Keskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa

Elokuun kokouksissa käsitellään ajankohtaista politiikkaa sekä valmistaudutaan hallituksen budjettineuvotteluihin ja tuleviin vaaleihin.
Keskustan eduskuntaryhmän ja puolueen työvaliokunnat sekä keskustan ministerit ovat koolla yhteiskokouksessa tiistaina 15.8.2017 Espoossa.

Kokousta edeltävänä päivänä keskustan Pyörät pyörimään –kesäpyöräily päättyy Espooseen. Pyöräily alkaa pe 11.8. Naantalista ja kulkee noin 360 kilometrin matkan Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla.

Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous on Savonlinnassa ma-ti 21.-22.8. Maanantaina kansanedustajat jalkautuvat eri puolille maakuntaa, tiistain kokouspaikka on Olavinlinna.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa