Kiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!

Kuntavaaleissa 2017 Keskusta sai 450325 ääntä, eli 17,5% kaikista annetuista äänistä. Näiden äänten turvin 2823 keskustalaista valittiin kaupungin- ja kunnanvaltuustoihin ympäri Suomea. Valtakunnallisessa kuntavaalituloksessa Keskusta oli kolmanneksi suosituin puolue.

Suuret kiitokset jokaiselle Keskustaa äänestäneelle ja Keskustan puolesta vaalityötä tehneelle, sekä onnittelut jokaiselle vaaleissa valitulle kuntapäättäjälle.

Suomen Keskusta julkaisee oman vaaliohjelmansa historian ensimmäisiin aluevaaleihin, jotka käydään 23. tammikuuta 2022. Tilaisuudessa ohjelman esittelevät Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko ja varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen.
27.9.2021 / K-Studio
Tehdään aluevaalit kaikille tutuiksi kyselemällä ja vastaamalla. Mitä tarkoittaa esim. Sote-palvelupiste? Onhan Keskusta linjannut, että jatkossa jokaisessa kunnassa pitää olla vähintään yksi Sote-palvelupiste. Lähetyksessä vieraana ovat valtiosihteeri, Sote-asiantuntija Maria Kaisa Aula ja kutsuttuna asiantuntijana Väestöliiton toimitusjohtaja, Sosten hallituksen puheenjohtaja Eija Koivuranta. Ohjelman juontaa Keskustan poliittinen asiantuntija Helena Pakarinen.
23.9.2021 / K-Studio
Kansanedustaja Hanna Huttunen: Arjen pitää olla turvallista jokaiselle suomalaiselle
Kansanedustaja Hanna Huttunen käytti Keskustan tiistaisen ryhmäpuheenvuoron sisäisen turvallisuuden selontekokeskustelussa ja painotti sitä, että poliisin oltava läsnä arjessa niin kaupungeissa kuin maaseudulla ja että määrärahojen käyttö ja kohdentuminen syytä selvittää.
21.9.2021 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
EtusivuAjankohtaistaUutisetKiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!