Timo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon

Keskusta Uutiset

Tänään hallitus on julkistanut yhden tärkeän osan näistä kasvupanostuksista, toimenpiteet teiden, rautateiden ja vesiväylien korjaamiseksi.

Sipilän hallitus on päättänyt lyhentää aiempina vuosina syntynyttä korjausvelkaa 600 miljoonalla eurolla tällä vaalikaudella.

Liikenneministeri Anne Bernerin tänään esittelemä kokonaisuus huonokuntoisten väylien ja niiden rakenteiden korjaamisesta on tasapainoinen esitys. Paketti on hyvä uutinen kaikkialla Suomessa.

Se tuo kaivattuja parannuksia lukuisille tie- ja raidepätkille eri puolilla Suomea sekä pysäyttää korjausvelan kasvun. Lisäksi se vahvistaa yritysten ja kansalaisten luottamusta siihen, että tästäkin vaikeasta taloudellisesta tilanteesta selvitään rohkeilla panostuksilla tulevaisuuteen.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetTimo Laaninen: Hallitus laittaa teitä kuntoon