Kiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!

Kuntavaaleissa 2017 Keskusta sai 450325 ääntä, eli 17,5% kaikista annetuista äänistä. Näiden äänten turvin 2823 keskustalaista valittiin kaupungin- ja kunnanvaltuustoihin ympäri Suomea. Valtakunnallisessa kuntavaalituloksessa Keskusta oli kolmanneksi suosituin puolue.

Suuret kiitokset jokaiselle Keskustaa äänestäneelle ja Keskustan puolesta vaalityötä tehneelle, sekä onnittelut jokaiselle vaaleissa valitulle kuntapäättäjälle.

Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
Ministeri Marjatta Väänänen 1923-2020
Pitkäaikainen ja merkittävä keskustavaikuttaja, ministeri Marjatta Väänänen on poissa. Väänäsen muisto puolueessa elää ikuisesti. Koko keskustayhteisö ottaa lämpimästi osaa lähiomaisten suruun.
19.10.2020 / Uutiset
Honkonen: Alustataloutta ei pidä kuristaa kehtoonsa
Keskustan varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Petri Honkonen on huolissaan yhdeksänjäsenisen työneuvoston lausunnosta, jonka mukaan ruokalähetit tulisi lukea yrittäjäaseman sijaan työsuhteessa oleviksi.
17.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetKiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!