Vaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia

Määrä on lähes sama kuin ensimmäisellä kierroksella, mikä kertoo etenkin siitä, että mentoroinnille, sparraukselle ja itsensä kehittämiselle on tilausta.

Mentoriohjelmaan saivat tänä vuonna hakea 18-39-vuotiaat keskustahenkiset nuoret vaikuttajat. Ohjelma uudistuu toisella tuotantokaudellaan ja on nyt aiempaakin intensiivisempi ja syvällisempi aktorien yhteisten seminaariviikonloppujen myötä. Tällä tavalla aktorit pääsevät keskustelemaan vaikuttamisesta, arvoistaan ja politiikasta entistä enemmän myös keskenään. Aktoriuden lisäksi Vaikuttajakiihdyttämöön oli mahdollista hakea tuutoriksi, jotka avustavat koulutuksessa ja vetävät pienryhmiä. Tuutoreiksi haki etenkin vähän kokeneempia nuoria vaikuttajia.

Tänä vuonna ohjelmaan otetaan 25 aktoria ja 5 tuutoria. Ohjelmaan valituille ilmoitetaan heinäkuun loppuun mennessä. Ensimmäinen seminaariviikonloppu järjestetään syyskuun alussa.

Keskustan eduskuntaryhmän johto: Tautitilanne pidettävä hallinnassa yhteistyöllä - oppositiolle kiitos
Keskustan eduskuntaryhmän johto Antti Kurvinen, Eeva Kalli ja Hanna-Leena Mattila toteaa, että koronaepidemian suhteen ollaan taitekohdassa - eteenpäin tilanteen kokonaishallinnassa mennään yhteistyöllä hallituksen ja opposition kanssa.
26.2.2021 / Uutiset
Matin seurassa Huhtamäen ja Sanoman hallituksen puheenjohtaja Pekka Ala-Pietilä, joka on johtanut myös työ- ja elinkeinoministeriön Kestävän kasvun työryhmää.
25.2.2021 / K-Studio
Keskustan varapj. Petri Honkonen: Kyse on nyt Suomen selviytymisestä - ymmärretäänkö asioiden vakavuus?
Työllisyys ylös, velka hallintaan ja alas, kaikki (jokainen suomalainen ja koko maa) mukana pitäen. Siinä se on: perus- ja pääasioiden programmi Suomelle, sanoo Petri Honkonen.
20.2.2021 / Uutiset
EtusivuAjankohtaistaUutisetVaikuttajakiihdyttämöön jälleen valtava määrä hakemuksia