Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Keskusta Uutiset

Hallintosihteeriksi valittiin yo-merkonomi Minna Siira (50). Pitkän järjestötoiminnan kokemuksen omaava Siira siirtyy puoluetoimistolle Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin toiminnanjohtajan tehtävästä. Hallintosihteeri toimii puoluehallituksen ja työvaliokunnan sihteerinä, koordinoi puoluejohdon aikatauluja ja osallistuu kenttäkierrosten suunnitteluun ja toteutukseen.

Järjestösihteerin tehtävään valittiin tek. yo. Tuomas Meriniemi (33). Monipuolisen järjestökokemuksen omaava Meriniemi tulee tehtävään Keskustanuorten poliittisen suunnittelijan pestistä. Jäsensihteerin toimenkuvaan kuuluvat mm. sääntö- ja jäsenasiat, palkansaajatoiminta sekä tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen.

Järjestösuunnittelijaksi puoluehallitus valitsi VTM Matias Ollilan (32). Ollila siirtyy Keskustan työntekijäksi yksikön esimiehen tehtävistä Helsingin diakonissalaitokselta. Järjestösuunnittelija on kehittämässä puolueen toimintaa erityisesti suurimmissa kaupungeissa ja maahanmuuttajien keskuudessa.

Viestintävastaavaksi valittiin YTM Mari Kokko (39). Tällä hetkellä viestintätoimistossa työskentelevä Kokko on aiemmin toiminut mm. pääministerin ja ministerin erityisavustajana, eri keskustajärjestöissä sekä Euroopan Parlamentissa. Viestintävastaava huolehtii puolueen ulkoisen ja sisäisen viestinnän kehittämisestä ja koordinoinnista yhdessä ministeri- ja eduskuntaryhmän sekä jäsenjärjestöjen kanssa.

Keskustan ryhmäpuheenjohtaja Juha Pylväs: Sotea todella tarvitaan
Viidentoista vuoden valmistelun jälkeen ollaan vihdoin saamassa aikaan uudistus, jota todella tarvitaan. Tämä päivä (15.6.2021) jää aikakirjoihin suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan kehittämisessä, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo.
15.6.2021 / Uutiset
Maanantai-iltana palataan vielä vaaleihin ja sen tunnelmiin. Klo 18 alkavassa lähetyksessä käydään puoluesihteeri Riikka Pirkkalaisen ja puolustusministeri, kansanedustaja Antti Kaikkosen kanssa vaalituloksen kimppuun.
14.6.2021 / K-Studio
Keskustan kuntavaalivalvojaisia järjestetään ympäri Suomen eri kunnissa. Puolue ei järjestä varsinaisia vaalivalvojaisia vaan etkot, joissa vieraillaan keskustalaisissa vaalivalvojaisissa ympäri Suomen ja kuullaan puheenjohtaja Annika Saarikon haastattelu. Lähetyksen juontaa Keskustan viestintäpäällikkö, toimittaja Laura Ruohola. Musiikista vastaa Eetu Viinikka. Tervetuloa seuraamaan suoraa lähetystä!
13.6.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle