Kiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!

Kuntavaaleissa 2017 Keskusta sai 450325 ääntä, eli 17,5% kaikista annetuista äänistä. Näiden äänten turvin 2823 keskustalaista valittiin kaupungin- ja kunnanvaltuustoihin ympäri Suomea. Valtakunnallisessa kuntavaalituloksessa Keskusta oli kolmanneksi suosituin puolue.

Suuret kiitokset jokaiselle Keskustaa äänestäneelle ja Keskustan puolesta vaalityötä tehneelle, sekä onnittelut jokaiselle vaaleissa valitulle kuntapäättäjälle.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKiitos äänestäjille ja vaalityötä tehneille, onnittelut valituille!