Rantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?

Keskusta Uutiset

-Mikä on SDP:n vaihtoehto Suomen kilpailukyvyn parantamiseksi? Miten SDP loisi Suomeen työpaikkoja? Miten SDP lopettaisi maamme velaksi elämisen? Miten SDP uudistaisi Suomea verrattuna hallituksen kärkihankkeisiin?, kysyy Rantakangas.

Rantakankaan mukaan SDP:n linjana on ollut tähän saakka vain vastakkainasettelu, pelottelu ja ”EI” kaikille hallituksen tekemille päätöksille. Se ei enää riitä.

-Vielä eduskuntavaaleissa silloinen valtiovarainministeripuolue esitti miljardien eurojen menosäästöjen tekemistä. Nyt SDP kuitenkin torjuu kaikki menosäästöt ja päinvastoin esittää yli 700 miljoonan euron menolisäyksiä. Mihin kesän aikana hävisi SDP:n vastuullisuus ja johdonmukaisuus?, ihmettelee Rantakangas.

Ratakangas toteaa tiedotteessaan SDP:n olevan myös keskeisesti vastuussa siitä, että Suomen talous-, työttömyys- ja velkaongelmat ovat kärjistyneet. Sillä oli viime vaalikaudella kaikki keskeiset salkut valtiovarainministeristä työministeriin Suomen talouden ja työllisyyden kohentamiseksi, mutta kaikki jäi tekemättä ja vaalikausi päättyi kaaokseen.

Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta asiantuntijaa
Keskustan eduskuntaryhmä hakee kahta poliittista asiantuntijaa vaalikauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen eduskuntaan.
27.11.2020 / Uutiset
Jo 20 Keskustan kansanedustajaa ehdolla kuntavaaleissa!
Keskustan kansanedustajat ovat isosti mukana huhtikuun kuntavaaleissa. Tähän mennessä jo 20 heistä on päättänyt asettua ehdolle tulevissa vaaleissa.
27.11.2020 / Uutiset
Yleisö kysyy, Annika vastaa. FB-livenä toteuttavaan lähetykseen yleisö voi laittaa kysymyksiään suoran lähetyksen kommenttikentässä. Käsittelyssä ajankohtaiset poliittiset aiheet kuin eduskunnan kyselytunnilla olisit.
26.11.2020 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetRantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?