Rantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?

Keskusta Uutiset

-Mikä on SDP:n vaihtoehto Suomen kilpailukyvyn parantamiseksi? Miten SDP loisi Suomeen työpaikkoja? Miten SDP lopettaisi maamme velaksi elämisen? Miten SDP uudistaisi Suomea verrattuna hallituksen kärkihankkeisiin?, kysyy Rantakangas.

Rantakankaan mukaan SDP:n linjana on ollut tähän saakka vain vastakkainasettelu, pelottelu ja ”EI” kaikille hallituksen tekemille päätöksille. Se ei enää riitä.

-Vielä eduskuntavaaleissa silloinen valtiovarainministeripuolue esitti miljardien eurojen menosäästöjen tekemistä. Nyt SDP kuitenkin torjuu kaikki menosäästöt ja päinvastoin esittää yli 700 miljoonan euron menolisäyksiä. Mihin kesän aikana hävisi SDP:n vastuullisuus ja johdonmukaisuus?, ihmettelee Rantakangas.

Ratakangas toteaa tiedotteessaan SDP:n olevan myös keskeisesti vastuussa siitä, että Suomen talous-, työttömyys- ja velkaongelmat ovat kärjistyneet. Sillä oli viime vaalikaudella kaikki keskeiset salkut valtiovarainministeristä työministeriin Suomen talouden ja työllisyyden kohentamiseksi, mutta kaikki jäi tekemättä ja vaalikausi päättyi kaaokseen.

Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko: Olemme Suomen myönteisin ja tulevaisuuskoisin puolue
"Keskusta on aina toiminut nimensä mukaisesti sillanrakentajana suomalaisessa politiikassa. Uskon, että sille on nyt tilausta enemmän kuin koskaan. Maltti ja empatia ovat politiikan supervoimia", näin totesi Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko perjantaiaamun poliittisessa linjapuheessaan.
18.9.2020 / Uutiset
Keskustan uusi puheenjohtaja Annika Saarikko pitää linjapuheensa yhdessä muun puoluejohdon kanssa.
18.9.2020 / K-Studio
K-studiossa vieraana valtiovarainministeri Matti Vanhanen.
16.9.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetRantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?