Uusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle

Keskusta Uutiset

Hallintosihteeriksi valittiin yo-merkonomi Minna Siira (50). Pitkän järjestötoiminnan kokemuksen omaava Siira siirtyy puoluetoimistolle Keskustan Pohjois-Pohjanmaan piirin toiminnanjohtajan tehtävästä. Hallintosihteeri toimii puoluehallituksen ja työvaliokunnan sihteerinä, koordinoi puoluejohdon aikatauluja ja osallistuu kenttäkierrosten suunnitteluun ja toteutukseen.

Järjestösihteerin tehtävään valittiin tek. yo. Tuomas Meriniemi (33). Monipuolisen järjestökokemuksen omaava Meriniemi tulee tehtävään Keskustanuorten poliittisen suunnittelijan pestistä. Jäsensihteerin toimenkuvaan kuuluvat mm. sääntö- ja jäsenasiat, palkansaajatoiminta sekä tapahtumien suunnittelu ja järjestäminen.

Järjestösuunnittelijaksi puoluehallitus valitsi VTM Matias Ollilan (32). Ollila siirtyy Keskustan työntekijäksi yksikön esimiehen tehtävistä Helsingin diakonissalaitokselta. Järjestösuunnittelija on kehittämässä puolueen toimintaa erityisesti suurimmissa kaupungeissa ja maahanmuuttajien keskuudessa.

Viestintävastaavaksi valittiin YTM Mari Kokko (39). Tällä hetkellä viestintätoimistossa työskentelevä Kokko on aiemmin toiminut mm. pääministerin ja ministerin erityisavustajana, eri keskustajärjestöissä sekä Euroopan Parlamentissa. Viestintävastaava huolehtii puolueen ulkoisen ja sisäisen viestinnän kehittämisestä ja koordinoinnista yhdessä ministeri- ja eduskuntaryhmän sekä jäsenjärjestöjen kanssa.

Keskustan Jyväskylän puoluekokouksen kannanotto 16.6.2024: Jokainen nuori tarvitsee turvallisen aikuisen
Keskustan mielestä jokainen nuori tarvitsee arkeensa vähintään yhden turvallisen aikuisen. Yksikin kiusattu, syrjäytynyt tai koulusta pudonnut nuori on sivistysliike keskustalle liikaa. Keskusta edellyttää toimivaa oppilashuoltoa ja haluaa vahvistaa sitä.
16.6.2024 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetUusia työntekijöitä Keskustan puoluetoimistolle