Keskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa

Elokuun kokouksissa käsitellään ajankohtaista politiikkaa sekä valmistaudutaan hallituksen budjettineuvotteluihin ja tuleviin vaaleihin.
Keskustan eduskuntaryhmän ja puolueen työvaliokunnat sekä keskustan ministerit ovat koolla yhteiskokouksessa tiistaina 15.8.2017 Espoossa.

Kokousta edeltävänä päivänä keskustan Pyörät pyörimään –kesäpyöräily päättyy Espooseen. Pyöräily alkaa pe 11.8. Naantalista ja kulkee noin 360 kilometrin matkan Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla.

Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous on Savonlinnassa ma-ti 21.-22.8. Maanantaina kansanedustajat jalkautuvat eri puolille maakuntaa, tiistain kokouspaikka on Olavinlinna.

Keskustan varapuheenjohtaja Honkonen: Nykyiset väylät kuntoon vai rahat uusiin miljardihankkeisiin?
Tammikuun uutispommista vastasivat liikenne- ja viestintäministeriö sekä valtiovarainministeriö, joiden asiantuntijaselvitys tyrmää miljardien uudet ratahankkeet. Tuoreet tiedot kertovat, että superkalliit uudet yhteydet eivät maksaisi itseään takaisin, eivät juuri säästäisi ihmisten aikaa, ja olisivat ilmastopäästöiltään tuhoisia sadan vuoden ajan.
5.2.2023 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa