Rantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?

Keskusta Uutiset

-Mikä on SDP:n vaihtoehto Suomen kilpailukyvyn parantamiseksi? Miten SDP loisi Suomeen työpaikkoja? Miten SDP lopettaisi maamme velaksi elämisen? Miten SDP uudistaisi Suomea verrattuna hallituksen kärkihankkeisiin?, kysyy Rantakangas.

Rantakankaan mukaan SDP:n linjana on ollut tähän saakka vain vastakkainasettelu, pelottelu ja ”EI” kaikille hallituksen tekemille päätöksille. Se ei enää riitä.

-Vielä eduskuntavaaleissa silloinen valtiovarainministeripuolue esitti miljardien eurojen menosäästöjen tekemistä. Nyt SDP kuitenkin torjuu kaikki menosäästöt ja päinvastoin esittää yli 700 miljoonan euron menolisäyksiä. Mihin kesän aikana hävisi SDP:n vastuullisuus ja johdonmukaisuus?, ihmettelee Rantakangas.

Ratakangas toteaa tiedotteessaan SDP:n olevan myös keskeisesti vastuussa siitä, että Suomen talous-, työttömyys- ja velkaongelmat ovat kärjistyneet. Sillä oli viime vaalikaudella kaikki keskeiset salkut valtiovarainministeristä työministeriin Suomen talouden ja työllisyyden kohentamiseksi, mutta kaikki jäi tekemättä ja vaalikausi päättyi kaaokseen.

Suomen Keskusta hakee viestintäpäällikköä
Onko itsenäinen ja vastuullinen viestinnän johtotehtävä sinun unelmasi? Motivoidutko vaihtuvista työpäivistä etkä säikähdä paineita? Haluatko tulla mukaan kehittämään politiikkaa aiempaa myönteisempään ja tulevaisuususkoisempaan suuntaan? Hae Suomen Keskustan viestintäpäällikön tehtävään!
28.6.2022 / Uutiset
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous 23. – 24.8. Porissa ja Satakunnassa
Keskustan eduskuntaryhmän kesäkokous pidetään tiistaista keskiviikkoon 23. – 24.8.2022 Porissa. Kesäkokouksen yhteydessä on kansanedustajien tutustumiskäyntejä ja yleisötapahtumia Satakunnassa.
20.6.2022 / Tapahtumat
Keskustan varapuheenjohtaja Pakarinen: Kokoomuksen uudelleenharkinta erityistalousalueista paikallaan
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen on tyytyväinen Helsingin kokoomuslaisen varapormestari Daniel Sazonovin ulostuloon erityistalousalueiden puolesta. Sazonov totesi viikonloppuna Helsingin Sanomissa, että myös Helsinki voisi hyötyä Keskustan esittämästä mahdollisuudesta perustaa erityistalousalueita.
19.6.2022 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetRantakangas: Missä vaihtoehto, SDP?