Kokonaisuus hahmottuu, vaikka valmista ei vielä ole

Keskusta Uutiset

– Valmista ei vielä ole, jatkamme neuvotteluja tänään maanantaina koko päivän. Iltayhteentoista asti on varattu aikaa, Sipilä totesi.

Maanantaina hallitustunnustelija Sipilä neuvottelee pelkästään perussuomalaisten kanssa. Hänen mukaansa lähes kaikissa hänen esittämissään 15:ssä kysymyksessä on jotakin tarkistettavaa.

– Tämä käydään nyt perusteellisesti perussuomalaisten kanssa läpi. Mielestäni vaalitulos velvoittaa siihen, Sipilä totesi.

Illalla Sipilä tapaa vielä työmarkkinaosapuolia yhteiskuntasopimuksen merkeissä. Sipilä totesi, että talouden sopeutustarve, eli käytännössä kulujen leikkaustarve, riippuu siitä, mistä kaikesta pystytään sopimaan yhteiskuntasopimuksessa.

Hallituspohjan Sipilä toivoo olevan selvillä torstaina. Silloin päästäisiin perjantaina varsinaisiin hallitusneuvotteluihin. Hallituspohjasta Sipilä ei sanonut  vielä mitään toimittajille. Erikseen kysyttäessä hän totesi, että hänen puolestaan neljän suuren pohja on edelleen mahdollinen. Hän huomautti kuitenkin, että sdp:stä on sanottu julkisuuteen, etteivät he lähde kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen.

Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta asiantuntijaa
Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta poliittista asiantuntijaa vaalikauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen eduskuntaan.
27.11.2020 / Uutiset
Jo 20 Keskustan kansanedustajaa ehdolla kuntavaaleissa!
Keskustan kansanedustajat ovat isosti mukana huhtikuun kuntavaaleissa. Tähän mennessä jo 20 heistä on päättänyt asettua ehdolle tulevissa vaaleissa.
27.11.2020 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetKokonaisuus hahmottuu, vaikka valmista ei vielä ole