Matti Vanhanen Keskustan ehdokas valtiovarainministeriksi

Matti Vanhanen tummapuku

Helsingissä 9.6. koolla ollut Keskustan puoluehallituksen, eduskuntaryhmän ja europarlamenttiryhmän yhteiskokous on puolueen sääntöjen mukaisesti päättänyt Keskustan ehdokkaasta valtioneuvoston jäseneksi. Ehdokas valtiovarainministeriksi on eduskunnan puhemies, kansanedustaja Matti Vanhanen.

Kokouksen jälkeen pidetyn tiedotustilaisuuden tallenne Ylen sivulla
Linkki siihen tässä>>

Eurovaaliehdokas Kati Häkkinen: EU:ssa päätetään sinullekin tärkeistä asioista
Vuoden 2019 EU-vaalien äänestysprosentti oli valtakunnallisesti 40,8 %, Kaakkois-Suomessa 36.5 % ja Mikkelissä 39,3 %.
13.4.2024 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Miksi hallitus toimillaan vain romuttaa luottamusta?
Keskusta ihmettelee, miksi hallituksen ja hallituspuolueiden riveistä rakentamisen ja parantamisen sijaan revitään ja rapautetaan. Hallitus uhkaa toimillaan romuttaa Suomen toimivan eläkejärjestelmän, joka turvaisi myös tulevien sukupolvien aseman. Samoin hallitus on tekemässä sairaalaverkolle. Oraalle saatu sosiaali- ja terveyspalvelujärjestelmän kehittäminen näyttää hallituksen käsissä vaihtuvan järjestelmän hävittämiseen. Sama meno jatkuu myös toisen hallituspuolueen puheissa, joissa pilkataan ja nälvitään ratkaisujen hakemisen sijaan.
12.4.2024 / Eduskuntaryhmän viikkotiedote
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatti Vanhanen Keskustan ehdokas valtiovarainministeriksi