Timo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon

Keskusta Uutiset

Tänään hallitus on julkistanut yhden tärkeän osan näistä kasvupanostuksista, toimenpiteet teiden, rautateiden ja vesiväylien korjaamiseksi.

Sipilän hallitus on päättänyt lyhentää aiempina vuosina syntynyttä korjausvelkaa 600 miljoonalla eurolla tällä vaalikaudella.

Liikenneministeri Anne Bernerin tänään esittelemä kokonaisuus huonokuntoisten väylien ja niiden rakenteiden korjaamisesta on tasapainoinen esitys. Paketti on hyvä uutinen kaikkialla Suomessa.

Se tuo kaivattuja parannuksia lukuisille tie- ja raidepätkille eri puolilla Suomea sekä pysäyttää korjausvelan kasvun. Lisäksi se vahvistaa yritysten ja kansalaisten luottamusta siihen, että tästäkin vaikeasta taloudellisesta tilanteesta selvitään rohkeilla panostuksilla tulevaisuuteen.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTimo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon