Vaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia

Määrä on lähes sama kuin ensimmäisellä kierroksella, mikä kertoo etenkin siitä, että mentoroinnille, sparraukselle ja itsensä kehittämiselle on tilausta.

Mentoriohjelmaan saivat tänä vuonna hakea 18-39-vuotiaat keskustahenkiset nuoret vaikuttajat. Ohjelma uudistuu toisella tuotantokaudellaan ja on nyt aiempaakin intensiivisempi ja syvällisempi aktorien yhteisten seminaariviikonloppujen myötä. Tällä tavalla aktorit pääsevät keskustelemaan vaikuttamisesta, arvoistaan ja politiikasta entistä enemmän myös keskenään. Aktoriuden lisäksi Vaikuttajakiihdyttämöön oli mahdollista hakea tuutoriksi, jotka avustavat koulutuksessa ja vetävät pienryhmiä. Tuutoreiksi haki etenkin vähän kokeneempia nuoria vaikuttajia.

Tänä vuonna ohjelmaan otetaan 25 aktoria ja 5 tuutoria. Ohjelmaan valituille ilmoitetaan heinäkuun loppuun mennessä. Ensimmäinen seminaariviikonloppu järjestetään syyskuun alussa.

Keskustan puoluepäivä – SuomiAreena
"Elämänmakuiset ratkaisut uuden normaalin parissa". Mukana keskustelemassa tiede-ja kulttuuriministeri Antti IV Kurvinen, kansanedustaja, ex-huippu-urheilija Hanna Kosonen sekä koronavuonna virtuaalialan yrityksen perustanut yrittäjä Jarno Wuorisalo. Keskustelun loppupuolella seuraamme liittyy myös maa-ja metsätalousministeri Jari Leppä.
12.7.2021 / Uutiset
Keskustan Lohi, Aittakumpu ja Mattila iloitsevat: Tänään tehtiin historiaa!
"Tänään tehtiin historiaa", iloitsivat keskustalaiset sosiaali- ja terveysvaliokunnan jäsenet, kansanedustajat Markus Lohi, Pekka Aittakumpu ja Hanna-Leena Mattila, eduskunnan hyväksyttyä soteuudistuksen lainsäädännön äänin 105-77.
23.6.2021 / Uutiset
Juha Pylväs sote-uudistuksen läpimenosta: Poikkeuksellisen iso onnistuminen!
"Poikkeuksellisen iso onnistuminen Marinin-Saarikon hallitukselta. Tämä päivä jää aikakirjoihin", Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Juha Pylväs sanoo sote-uudistuksen läpimenosta eduskunnassa.
23.6.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia