Matti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla

Keskusta Uutiset

Hankkeilla voidaan estää kalliin laskun kasvaminen suomalaisille veronmaksajille, kun tiestöä saadaan kuljettavaan kuntoon.

Matti Vanhasen mukaan nyt luodaan edellytyksiä ihmisten ja tavaroiden liikkumiselle. Hankkeilla pystytään parantamaan työllisyyttä eri puolilla Suomea.

– Valtiovalta ottaa näin vastuuta kulkuväylien hoidosta. Pelkkä valtion budjettirahoitus ei kuitenkaan riitä, vaan ministeri on ilmoittanut kehittävänsä koko ajan myös uusia rahoitusmalleja investointeihin. Niitä tarvitaan Suomen kaltaisessa maassa, jossa tarpeet sekä maantieteelliset ja ilmasto-olosuhteet ovat niin vaihtelevat, Vanhanen toteaa.

Kurvinen ja Kärnä: Vapaaehtoinen alueellistaminen koko valtiohallintoon!
Puolustushallinnon päätös lisätä työntekijöiden etätyömahdollisuuksia on päänavaus valtion toimintojen uudenlaiselle alueellistamiselle, toteavat Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen ja puolueen kunta- ja aluetyöryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Mikko Kärnä.
25.11.2020 / Uutiset
Anna-Mari Vimpari Keskustan ministeriryhmän valtiosihteeriksi
Keskustan ministeriryhmä on kutsunut ministeriryhmän valtiosihteeriksi VTM Anna-Mari Vimparin. Vimpari aloittaa tehtävässään tammikuun alussa. Hän toimii tällä hetkellä Keskustan eduskuntaryhmän pääsihteerinä.
24.11.2020 / Uutiset
Saarikko: Puolustusministeriö näyttää suuntaa - etätyö ei jää vain koronailmiöksi
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko näkee puolustushallinnon kasvavat etätyömahdollisuudet suuntana, johon koko Suomen työelämää on vietävä.
24.11.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla