Timo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon

Keskusta Uutiset

Tänään hallitus on julkistanut yhden tärkeän osan näistä kasvupanostuksista, toimenpiteet teiden, rautateiden ja vesiväylien korjaamiseksi.

Sipilän hallitus on päättänyt lyhentää aiempina vuosina syntynyttä korjausvelkaa 600 miljoonalla eurolla tällä vaalikaudella.

Liikenneministeri Anne Bernerin tänään esittelemä kokonaisuus huonokuntoisten väylien ja niiden rakenteiden korjaamisesta on tasapainoinen esitys. Paketti on hyvä uutinen kaikkialla Suomessa.

Se tuo kaivattuja parannuksia lukuisille tie- ja raidepätkille eri puolilla Suomea sekä pysäyttää korjausvelan kasvun. Lisäksi se vahvistaa yritysten ja kansalaisten luottamusta siihen, että tästäkin vaikeasta taloudellisesta tilanteesta selvitään rohkeilla panostuksilla tulevaisuuteen.

Keskustan Honkonen: Tavallisiin autoihin ei veronkiristyksiä
Keskustan varapuheenjohtaja Petri Honkonen torjuu ajatuksen vuosittaisen ajoneuvoveron jyrkästä kiristämisestä. Ajatusta väläytti harkittavaksi liikenneministeriön työryhmä. Honkosen mukaan tavallisten ihmisten tavallisia autoja ei saa kurittaa verotuksella nykyistä enempää ja päätöksissä pitää huomioida ihmisten arkitodellisuus.
19.10.2020 / Uutiset
Ministeri Marjatta Väänänen 1923-2020
Pitkäaikainen ja merkittävä keskustavaikuttaja, ministeri Marjatta Väänänen on poissa. Väänäsen muisto puolueessa elää ikuisesti. Koko keskustayhteisö ottaa lämpimästi osaa lähiomaisten suruun.
19.10.2020 / Uutiset
Honkonen: Alustataloutta ei pidä kuristaa kehtoonsa
Keskustan varapuheenjohtaja ja kansanedustaja Petri Honkonen on huolissaan yhdeksänjäsenisen työneuvoston lausunnosta, jonka mukaan ruokalähetit tulisi lukea yrittäjäaseman sijaan työsuhteessa oleviksi.
17.10.2020 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetTimo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon