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan tupaillat radioaalloille ja nettiin – Kurvinen: ”Uusi kansan radio on täällä”