Kiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!

Kuntavaaleissa 2017 Keskusta sai 450325 ääntä, eli 17,5% kaikista annetuista äänistä. Näiden äänten turvin 2823 keskustalaista valittiin kaupungin- ja kunnanvaltuustoihin ympäri Suomea. Valtakunnallisessa kuntavaalituloksessa Keskusta oli kolmanneksi suosituin puolue.

Suuret kiitokset jokaiselle Keskustaa äänestäneelle ja Keskustan puolesta vaalityötä tehneelle, sekä onnittelut jokaiselle vaaleissa valitulle kuntapäättäjälle.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!