Matti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla

Keskusta Uutiset

Hankkeilla voidaan estää kalliin laskun kasvaminen suomalaisille veronmaksajille, kun tiestöä saadaan kuljettavaan kuntoon.

Matti Vanhasen mukaan nyt luodaan edellytyksiä ihmisten ja tavaroiden liikkumiselle. Hankkeilla pystytään parantamaan työllisyyttä eri puolilla Suomea.

– Valtiovalta ottaa näin vastuuta kulkuväylien hoidosta. Pelkkä valtion budjettirahoitus ei kuitenkaan riitä, vaan ministeri on ilmoittanut kehittävänsä koko ajan myös uusia rahoitusmalleja investointeihin. Niitä tarvitaan Suomen kaltaisessa maassa, jossa tarpeet sekä maantieteelliset ja ilmasto-olosuhteet ovat niin vaihtelevat, Vanhanen toteaa.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla