Vaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia

Määrä on lähes sama kuin ensimmäisellä kierroksella, mikä kertoo etenkin siitä, että mentoroinnille, sparraukselle ja itsensä kehittämiselle on tilausta.

Mentoriohjelmaan saivat tänä vuonna hakea 18-39-vuotiaat keskustahenkiset nuoret vaikuttajat. Ohjelma uudistuu toisella tuotantokaudellaan ja on nyt aiempaakin intensiivisempi ja syvällisempi aktorien yhteisten seminaariviikonloppujen myötä. Tällä tavalla aktorit pääsevät keskustelemaan vaikuttamisesta, arvoistaan ja politiikasta entistä enemmän myös keskenään. Aktoriuden lisäksi Vaikuttajakiihdyttämöön oli mahdollista hakea tuutoriksi, jotka avustavat koulutuksessa ja vetävät pienryhmiä. Tuutoreiksi haki etenkin vähän kokeneempia nuoria vaikuttajia.

Tänä vuonna ohjelmaan otetaan 25 aktoria ja 5 tuutoria. Ohjelmaan valituille ilmoitetaan heinäkuun loppuun mennessä. Ensimmäinen seminaariviikonloppu järjestetään syyskuun alussa.

Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen: Liikenneköyhyyttä aiheuttavat ruuhkamaksut hylättävä pääkaupunkiseudulla
Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarisen mielestä ruuhkamaksujen käyttöönotolle ei ole kestäviä perusteita. Suomen pääkaupunkiseudun ei tarvitse olla ruuhkamaksuissa edelläkävijä, varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen linjaa.
15.5.2021 / Uutiset
Suorassa lähetyksessä esittelemme Keskustan vaalikampanjan TV-mainokset ja tutustumme vaaliohjelmaamme ehdokkaiden kera ympäri Suomen. Mukana myös kuntavaaliehdokkaat Annika Saarikko ja Matti Vanhanen.
7.5.2021 / K-Studio
Keskustan vpj ja Keskustalaisempi Eurooppa -työryhmän pj Riikka Pakarinen: Suomessa tavoitteeksi nurmivaltaisen maidon ja naudanlihan tuotannon kasvattaminen
Nurmipeitteisyys, monimuotoisuus ja hiilensietokyky ovat kaikki tärkeitä elementtejä suomalaisessa maataloudessa. Niillä vastataan ympäristö-, ilmasto- ja biodiversiteettikysymyksiin. Karjatila on siis hyvä monimuotoisuuden lähde, Keskustan varapuheenjohtaja Riikka Pakarinen toteaa.
7.5.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia