Matti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla

Keskusta Uutiset

Hankkeilla voidaan estää kalliin laskun kasvaminen suomalaisille veronmaksajille, kun tiestöä saadaan kuljettavaan kuntoon.

Matti Vanhasen mukaan nyt luodaan edellytyksiä ihmisten ja tavaroiden liikkumiselle. Hankkeilla pystytään parantamaan työllisyyttä eri puolilla Suomea.

– Valtiovalta ottaa näin vastuuta kulkuväylien hoidosta. Pelkkä valtion budjettirahoitus ei kuitenkaan riitä, vaan ministeri on ilmoittanut kehittävänsä koko ajan myös uusia rahoitusmalleja investointeihin. Niitä tarvitaan Suomen kaltaisessa maassa, jossa tarpeet sekä maantieteelliset ja ilmasto-olosuhteet ovat niin vaihtelevat, Vanhanen toteaa.

Keskustan eduskuntaryhmä: Tukea Ukrainalle pitää jatkaa – Suomen oma varautuminen korostuu
Keskustan eduskuntaryhmä pitää viimeaikaisia tapahtumia – Venäjän osittaista liikekannallepanoa, puheita sodasta länttä vastaan, niin sanottuja kansanäänestyksiä Ukrainan itä- ja eteläosissa, alueiden liittämisaikeita Venäjään ja Nord Stream -kaasuputkien vuotoja Itämerellä – vakavana ja huolestuttavana kehityksenä.
29.9.2022 / Uutiset
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan pj Lohi: Hyvää hoitoa jokaiselle kautta Suomen
Hoitajapula, päivystysten ruuhkautuminen ja se, että hoitoon ei pääse eikä hoivaa saa ovat vakavia asioita. Etenkin huoli ikäihmisten palveluista on yhteinen.
28.9.2022 / Blogit ja ryhmäpuheenvuorot
Muutoksia Keskustan kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin – Kulmuni ehdokas talousvaliokunnan varapuheenjohtajaksi
Keskustan eduskuntaryhmä päätti ryhmäkokouksessaan torstaina 22.9. muutoksista kansanedustajien valiokunta- ja toimielinjäsenyyksiin.
22.9.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetMatti Vanhanen: Yrittäjyyteen piristystä Bernerin hankkeilla