Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Keskusta Uutiset

Hallintosihteeriksi valittiin yo-merkonomi Minna Siira (50). Pitkän järjestötoiminnan kokemuksen omaava Siira siirtyy puoluetoimistolle Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin toiminnanjohtajan tehtävästä. Hallintosihteeri toimii puoluehallituksen ja työvaliokunnan sihteerinä, koordinoi puoluejohdon aikatauluja ja osallistuu kenttäkierrosten suunnitteluun ja toteutukseen.

Järjestösihteerin tehtävään valittiin tek. yo. Tuomas Meriniemi (33). Monipuolisen järjestökokemuksen omaava Meriniemi tulee tehtävään Keskustanuorten poliittisen suunnittelijan pestistä. Jäsensihteerin toimenkuvaan kuuluvat mm. sääntö- ja jäsenasiat, palkansaajatoiminta sekä tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen.

Järjestösuunnittelijaksi puoluehallitus valitsi VTM Matias Ollilan (32). Ollila siirtyy Keskustan työntekijäksi yksikön esimiehen tehtävistä Helsingin diakonissalaitokselta. Järjestösuunnittelija on kehittämässä puolueen toimintaa erityisesti suurimmissa kaupungeissa ja maahanmuuttajien keskuudessa.

Viestintävastaavaksi valittiin YTM Mari Kokko (39). Tällä hetkellä viestintätoimistossa työskentelevä Kokko on aiemmin toiminut mm. pääministerin ja ministerin erityisavustajana, eri keskustajärjestöissä sekä Euroopan Parlamentissa. Viestintävastaava huolehtii puolueen ulkoisen ja sisäisen viestinnän kehittämisestä ja koordinoinnista yhdessä ministeri- ja eduskuntaryhmän sekä jäsenjärjestöjen kanssa.

Markus Lohi: Osakesäästötili muutettava sijoitussäästötiliksi
Keskustan varapuheenjohtaja ja talouspoliittisen työryhmän pj. Markus Lohi tukee voimakkaasti puheenjohtaja Saarikon torstaista avausta. ”Osakesäästötiliä on syytä laajentaa sijoitussäästötiliksi”, Lohi linjaa.
23.1.2021 / Uutiset
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Twitterit hetkeksi kiinni?
Navalnyi-sekaannus laittaa kysymään, kannattaisiko meidän johto- ja vastuupaikoilla olevien pistää twitterit ainakin hetkellisesti kiinni ja hakeutua useammin saman pöydän ääreen keskustelemaan? Kansainvälisten ja kotimaisten mullistusten ajassa tämä ei ole aivan vähäpätöinen kysymys. Eikö meidän päättäjien tehtävä kuitenkin ole johtaa Suomea eikä somea?
22.1.2021 / Uutiset
Jos kaipaat tolkkua hulluun maailmaan ja vaihtoehtoa vastakkainasettelulle, tule netin äärelle torstaina 21. tammikuuta. Osana Keskustan eduskuntaryhmän talvikokousta Keskustan Annika Saarikko ja Antti Kurvinen keskustelevat netissä Matti Vanhasen ja Anu Vehviläisen kanssa politiikan käytös- ja toimintatavoista.
21.1.2021 / K-Studio
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle