Siirry sisältöön

Vanha kasettiradio pöydällä

Keskustan eduskuntaryhmä tuo keskustalaiset tupaillat Suomen radioaalloille ja nettiin.

– Tupailtoihin on vuosikymmenten ajan kokoonnuttu puhumaan yhteisistä asioista. Nyt ihmisten kokoontumisia on sattuneesta syystä vältettävä. Siksi pidämme tupaillat kokonaan uudella tavalla.

– Voi sanoa, että uusi kansan radio on täällä. Luvassa on puhetta ihmisten arjen asioista ja Suomen tulevaisuudesta. Keskustelemassa ovat Suomen kansan edustajat, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo.

Keskustan kansanedustajien ja ministereiden tupaillat ovat kuunneltavissa 9.10. alkaen osoitteessa www.keskusta.fi/tupailta. Sivulla on myös lisätietoa uudesta kansan radiosta sekä poliitikkokohtaiset lähetysajat radiossa.

Radioaalloilla tupaillat kuuluvat 9. – 12.10. välisenä aikana Järviradiossa sekä Pohjois-Savossa Radio Sandelsissa ja Pohjois-Karjalassa Radio Rexissä. Kanavia pystyy netin kautta kuuntelemaan mistä päin Suomea ja maailmaa tahansa, jos ne eivät radion kautta kuulu omilla kotikulmilla.

Keskustan lappilaisten kansanedustajien tupailta lähetetään suorana Keskustan netti- ja Facebook-sivuilla tulevana lauantaina 3.10. klo 13.30. Tallenne tulee katsottavaksi osoitteeseen www.keskusta.fi/tupailta

– Suomi on vakavassa paikassa ja monessa kodissa on huolta tulevaisuudesta. Siksi nyt tarvitaan vielä tavanomaisiakin aikoja enemmän keskustelua ja vähemmän mihinkään johtamatonta vastakkainasettelua ja suoranaista mölyä, eduskuntaryhmän varapuheenjohtajat Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteavat.

– Tässä tilanteessa asiat ovat erityisen vaikeita, mutta puhumalla asioilla on yleensä tapana selvitä, Kalli ja Mattila jatkavat.

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan tupaillat radioaalloille ja nettiin – Kurvinen: ”Uusi kansan radio on täällä”