Keskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa

Elokuun kokouksissa käsitellään ajankohtaista politiikkaa sekä valmistaudutaan hallituksen budjettineuvotteluihin ja tuleviin vaaleihin.
Keskustan eduskuntaryhmän ja puolueen työvaliokunnat sekä keskustan ministerit ovat koolla yhteiskokouksessa tiistaina 15.8.2017 Espoossa.

Kokousta edeltävänä päivänä keskustan Pyörät pyörimään –kesäpyöräily päättyy Espooseen. Pyöräily alkaa pe 11.8. Naantalista ja kulkee noin 360 kilometrin matkan Varsinais-Suomessa ja Uudellamaalla.

Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous on Savonlinnassa ma-ti 21.-22.8. Maanantaina kansanedustajat jalkautuvat eri puolille maakuntaa, tiistain kokouspaikka on Olavinlinna.

Keskusta päivitti työperäisen maahanmuuton linjaansa
Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa. Työperäistä maahanmuuttoa koskevien prosessien tulee olla nopeita ja tänne saapuvien erialojen osaajien on saatava lupa-asiat kuntoon viivyttelemättä. Keskusta esittää, että työperäinen maahanmuutto eriytetään maahanmuuttovirastosta sujuvan käsittelyn turvaamiseksi kaikissa olosuhteissa.
20.5.2022 / Uutiset
Olethan muistanut jo ilmoittautua puoluekokoukseen? Edessä mm. jännittävät varapuheenjohtajavaalit, joihin K-studio ottaa etunojaa jo tulevana torstaina. Haastateltavana Keskustan varapuheenjohtajaehdokkaista Petri Honkonen, Aleksi Sandroos, Markus Lohi, Mikko Savola ja Riikka Pakarinen.
19.5.2022 / K-Studio
Keskustan luontolinjaus - kohti uutta luontosuhdetta ja kulutuksen kohtuullistamista
Keskusta on julkistanut Keskustavihreä Suomi – kohti uutta luontosuhdetta  -linjauksensa. Puolue katsoo, että ilmastonmuutos, luontokato ja jatkuva kaupungistuminen vaativat uutta luontosuhdetta. Kulutus on irrotettava kertakäyttökulttuurista ja tavaroiden elinkaarta on parannettava.
19.5.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKeskustan työvaliokunnat kokoontuvat Espoossa, eduskuntaryhmä Savonlinnassa